Olen tässä kolmisen kuukautta ostatellut asuntoa. Hauska seurata kohteita joissa putkiremontti tulossa muutaman vuoden tähtäimellä. Myyjä haluaisi remontoidun asunnon hinnan vaikka n. 700-1000€ neliölle tällä hetkellä kustannus arvio tulevasta remontista... Ei kannata ihmetellä jos jotkut hyvätkään asunnot ei mene kaupaksi. Mulla muutama asunto jäänyt ihan tonnin päähän kaupanteosta sillä jossainhan se raja kulkee. Monissa asunnoissa kylppäri remontoitu viimeisen päälle, mut myyjä ei tajua et se menee uusiksi kun putkiremppa tehdään et sillä nyky kunnolla ei ole merkitystä.
PUTKI
2
137
Vastaukset
- Asunnon etsijä
Sehän tässä onkin, että moni myyjä olettaa saavansa putkiremontoimattomasta kohteesta saman summa kuin juuri putkiremontoidussa talossa olevasta asunnosta. Ja välittäjät vain katsotavat alueen keskipyyntihintoja, ja yrittävät nostaa omia palkkioitaan.
Sitten asuntoja on myynnissä kuukausikaupalla, kun ei tajuta sen oman rakkaan asunnon todellista arvoa ostajalle.
No, kohta taitaa joka tapauksessa rytistä ja lujaa. - Osto mielessä
Juu siltä vaikuttaa, et kohta rytisee. Pitää laittaa ostosuunnitelmat jäihin joksikin aikaa.. Oikeastaa onni ettei noi mun tarjoukset ole menny läpi.. Tiedä kuinka paljon korkokin nousee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478