ylläpitoon otamme ponin tai useampia.lapset 8-11v lapset alottelijoita.toivomuksena että poni on helppo käsitellä sekä käynti ja ravi luonnistuu.annamme loppuelämän kodin tarvittaessa.ottakaa yhteyttä.tyhjä navetta huutaa asukkeja
[email protected]
ylläpitoon pieni poni alottelijalle oulun läänissä olemme
JOHANNA/JONI/JUHO
2
217
Vastaukset
- jo .my
etsin settistä ylläpitoon
- ens kesää
hei minä olen 10 vuotias typykkä joka etsii ens keväällle ja kesälle ylläpito ponia se voisi olla ruuna tai tammalähtis rautalammille ja älkää pelästykö et hooitaisin sen ite mulla on kaks isosiskoo jotka jelppis välilä mut oon kyllä tekkin ratsastanut 6 vuotta ja kyllä mä shettikselle pärjään ja siis isommilleki hepoille mut aijatelin aluks shettiksen ja jos on kiinostusta tarjota sellane pien karvapallo niin vastailkaa niin voiaan vaihtaa puhellin numeroita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673