pelattu 10 min. ja marokko johtaa 1-0
hienoa edi pelasin pää märkänä senegalia nyt saa housut tutisten odotella kuis käy.
ei nyt edin paluu hommiin näytä hyvältä.
edin supervihje senegal
10
105
Vastaukset
- lusmupera
no niin nyt se on jo 2-0 sinne meni rahat taas kerran kiitos
- Rane Hesasta
Vois muuten osua vihjeet huomattavasti useammin, jos pelais Edin vihjettä vastaan, kuten tässä eli olis tuplana pelanu vihjeen x2 ja isommalla panoksella.
Vaikka x2 kerroin onkin pienempi, niin on se pienikin kerroin parempi, kuin ettei osu ollenkaan.
- l-kyösti
kjäh kjäh, onneksi kyösti ei peesannut
- S-Kyösti
Älkää haukkuko Ediä, parasta kaiffariani!
- apinavero
ollin veikkausvihje sentään osui kokonaan, siis 12 oikein ja yli 5000 voittoa.
- Mieto2
Scouttaajat ei osaa pelata,niiden intohimo on kaivella vanhoja tilastoja mutta kun ne pitää analysoida ja tehdä rivi/rivejä niistä, tulos on nolla.Tottakai osumiakin tulee mutta tietomäärään verrattuna vähän,valmentajilla on sama ongelma ne analysoi liikaa ja vetää jostain vakiosta 5-6 oikein.Julkisesti ne ei edes pitkävetoo yritä,onhan se noloo saada 3 kohteesta 0 oikein.
- väärä paikka
Mitä te täällä itkette Edin vihjeitä? Menkää sen omaan blogiin valittamaan...tosin sen blogin taso on laskenut kuin lehmän häntä, joskus siellä oli hyvää keskustelua, nyt vaan amatöörimielistelijöitä ja jokunen kahjo
- Arvaa kuka
Kukahan se amatöörimielistelijä on?
- väärä paikka
niin..siis en tarkoittanut että pitäs olla ammattilaismielistelijöitä (tosin niitäkin voi olla), mutta amatöörejä mielistelijöitä
- hsdhtht
Edi vetää aina ihan päin vit....a. Hän sattuu olemaan Veikkauksen kätyri.
Jos olette huomanneet niin vihjeet on aivan samoja Veikkaajassa kun myös siinä pelioppaassa mikä on r-kioskeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429