EN OLE ANSAINNUT KUOLEMATTOMUUTTA VAAN HELVETIN TULEN
HÄMMÄSTYTTÄVÄ väite, että minä elelisin kuolemattomuuden lumoissa. Muka luulen itsselläni olevan elämä, jota ei kukaan voi ottaa pois.
Jeesuksen ristinpuu on minun ainoa toivoni, elämänpuuni, ihmemaani. Joku joskus oli ihmemaani ja sitten joku toinenkin; vain Jeesus on pysyvää, muu on pelkkää LAINAA.
Kuolemattomuusfahtasioiden lumoissa en ole, en liioin kaipaile iänikuisten harppujen helinää; Jeesus on Ihmemani, kun hätä saan ihailla face to face.
Joku joskus oli ihmemaani - - http://www.youtube.com/watch?v=rYf4z1TMNno
Jeesus on Ihmemaa, kaikkeni, jota kaipaan - - http://www.youtube.com/watch?v=JRs5euIjA0M
N I I N
Taasko minun täytyy vakuuttaa, että minä olen ansainnut helvetin tulen, ehkä enemmän kuin kukaan toinen maailman alusta alkaen sen hamaan loppuun.
Mutta Jumalan armosta Jeesus Kristus on ansainnut minulle parempaa.
Sikäli kuin adventisteja tunnen, yleisesti ottaen Jeesus on saanut adventistitkin armahtaa.
Paholainen koetti estää Jeesusta astumasta ristille - se tarjosi vaikka mitä - mutta Luojan kiitos, Jeesus ansaitsi minulle pelastuksen, sanokoot muut mitä hyvänsä. Minun ansioni eivät nouse esteeksi tuomiopäivänä, sillä minä olen kaiken toivonu pannut yksin Jeesukseen. En turvaudu sapattiin, vaikka sapatin tunnustankin, en mitään mahdollista uhraustanikaan luule pelastusta edesauttavaksi.
JESAJA 53.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Tahdon olla vielä enemmänkin kuollut, jotta Jeesuksen elämä kasvaisi minussa.
Joh. 12:24 :
Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos ei nisun jyvä putoa maahan ja kuole, niin se jää yksin; mutta jos se kuolee, niin se tuottaa paljon hedelmää.
Kuis on laita toisten, odotatko ilolla vai kauhulla kuolemanjälkeistä tilipäivää?
Antti
Olen hyvinkin ansainnut sen
13
104
Vastaukset
- Kauheeta!
Dan. 12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät,
toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään
ja ikuiseen kauhuun.
Oot ihan oikeessa Antti siinä, että on tosi sukkelaa, kun jotkut, sentään ani harvat, koittavat vääntää iankaikkisuuskysymyksen kuolemattomuuskinaksi!
Mutta voi kun annettasiin vaan Raamatun puhua suunsa puhtaaksi!
Nykyisinkin hyvin arvossa pidetty oikeudenmukaisuudestaan tunnettu valtiomies-profeetta Daniel tuossa ottaa kantaa tuonpuoleisen valtakunnankanslian periaatteisiin.
Ne jotka täällä ovat elämää edistäneet, saavat elämäntäyteisen osan, kun taas ne, jotka ovat teoillaan kauhua kylväneet, ne saavat osakseen kauhua.
Ei meitin tartte puuttua Jumalan ratkaisuihin, se kuitenkin tulee huomata, että paha ei jää rangaistusta saamatta. Täällä ajassa vaikka onnistuukin vältteleminen. Suomessa elinkautisvankikin istuu nykyisin vain 12, joskus 15 vuotta. Sitten pankkirosvo palaa kätkölleen. Jumala ei ole yhtä suvaitsevainen. - alex-kasi
#Mutta voi kun annettasiin vaan Raamatun puhua suunsa puhtaaksi!#
Tässä : 1. Tim. 6:14 - 16
Kehoitan sinua, että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen saakka, jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä-hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta.
Amen.
Tämän selvemmin tuskin voi asian ilmaista.
Voiko ihminen saada kuolemattomuuden?
Raamattu puhuu tässäkin suunsa puhtaaksi:
1. Kor. 15:17 - 28
Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne. Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat.
Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan; sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
------------
Vasta "vihollisista viimeisenä" voitetaan kuolema - Raamattu on puhunut. Mutta alex, mikset antaisi Raamatun puhua omalletunnollesi?
