Autokoulu Proway Espoon Leppävaara? Kokemuksia?

kortiton kuskinalku

Onko ok? Saako ajotunteja riittävän usein? Aika uusi koulu on. Kannattaako mennä? Onko kelpo opetus?

Mikä olisi hyvä koulu Espoossa?

9

4116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti-kartelli

Jos et oo koskaan auton ratissa ollut, niin riippumatta siitä, mille rahantakojalle meetkin sitä tonnien läpyskää hankkimaan, sanoisin että moottoriajoneuvon perusteet kannattaa opetella valmiiksi esim. YouTubesta (ainakin jos osaat riittävästi englantia). Näin nimittäin se, että sua rahastetaan vielä lisää ajotuntien lisäämisen kautta tulee firmoille hankalammaksi...

Tosta allaolevasta on tosin melko pakollista aloittaa jo pelkästään sen vuoksi että on se vaan sen verran pelottavasti "amiskulttuurista" yli valtiorajojen todistava pätkä. :D
      http://www.youtube.com/watch?v=nSDxxLbhPCA

Tää taas on vähemmän ADHD:eille tehty ja aika monta tilannetta on kyllä saatu pakettiin.
      http://www.youtube.com/watch?v=yjqK6wJ2spg

• Kekkosen kaveri

No, joo, ei Espoossa kannata mennä autokouluun. Mää suosittelen Pielaveden autokoulua, sillä kävi aikoinaan myös Kekkonen. Siinä vasta mies.

• Tohtori Sykerö

Mee sellaiseen autokouluun mihin haluat. Ja hae lääkäriltä resepti, sulla on alkavaa mielisairautta, kun melkein jokaisen lauseen perässä on kysymysmerkki ?
      Normaali ihminen kykenee saamaan tietoa toisella tavalla kirjoittamalla.

Skitsofrenian tavanomaisia piirteitä ovat seuraavat:
      taantuminen aiemmalta toimintatasolta
      sosiaalisen toimintakyvyn lasku
      äkkinäiset mielentilan vaihtelut
      apaattisuus, puheen niukkuus, tunteiden latistuminen
      harha-aistimukset, joista yleisimpinä ääniharhat
      harhaluulot
      tarkkaavaisuuden ja keskittymisen ongelmat
      tiedon käsittelyn, uuden oppimisen ja kielellisen muistin ongelmat
      katatoninen asentokäyttäytyminen
      masennus, itsetuhoisuus.

Voimia sulle autokouluun

• hyväkuski!

ite sain vuos sitten prowayn kautta ajokortin ja olin tosi tyytyväinen. se et se on uus ni tuntu ihan kivalta plussalta ku kalusto on uutta, henkilökunta varmasti mukavaa jne. ja siel sai ruokaa! :D suosittelin aika monelle kaverilleniki ja ne tykkäs. mut varmaa tietty kaikki autokoulut on ihan hyviä. toivottavasti kortin vielä nappaat :)

• Parempikuski

Älä ny puhu p..askaa, et ole koskaan siellä autokoulussa ollut ja ei kaikki autokoulut oo ihan hyviä. Lue edellinen Tohtori Sykerön viesti ja löydä sieltä itsesti.

• Uunituore motoristi

Aivan loistava autokoulu! Suoritin moottoripyöräkortin Leppävaaran ehdottomasti -kokemuksen kautta saadulla varmuudella uskallan väittää - parhaassa autokoulussa Prowayssa. Huonon kokemuksen jälkeen vaihdoin autokoulua ja onneksi kävelin sisään Prowayn ovesta. Erittäin asiantuntevaa, ammattimaista ja asiakaspalvelualtista toimintaa. Upeat opettajat ja todella hyvä palvelu. Kannustusta, opetustaitoja ja sosiaalisia taitoja riittää. Suosittelen lämpimästi.

• Machobubble

Nyt taitaa olla kyllä prowayn työntekijä tekstistä päätellen. Ei minulla mitään autokoulua vastaan, mutta tuo kirjoitustapa ... niin epäilyttävää.

• Tuttupuhe

Mainos!!!!!!!!!!!!

• äläyritäääää

Joo semmosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe