ylläpitoon otamme ponin tai useampia.lapset 8-11v lapset alottelijoita.toivomuksena että poni on helppo käsitellä sekä käynti ja ravi luonnistuu.annamme loppuelämän kodin tarvittaessa.ottakaa yhteyttä.tyhjä navetta huutaa asukkeja
[email protected]
ylläpitoon pieni poni alottelijalle oulun läänissä olemme
JOHANNA/JONI/JUHO
2
266
Vastaukset
- jo .my
etsin settistä ylläpitoon
- ens kesää
hei minä olen 10 vuotias typykkä joka etsii ens keväällle ja kesälle ylläpito ponia se voisi olla ruuna tai tammalähtis rautalammille ja älkää pelästykö et hooitaisin sen ite mulla on kaks isosiskoo jotka jelppis välilä mut oon kyllä tekkin ratsastanut 6 vuotta ja kyllä mä shettikselle pärjään ja siis isommilleki hepoille mut aijatelin aluks shettiksen ja jos on kiinostusta tarjota sellane pien karvapallo niin vastailkaa niin voiaan vaihtaa puhellin numeroita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928