En tiedä onko teillä muilla tätä samaa mielenkiinnon aihetta. Eli siis, nautin suuresti tappelemisesta. On hienoa mennä baariin ja olla humalassa, sitten kun tulee sanaharkkaa jonkun runkkarin kanssa niin antaa nyrkkien puhua. Se vain on jotenkin niin perkeleen upea tunne kun pidän jonkun kaverin päätä kainalossani ja hakkaan häntä. On vain yksinkertaisesti mukava vetää turpaan ja välillä ottaa itsekin vähän rankaisua, tuntee elävänsä kun on sellainen miellyttävä kiputila päällä, silmäkulma mustana ja nenästä tulee vähän verta. Haluan purkaa aggressioni lyömällä. Hienointa tappelussa on kuitenkin olla voitolla ja nöyryyttää kunnolla toista, siinä tulee sellainen voimakas ja dominoiva olo että:mä oon kuningas ja sä runkkari otat nyt kunnolla pataas multa. En haasta riitaa summittaisten ihmisten kanssa jos he vaikuttavat mukavilta, mutta otan tilaisuudesta vaarin heti jos tulee pientä sanaharkkaa jonkun vittumaisen oloisen ihmisen kanssa. Halusin vain tietää, että onko teillä kenelläkään samanlaista pakkomiellettä väkivaltaan?
Tappeleminen
55
270
Vastaukset
- henrik7217
Juu mut ei saa tapella äitikin sano. Portsarit antaa vetää toisia turpiin eikä kukaan puutu asiaan.
jos nuoriso sais turpaan hakkais kunnolla oisko samaa mieltä tappelemisesta.- henrik721
sitten lapselliset portsarit puuttuu asiaan kun kaveri saa turpaansa.
poliiseja vasta myöhemmin soittelevat. - henrik721
henrik721 kirjoitti:
sitten lapselliset portsarit puuttuu asiaan kun kaveri saa turpaansa.
poliiseja vasta myöhemmin soittelevat.poket oikein haluaa että toisia vedetään turpaan taitaa bodailuaineet olla liikaa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
poket oikein haluaa että toisia vedetään turpaan taitaa bodailuaineet olla liikaa.
jos jätkä vittuilkee voinko vaikka turpaan vetästä ?
sitten poliisille molemmat
ei ole mun tahtoni.
- henrik721
mulle kerran alettiin vittuilla ilman syytä ja molemmat jouduttiin pihalle vasta olin tilannu paukun.
- henrik721
istuin rauhass abaaritiskillä niin hyökkäs jätkä päälle.
oulussa homoja - henrik721
henrik721 kirjoitti:
istuin rauhass abaaritiskillä niin hyökkäs jätkä päälle.
oulussa homojaportsari ei oikein viisas kun sanoo molemmat pihalle kun se häirikkö ois pitäny nakata pihalle.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
portsari ei oikein viisas kun sanoo molemmat pihalle kun se häirikkö ois pitäny nakata pihalle.
oulussa sika baarit
sika kohtelu - henrik721
henrik721 kirjoitti:
oulussa sika baarit
sika kohteluoululaiset kovia valehtelemaan kirjoittavat kaunista mutta todellisuus on muuta.
ei sanomista. - henrik721
henrik721 kirjoitti:
oululaiset kovia valehtelemaan kirjoittavat kaunista mutta todellisuus on muuta.
ei sanomista.sanomalehdessä sanottiin että saa katella sokoshotellissa ruuan tekemistä mutta kun menee paikan päälle sanotaan painu vittuun sieltä.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
sanomalehdessä sanottiin että saa katella sokoshotellissa ruuan tekemistä mutta kun menee paikan päälle sanotaan painu vittuun sieltä.
sokoshotellissa kävin kerran siideri pullo povitaskussa kusella niin hyökkäs 2 vartijaa pää'lle ja sano antaa olla viimeinen kerta. olipa sikoja kun just kusella olin. et saa kusta et sa apaskoa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
sokoshotellissa kävin kerran siideri pullo povitaskussa kusella niin hyökkäs 2 vartijaa pää'lle ja sano antaa olla viimeinen kerta. olipa sikoja kun just kusella olin. et saa kusta et sa apaskoa.
