1. Unohda se unelmointi poikuutesi menettämisestä jollekin elämäsi suurelle rakkaudelle. Ei tule tapahtumaan ja jos sitä jäät odottelemaan niin löydät itsesi tältä palstalta vielä kymmenenkin vuoden päästä. Jos tilaisuus on, niin hyödynnä se!
2. Tee aloite. Pätee niin seksin hakuun kuin seurustelun aloittamiseenkin. Nykyään naisetkin toki saattavat tehdä aloitteita, mutta 99,99% todennäköisyydellä et ole kuulumassa niihin onnekkaisiin joille näin käy.
3. Jos olet alle parikymppinen, niin yritä kaikkia joilta vois irrota. Siis ihan kaikkia, myös sitä naapurin rumaa rillipäistä Marja-Leenaa. Mitä väliä vaikkei tunteita olisikaan, kokemuksia ja itsetuntoa siitäkin irtoaa eikä sun mikään pakko siihen ole loppuelämäksesi sitoutua. Elämänkumppania ehdit valitsemaan myöhemminkin ja sitä helpommin se sujuu mitä nuorempana pääsee hoitamaan harjoittelut pois alta.
4. Jos taas olet jo ehtinyt aikuisen ikään, on asia mutkikkaampi. Vapailta markkinoilta tavaran etsiminen on vähän turhan riskaabelia, sillä naiset kyllä huomaavat kokemattomuutesi ja pahimmillaan tästä liikkeelle sellaiset juorut että voit jatkossa vetäytyä suosiolla munkkiluostariin tai muuttaa maasta. Varmin tapa on hoitaa asit pois päiväjärjestyksestä jonkun luotettavan vanhemman naisen tai maksullisen kanssa. He kyllä tietävät mikä on pelin henki eivätkä halua sinulta muuta kuin munaa/rahaa.
5. Kun alkaa tuntua siltä, että uskallat katsoa naisia muuallekin kuin varpaisiin etkä enää laukea jo reisille, niin on aika siirtyä hakemaan sitä todellista seurustelukumppania.
Neuvoni miehille!
18
1455
Vastaukset
- powerspeed64
Se on kyllä totta ja vittumaista, että naiset juoruavat. "Voi, ku mun poikaystävällä on niin pieni kulli, etttä täytyy ruveta harrastamaan anaalia, koska mun vittu on ihan liian löysä sen prissinakille!" Kokemattoman miehen täytyy mennä maksulliselle, koska ruminkin tavallinen nainen haluaa taitavaa, jotta pääsee juoruamaan ystävättärille.
- -
En nyt ihan yhdy tuohon, mutta se on totta, että ruminkin nainen halajaa seksikästä miestä, koska hänelle on täyttä realismia joskus sellaiselta saada. Mies kuin mies voi höylätä puutteeseensa rumaakin typyä.
Sen sijaan ruma mies ei voi saada kauniilta naiselta ellei sitten iso tukku rahaa vaihda omistajaa.
- mummoperkele
No ei se nyt aivan noinkaan ole. Jos nainen on suorastaan toivottoman ruma, on turha odottaa, että komealta mieheltä irtoaisi.
- semi-nunna
hyviä neuvoja, siis oikeesti!
ite olen nainen, mutta odottelin myös koko teini-ikäni, jotain ihme "prinssiä", muut vaan naivat toisiaan ja minä olin kuin mikäkin nunna. siitä olisi saanut ihan kivasti noita kokemuksia, eikä olisi nyt 20 ihan kokematon tumpelo.
No nykyisen miesystävän mukaan on hienoa, että hän on ainoa kenen kaa olen ollut. Onneksi löysin hänet, muuten olisin kai vieläkin nunnaluostarissa :D
ei se oo naisillakaan niin helppoa kun luulis.- Gulliver
Oon huomannu jotta rumilla ja onhoosilla miehillä on yleensä kauniit naiset. Mikä ihme saa kauniit tytöt hötkääntymään önkköösiin ja rumiin miehiin?
- käsittele naista
Varmaan ne on luotettavan tuntusia; ei het toista naista kourimassa tai sitte
joku mikä osaa käsitellä oikein naista - 7+4
Allekirjoitain neuvot täysin, valitettavasti vaan itse tajusin niiden paikkansa pitävyyden ihan liian myöhään. Nuorempana olisi ollut montakin mahdollisuutta saada noilta vähemmän näteiltä tapauksilta, mutta en kelpuuttanut. Elämä meni ohi saavuttamattomien neitojen perään haikaillessa, nyt kolmekymppiä lähestyy uhkaavasti enkä kehtais enää yrittää niitä rumiluksiakaan. Maksulliseen turvautuminen tuntuu nöyryyttävältä, mutta eipä tässä enää paljon muita vaihtoehtoja ala olla, itsepä olen soppani tyhmyyksissäni keittänyt.
- -
Ota vain härkää sarvista, ja yritä niitä ns. rumiluksia. Saat ainakin kokemusta ja harjoitusta. Ei sitä tarvitse mennä naimisiin ensimmäisen kanssa.
