EN OLE KOSKAAN ANTANUT SENTTIÄKÄÄN MIHINKÄÄN AVUSTUSTYÖHÖN ENKÄ TULE KOSKAAN ANTAMAAN IHMISET OVAT VÄHÄ SAATANAN TYHMIÄ KUN ANTAVAT PIENISTÄ RAHOISTAAN TÄLLASEN PASKASAKIN ELÄTTÄMISEEN RAHOJAAN VARSINKIN AFRIKKAAN KUN ANTAVAT RAHOJAAN NIILLÄ SAATANAN NEEKEREILLÄ EI OLE MITÄÄN VIRKAA TÄYDELLISTÄ PASKASAKKIA
EI SENTTIÄKÄÄN
2
167
Vastaukset
- ei senttiäkään
n. 60-vuoden avustukset sinne eivät ole näköjään saaneet mitään parannusta aikaiseksi, joten järjetöntä ja turhaahan se näkyy olevan.
- Ei sentin senttii
Olen antanut joskus rahaa sotaveteraanikeräykseen, mutta muuhun avustukseen en ole antanut senttiäkään, enkä tule antamaan.
Tosin, kuulun vielä kirkkoon, joten sitä kautta kai minultankin muutama sentti menee ulkomaanapuun.
Olenkin harkinnut eroavani kirkosta.
Afrikka on pohjaton kaivo ja tulee aina olemaan, koska väestö siellä on vain yksinkertaisesti laiskaa.
Kaikki pitäisi tulla valmiina, panematta tikkua ristiin.
Mitä todellakaan hyödyttää elättää näitä saamattomia ihmisiä?
Tulos on täysi nolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418