Tottakai olemme synteihimme kuolleita, ellemme anna Kristuksen meitä herättää. Mutta se että olemem synteihimme kuolleita, valkeaksi kalkittuja hautoja, ei tarkoita, että pääsisimme kuin koira veräjästä ilman rangaistusta.
Ei sekään, että kuolemme täältä pois ja tiedottomuus valtaa meidät, kun emme enää hengitä - sekään ei ole vapautus, vaan sitten aikanaan tulee rangaistustuomio. Kuolemattomuus-idealismissasi ei, alex, ole mitään järkeä, sillä jokainen kuolee ja sitten tulee tuomio rangaistuksineen.
Job 34:23 Ei Jumala ilmoita hetkeä, jolloin ihminen kutsutaan tuomiolle.
Hepr. 9:27 Jokaisen ihmisen osana on kerran kuolla ja sitten joutua tuomiolle.
Oikeudenmukainen tuomio, jsota voi vain itseään syyttää, jos pahasti käy . . .
Luuk. 11:32
Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona!
Väärätkin herätetään 'autuaasta' unestaan . . .
Ap. t. 24:15
ja pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus,
jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että vääräin.
Vaikka tästä jätettäisiinkin pois sana ikuiseen, on siinä kauhua kerrakseen, pahempaa kuin painajaisuni, jollaiseen toisinaan heräämme. Ihmiselle ei oel mitään muuta järkevää vaihtoehtoa kuin vain turvautuminen Kristukseen.
Saattaa olla rangaistava teko se, että vihjailee jumalattomille heidän vain nukkuvan pois tyhjyyteen, jos eivät huoli Kristusta taivaaseen saattajaksi.
Antti- alex-kasi
Joopa joo Antti, odotat pelastuvasi - mutta mistä ja mihin?
Siinäpä kysymys johon Raamattu antaa eri vastauksen kuin monet kirkot ja lahkot..
Raamattu nimittäin sanoo että ihmisen pelastus tarkoittaa kuolemasta elämään pelastumista - kuka uskoo Raamattuun? ja kuka kirkkoon joka sanoo että se tarkoittaa helvetin ikuisesta piinasta taivaaseen pelastumista.
alexPuuttuuko sinulta, alex, vielä elämänkokemus tykkänään? Mutta aivan turhaan koetat uskotella minulle, että olen ansainnut haudan levon.
Tiedän varsin hyvin, että olen ansainnut helvetin tulen, mutta tiedän senkin, että Jeesus, hengenpelastajani, on uskollinen eikä petä - hän lunasti minut Isän kotiin ja pitää sanansa, että tulee minut noutamaan, kun aika on.
2. Tim. 2:13
jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena;
sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
Ei tuossa sanota, että jos jumalattomat ovat uskottomat, vaan että me (minä).
Minulle tuo lupaus on, tuo että Herra pysyy uskollisena ja noutaa kotiin.Joopa joo . . . alex 9.8. klo 02.37 kirjoittaa varsin sielukkaasti vaiko sielullisesti.
Niin no, ei hän kotikonnuillaan so. omassa Galleriassaan yhtikäs mittään näyttänyt ole, mutta täällä turuilla ja toreilla, Adv.palstalla, kynä sauhuaa kuin olisi tulta ja kiveä siinä mukana.
Nyt, 5 pv myöhemmin, näyttää alexin sielu olevan meille kokonaan kuollut -->
http://mina.suomi24.fi/alex-kasi
OLEMMEHAN ANSAINNEET ADVENTTIMATKAN ? Adventti lähestyy. Uhkaavasti?
Adventtimatka Amerikkaan . . . http://www.nettiet.fi/tilaajaedut/art3511-Adventtimatka-New-Yorkiin-6--12-12-.html
TURKU ON ANSAINNUT GEEPOWERIT
Hei, kaikki tamperelaiset. Turku palaa 29.10. G-Powered-bändin tahdissa.
Poikekka käymä vaikka isommallaki sakil, mut älkä jääkö tänne norkoma.
Nuo hengellisen eurodancen esittäjät ja levyttäjät ovat ihan tosissaan. Tietää siitäkin, kun eivät yksinomista Jumalan sanaa, eivät sitä pihtaile - vaan heidän erikoisgospeliaan saa maksutta / luvatta esittää isommissakin jumalanpalveluksissa. Kas, he eivät ole mukana Teosto-maksusysteemissä.
