"Valon pilkahdus"

Kyllä täytyy sanoa, että joku yritys osaa yllättää myönteisellä tavalla. :)
Kertokaa hyvistä kokemuksita eri yrittäjien kanssa. olisi ihan mukava lukea positiivisita asioista, varsinkin kun omalle kohdalleni nyt sattui sellainen:)

9

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole kokemuksia, mutta olipa mukava lukea viestisi. Tosi kiva, että tulee positiivisiakin asioita vastaan. :))

• Rattus sp.

Muutamia mainitakseni. Sain omasta merimaisemasta canvaskankaisen taulun puolen tunnin toimitusajalla. Polkupyöräni toimii kuin unelma huollon jälkeen. Aion vastaisuudessakin viedä samaan korjaamoon. Opasti samalla ketjujen oikean ölyämisen. Aikoinaan kun ostin Toyotani automyyjä auttoi oikean auton valinnassa. Toyota-liikkeen pikahuollon hyvä mekaanikko löysi ammattitaidollaan viat nopeasti ja korjasi. Viimeisin automekaanikkoni totesi auton vanhetessa, ettei tonnin autoon kannata tehdä tonnin huoltoja eli laskukin oli alhainen. Kyllä niitä löytyy.. Autoliikkeen löysin isäni kautta ja samoin kummatkin mekaanikot. Polkupyöräliikkeen ystäväni kautta. Nyt lähden kuitenkin kuntoilemaan :).

• Minut yllättää tuo meidän lähikauppa oikeestaan joka päivä rauhallisella ja mukavalla henkilökunnallaan. Eron huomaa, jos on ollut jossain muualla jonkin aikaa. Ei silti, ei ole erityisen huonoja kokemuksia mistään, ei ainakaan ole jäänyt mieleen ihan pinnalle, enkä ala kaivella.

Myös terveyskeskuksen palveluihin olen enemmän kuin tyytyväinen. Asiakasta kohdellaan yksilönä ja kiireettä, vaivasta otetaan selvää ja se hoidetaan.

• Ups..Mä oon taas aatellu tuon yritysjutun vähän pienimuotoisemmin :D

• Tässäpä tulikin mieleen eräs yksityisesti tietokoneita korjaava yrittäjä. Hän etsi koneestamme vikaa ja teki todella paljon töitä sen kanssa. Vika oli sit sellainen isompi, että hän kehotti takuun takia lähettämään koneen valmistajalle. Tää yrittäjä ei halunnut ottaa ollenkaan maksua, koska ei voinut auttaa meitä koneen kanssa. Olisin kyllä mielelläni korvannut hänelle...

• No, vaikka nämä tietsikat. Huomasin että jotku firma tarjoaa tietsikkaa, nettiturvaa, teknistätukea...yhteensä, täyttä pakettia... 24kk sopimuksella ja hinta joku 35- 55euroa/kk. Siinä on minusta hinta jo ihan halpa ja kaikki laitetaan valmiiksi. Ja ei muuta ku surffaillee vaan...

Itse otin kerran vuosia sitten läppärin sellaisella kuukausivuokrasopimuksella ja kun se sopimus meni umpeen, tietsikan saikin pitää ilmaiseksi. Sama tietsikka on toiminnassa edelleen, yhden uuden modeemin olen siihen hankkinut vaan. Ja kun laskin hintaa mitä tietsikalle on tullut, niin jo oli halpaa...Liikkeessä asiointi ei ole ollut miellyttävää, kun eivät ole halunneet/jaksaneet neuvoa kun olen joskus jotain kysynyt. Silti olen pärjännyt kun olen kysynyt apua täältä, ja kavereilta.

Nykyinen työnantaja on reilu ja todella hyvä ystäväni ja sitä edellinenkin työnantaja on myös, joten vanhan kaunat sitä edeltävistä kamalista työpaikoista on melkein jo unholassa. Joskus toki yhden v..sen tyypin muistan, mutta vain hetken. Hyvät työnantajat ovat korvanneet moninkertaisesti yhden pahan aiheuttamat kokemukset. Kun meni töihin viime viikolla loman jälkeen, halasimme.

• Eikö ole mukavaa, kun systeemit pelaa. Tyytyväisenä toisen tekemään työhön sain uutta energiaa ratkoa kesken jääneiden töiden loppuun tekemiseen liittyviä ongelmia ja jokaiseen työhön, mitä olen jatkanut on löytynyt ratkaisu. Kun stressaa joillain asioilla, niin aivot menevät jotenkin lukkoon, eikä pysty edes tuuminaan kuinka jonkun asian saisi rakennettua siten että siitä tulisi toimiva rikkomatta joitain periaatteellisia sääntöjä työtavoista, miten mikäkin on valmistettava.
      Jokainen homma menee nyt putkeen. Hitsi mikä olo!!!!!

• Tää liikkuu nyt ihan eritasolla.. mutta jos vaikkapa isomman kaupan kassa jaksaa ruutinin ja kiireen keskellä toivottaa "Hyvää päivän jatkoa".. se tulee yllättäen, ja tuo hyvän mielen.
      :)

• Minut yllätti kyllä terveyskeskus ja lääkäri jonka kanssa olen asioinut jo pitkään. Jälleen hyvää yhteistyötä ja keskinäistä luottamusta toistemme tekemiseen.
      Se tuo minulle taas turvallisuuden tunnetta jatkoonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2419
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      137
      1248
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1038
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      982
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      922
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      784
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe