Haluaisin kernaasti nähdä kaksi ennustetta Suomen väestörakenteesta siltä ajalta, kun ns. suuret ikäluokat ovat kuolleet, esimerkiksi vuodelta 2040. Toinen vaihtoehto käsittäisi kantasuomalaisista polveutuvan väestön, tai vaikka tältäkin pohjalta joka maassa nyt asuu. Toinen lähtisi siitä, että maahan tuotetaan puolitoista miljoonaa islamilaista afrikkalaista ja arabia.
Suuret ikäluokat ovat syntyneet poikkeusolosuhteissa ja poistuvat myös aikanaan säädetyssä järjestyksessä; silloin väestörakenne "korjautuu"* normaaliksi. Mutta jos tänne tuotetaan kantaväestöä paremmin sikiäviä maahanmuuttajia, jotka edustavat tyystin vieraita arvoja, omiaan, tuhotaan "kansamme sielu", josta jo J.K.Paasikivi kantoi kovasti murhetta. Tehdään toisin sanoen peruuttamaton tuhotyö.
Palataan tuohon vuoteen 2040. Siihen on itse asiassa hyvin lyhyt aika, 29 vuotta. Tästä vuodesta 29 vuotta taaksepäin oli vuosi 1982; silloin Kekkonen joutui luopumaan vallastaan; muistan sen kuin eilispäivän! Miten tuohon saakka pärjätään? Pitää miettiä kaikki muut ratkaisumallit paitsi vieraiden elementtien sekoittamista kansaan. Jos hätä todella on niin kova kuin väitetään, pitää toimia niin kuin poikkeusoloissa toimitaan: laittaa koulutusta uusiksi ja ohjata porukkaa hieman porkkanaa ja keppiäkin tarjoamalla sellaisille aloille, jotka ovat maan edun kannalta tärkeimmät. Jos suurten ikäluokkien hoitokulut aiheuttavat väliaikaista kassakriisiä, otetaan lisää velkaa, vaikka niin paljon, että maa on pykälän päässä roskalainaluokituksesta: velka on kuitenkin väliaikaista ja tulee aikanaan maksetuksi mutta mamut eivät lähde milloinkaan.
Mitä maahanmuuttajien tuottamiseen tulee, paras ennuste tulevaisuudesta on menneisyys: Suomeen tuotetut maahanmuuttajat eivät ole aiheuttaneet muuta kuin kuluja, harmia, surua ja rikoksia. Ei ole syytä olettaa, että tuleva aines olisi yhtään sen parempaa. Pahin skenaario onkin, että maa tuotetaan täyteen epäsosiaalista ainesta eikä se tee muuta kuin pahentaa tilannetta; toteutuu sekä lisävelka etta kansan pilaaminen. Katsokaamme Lontoota tänään.**
*Käytän sitaatteja siksi, että suuria ikäluokkia tarvittiin aikanaan luomaan nykyinen hyvinvointi; ilman heitä maa ei olisi hyvinvoinnissa maailman kärkeä.
**http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Asiantuntijat Mellakoitsijat pudonneet normaalista yhteiskunnasta/1135268400607
Vuonna 2040
1
57
Vastaukset
- EHP.
Julkisuudessa on jo povattu, että Euroopan unionin yhdentyminen edelleen liittovaltion suuntaan tulee syksyn poliittiselle asialistalle. Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) on jo vihjaillut ”megaluokan” päätöksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