G-POWERED - http://www.gpowered.com/
G-POWERED TURUSSA
http://www.facebook.com/event.php?eid=198551180169665
Siis Euroopan kulttuuripääkaupungin Elämän Sana -seurakunnassa (!), Helsinginkatu 21. ( http://www.elamansana.fi/ )
G-POWERED : TAHDON LUOTTAA (uusi levy) - http://www.gpowered.com/
-- klikkaapa ainakin tuota "Tahdon luottaa"-musiikkivideota, niin adventtimieliala valtaa sinut (Toivottavasti käytössäsi on 4-tiekaiuttimet tmv.)
Antti- Poweria!
Että oikein suosikki Turuus . . http://www.youtube.com/watch?v=IU9AUiqzkuA
Maata näkyvissä G-Powered . . http://www.youtube.com/watch?v=XR-mkEep9ec
Pirteä on meininki toisentyyppisessäkin hengellisessä hengailussa, kun asialla on maailmankuulu entinen kitarataituri Jukka Tolonen ja esitettävänä maan mainiot siionin virret . .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10040837#comment-50676622
Niin joo . . Jukka tulla tupasahti uskohon . . http://www.youtube.com/watch?v=NdG8EGXiS5k&feature=related
Voi meitä itserakkaita itsekkäitä . . http://www.youtube.com/watch?v=itl8uDVBr8g&feature=related - Antin tabu
Sielunkuolemattomuus-inttämiset ovat ylvästelyä? sanoo Antti ja inttää taas kuitenkin kun kirkot sellaista opettaa.
- Tuomittu Planeetta¤
Antille tiedoksi: Satu H-l-e-v-t-i-s-t-ä on Kreikkalaisen Filosofian uskonnollinen satu. Jonka uskomisen on Antti ottanut kunnia asiakseen. Todellisuus on toinen luonto. Todellinen Hel palaa uskojiensa korvien välissä.
Todellinen Hel on myös tulossa, Jonka syttyminen hävittää joka ikisen ihmisen ja ja myös luomakunnan tarkoitukselle annetulle aikanana. Tämä tuho ei tee eroa uskovien ja uskomattomien välillä. Eivät edes rikkaatkaan voi säästyä todelliselta tuholta. Se mikä vedeltä jää sen polttaa tuli. Niin no, onhan niitä satuja helvetistä paljonkin. Mutta minä uskon Jeesukseen juuri siksi, että hän tiesi minun ansainneen sen helvetin tuomion, mistä Raamattui puhuu, vaikka en ollut ketään tappanut edes.
Tulikivijärvestä, Ilm. 14. luvussa, puhuu vain Raamattu sekä myös jumalattomien joutuminen kauhun paikkaan on kerrottu vain Raamatussa, ei sinun satukirjoissasi.
Dan. 12:2
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
Jos olet toista mieltä, älä minua syytä vaan Yläkerran Ukkoa - sitä Vanhaikäistä - joka nuo sanat on profeettansa Danielin kynän kautta ikuistanut!
( Dan. 7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. )- elävä Kristuksessa
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
Ikuisuus tarkoittaa tässätapauksessa koko elämää, ikuisuus, IÄNKAIKEN on siis ELINKAUTINEN.
Elinkautinen on niinkauan kun sinussa elävän tunto ja tietoisuus on jäljellä, sillä raamatun mukaan "kuoleet eivät tiedä mitään."
Kuolleilla kun ei ole elämää, heiltä puuttuu se Jumalallinen elävä henki, joten kun henki mikä teki ruumiin eläväksi on palannut antajalleen, niin tietoisuus, tajunta ja tunteet ovat poissa. Kuollut tarkoittaa pelkkää ruumista. - Harppu&Harppuuna
En ole kiinnostunut edes taivaallisten harppujen heleästä soinnusta enkä kullasta edes taivahan kultaduilla. Mutta tiedän tarvitsevani Pelastajaa.
Jo tässä vaivaisessa elämässä monet kauhut piirittivät minua varsinkin yöunissa. Nyt käsittämätön yliluonnollinen rauha ympäröi minua ja läheiseni kohdalla on käynyt aivan samoin.
Harppu & Harppuuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627