pimmeitä äijiä
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
pimmeitä äijiä
helsingissä käyn hienostohotellissa kusella ja kakalla niin paljon hienotunteisempi hotellimestari.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
helsingissä käyn hienostohotellissa kusella ja kakalla niin paljon hienotunteisempi hotellimestari.
olen varmaan yläluokkaa jolta tulot tippunu nollaan.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
sokoshotellin vartijoille sanoo olen käynny armeijan krhk komppnjassa 9495
muut kusee - henrik721
henrik721 kirjoitti:
sokoshotellin vartijoille sanoo olen käynny armeijan krhk komppnjassa 9495
muut kuseeminä voitan kaikki kun saan elektroonista signaalia pää'hän niin sillä voitan kaikki.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
minä voitan kaikki kun saan elektroonista signaalia pää'hän niin sillä voitan kaikki.
aivokone olemass ajossain.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
aivokone olemass ajossain.
U.D.O. - Heavy metal heaven
NemanjaMetal - henrilk721
henrik721 kirjoitti:
NemanjaMetalU.D.O. - Heavy metal heaven
NemanjaMetal - henrik721
henrilk721 kirjoitti:
NemanjaMetaludo the bogey amn
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
udo the bogey amn
silmissä itkuvaihe mutta se menee nopeasti ohi.
koff - henrik721
henrik721 kirjoitti:
silmissä itkuvaihe mutta se menee nopeasti ohi.
koffon jo ohi itkuvaihe.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
oululaiset kovia valehtelemaan kirjoittavat kaunista mutta todellisuus on muuta.
ei sanomista.raahe on mun elämä oulusta en piittaa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
raahe on mun elämä oulusta en piittaa.
raahess aon meri ja kivaa olla kun päinvastasesa ouklussa jossa tehtaat lähellä myrkkyjä hengitysilmaan tuo.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
raahess aon meri ja kivaa olla kun päinvastasesa ouklussa jossa tehtaat lähellä myrkkyjä hengitysilmaan tuo.
on kemiraa sellutehdasta ja chemicalssia ja muita mitkä vois sijoittaa muualle.
esim 50km päähän - henrik721
henrik721 kirjoitti:
on kemiraa sellutehdasta ja chemicalssia ja muita mitkä vois sijoittaa muualle.
esim 50km päähänsellutehdas vois hyvin sijaita 50km päässä.
ei pitkä työmatka.
ja muutkiin isot tehtaat esim kemira. - henrik721
henrik721 kirjoitti:
sellutehdas vois hyvin sijaita 50km päässä.
ei pitkä työmatka.
ja muutkiin isot tehtaat esim kemira.Juice Leskinen - Risainen elämä
616Hell - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Juice Leskinen - Risainen elämä
616HellPate Mustajärvi - Kaksoiselämää
asdismo - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Pate Mustajärvi - Kaksoiselämää
asdismoPopeda - Mä Elän Itselleni
vajava69 - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Popeda - Mä Elän Itselleni
vajava69Popeda tahdotko mut tosiaan
miza81 - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Popeda tahdotko mut tosiaan
miza81paljonko se oli kansan vaatimus henrikille viimeksi oli 300 000euora tai 500 000euroa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
paljonko se oli kansan vaatimus henrikille viimeksi oli 300 000euora tai 500 000euroa.
Popeda - 20 centtiä
rankkakaveri - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Popeda - 20 centtiä
rankkakaveriPopeda - Kersantti Karoliina
rankkakaveri
krhk prikaatimestari.
jaettu sija jääk'rikomppanjanjan 2jk kanssa
tasapeli - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Popeda - Kersantti Karoliina
rankkakaveri
krhk prikaatimestari.
jaettu sija jääk'rikomppanjanjan 2jk kanssa
tasapelijääkärit kovia ukkoja ne tulee rynkkykjen kanssa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
jääkärit kovia ukkoja ne tulee rynkkykjen kanssa.
arvostaa jääkärien toimintaa mutta ei oikein viisasta 8lla miehellä mennä' aukeella kun konekivääri laulaa.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
arvostaa jääkärien toimintaa mutta ei oikein viisasta 8lla miehellä mennä' aukeella kun konekivääri laulaa.
Ultra Bra - Sinä lähdit pois
Piilopeelo - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Ultra Bra - Sinä lähdit pois
Piilopeeloarmeijasrta jo spuhuu on joukkosurma ohjuksella jossa napalmia tai panttivangiksi.
panttivangeille hyvät sapuskat ja vettä - henrik721
henrik721 kirjoitti:
armeijasrta jo spuhuu on joukkosurma ohjuksella jossa napalmia tai panttivangiksi.
panttivangeille hyvät sapuskat ja vettäei saa ampua sotavankeja kiltisti kohdeltava
- k721
henrik721 kirjoitti:
ei saa ampua sotavankeja kiltisti kohdeltava
Tauski - Sinä Vain
ThiefRaider - henrik721
k721 kirjoitti:
Tauski - Sinä Vain
ThiefRaiderrambo 2
onko amerikkalaisia sotavankeja enään olemassa?
vaputtaka akaikki. - henrik721
henrik721 kirjoitti:
rambo 2
onko amerikkalaisia sotavankeja enään olemassa?
vaputtaka akaikki.ei se rambo oikeesti ois pärjänny sodassa se ois heti ammuttu joskus vaikkei heti. elokuvat ei ole todellisuutta.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
ei se rambo oikeesti ois pärjänny sodassa se ois heti ammuttu joskus vaikkei heti. elokuvat ei ole todellisuutta.
vietnamin sodan aikaisia panttivankeja pitäis vapauttaa
vaikka väkisin?? - henrik721
henrik721 kirjoitti:
vietnamin sodan aikaisia panttivankeja pitäis vapauttaa
vaikka väkisin??Tauski - Haavemaa
mannamaria - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Tauski - Haavemaa
mannamariaTauski-Ole sinä minun
mhmandy
olen hetero joo mutta tuo on kiva biisi. - Ultra Bra - Tel Aviv
henrik721 kirjoitti:
Tauski-Ole sinä minun
mhmandy
olen hetero joo mutta tuo on kiva biisi.Ultra Bra - Tel Aviv, Tel Aviv
kiremik - henrik721
Ultra Bra - Tel Aviv kirjoitti:
Ultra Bra - Tel Aviv, Tel Aviv
kiremikLeevi and the Leavings itkisitkö onnesta
k3mpizor - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Leevi and the Leavings itkisitkö onnesta
k3mpizorliikenneonnettomuus toiselle kaistalle voi olla auton syytä kun tuulenpuuska nakkaa autoa ja koitat korjata väärin menee vastaantulijan kaistalle.
- henrik721
henrik721 kirjoitti:
liikenneonnettomuus toiselle kaistalle voi olla auton syytä kun tuulenpuuska nakkaa autoa ja koitat korjata väärin menee vastaantulijan kaistalle.
Tea - Tytöt tykkää -Nolompi Versio
Pinolantie - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Tea - Tytöt tykkää -Nolompi Versio
PinolantieAamun maa
supergmw - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Aamun maa
supergmwPink Floyd- Another Brick in the Wall
omgzimme - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Pink Floyd- Another Brick in the Wall
omgzimmeMichael Jackson - Give in to me Lyrics [HD]
Frankvd3 - henrik721
henrik721 kirjoitti:
Michael Jackson - Give in to me Lyrics [HD]
Frankvd3EL JACKSON who is it-HD-
29011976art - henrik721
henrik721 kirjoitti:
EL JACKSON who is it-HD-
29011976artCappella - U Got 2 Let The Music Remix (DJ Pierre Mix )
CappellaLive
- Tappelupppukari
Että mitä ihmettä henrikki? Oisko kiva jos olis sellanen puheripuli että tulis kirjaimellisesti paskaa suusta?
T:Niityllä kirmaava Gasellimies. - homppelipomppeliprkl
hyvä, hakkaa se nyt eiks oo ärsyttävää xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023