Vähitellen itseluottamus ja taito kasvaa, ja voit koettaa vähän nätimpiä. - kirjoitti:
Ota vain härkää sarvista, ja yritä niitä ns. rumiluksia. Saat ainakin kokemusta ja harjoitusta. Ei sitä tarvitse mennä naimisiin ensimmäisen kanssa.
Vähitellen itseluottamus ja taito kasvaa, ja voit koettaa vähän nätimpiä.Kokemusta mistä? Siitä ettei seiso?
Jos uskaltaisin yrittää pokata "rumilusta", uskaltaisin pokata myös paremman näköistä.- -
wlfwd kirjoitti:
Kokemusta mistä? Siitä ettei seiso?
Jos uskaltaisin yrittää pokata "rumilusta", uskaltaisin pokata myös paremman näköistä.Niinpä. Jos uskallat pokata ns. rumiluksen, uskallat ehkä paremman näköistä.
"Rumilus" suostuu todennäköisemmin kanssasi touhuamaan. Kaunotar taas tietää arvonsa, eikä suostu kuin komean kanssa. Saattaa jopa nauraa sinulle.
Voihan sitä kokeilla pokata nättiäkin, mutta luultavimmin saat pakit ja pahan mielen. Ja vaikka kävisi tosi hyvä tuuri, ja pääsisit hommiin nätin kanssa, on siinä tilanteessa kovemmat paineet ja isompi riski epäonnistua.
Kokemus on äärimmäisen tärkeä asia, mikäli aikoo naisten kanssa menestyä. Laivat eivät seilaa tuurilla. Kokematon ei tätä tosiaan välttämättä ymmärrä.
Tärkein pointti kuitenkin on, että yrittää. Ja mitä paksumpi nahka epäonnistumisille, sitä parempi, koska epäonnistumisia tulee aina joskus sille, joka yrittää.
Se, joka ei yritä, saa masturboida. - Valehtelija pärjäis
- kirjoitti:
Niinpä. Jos uskallat pokata ns. rumiluksen, uskallat ehkä paremman näköistä.
"Rumilus" suostuu todennäköisemmin kanssasi touhuamaan. Kaunotar taas tietää arvonsa, eikä suostu kuin komean kanssa. Saattaa jopa nauraa sinulle.
Voihan sitä kokeilla pokata nättiäkin, mutta luultavimmin saat pakit ja pahan mielen. Ja vaikka kävisi tosi hyvä tuuri, ja pääsisit hommiin nätin kanssa, on siinä tilanteessa kovemmat paineet ja isompi riski epäonnistua.
Kokemus on äärimmäisen tärkeä asia, mikäli aikoo naisten kanssa menestyä. Laivat eivät seilaa tuurilla. Kokematon ei tätä tosiaan välttämättä ymmärrä.
Tärkein pointti kuitenkin on, että yrittää. Ja mitä paksumpi nahka epäonnistumisille, sitä parempi, koska epäonnistumisia tulee aina joskus sille, joka yrittää.
Se, joka ei yritä, saa masturboida.Kommentoin tässä nyt eri henkilönä tuohon: On tässä tullut katseltua "rumiluksiakin" sillä silmällä. Ikääkin saa olla, ei haittaisi yhtään. Mutta... ongelman ydin on silti siinä, että kun on itse täysin kokematon, niin asia pitää salata, se hävettää ja se vaivaa. Rumiluksetkin todennäköisesti nauraisi päin naamaa, jos saisi tietää. Ihan hirveä ongelma tämä. Naisten kanssa pystyn kyllä juttelemaan, ei ole siitä kiinni, mutta tietty asia tuolla syvällä... hemmetti sentään.. ihan kuin olisi murhannut jonkun. Tietysti voisi yrittää olla kertomatta ja keksiä kaikenmaailman "mielikuvitus-exiä". En oikein ole valehtelija-tyyppiä...
- -
Valehtelija pärjäis kirjoitti:
Kommentoin tässä nyt eri henkilönä tuohon: On tässä tullut katseltua "rumiluksiakin" sillä silmällä. Ikääkin saa olla, ei haittaisi yhtään. Mutta... ongelman ydin on silti siinä, että kun on itse täysin kokematon, niin asia pitää salata, se hävettää ja se vaivaa. Rumiluksetkin todennäköisesti nauraisi päin naamaa, jos saisi tietää. Ihan hirveä ongelma tämä. Naisten kanssa pystyn kyllä juttelemaan, ei ole siitä kiinni, mutta tietty asia tuolla syvällä... hemmetti sentään.. ihan kuin olisi murhannut jonkun. Tietysti voisi yrittää olla kertomatta ja keksiä kaikenmaailman "mielikuvitus-exiä". En oikein ole valehtelija-tyyppiä...
Voihan sitä kertoa, että on ollut yhden illan seikkailuja tai että naapurin tyttö vei poikuuden. Että on ollut liian kiire, jotta olisi ehtinyt seurustella.
Nämä ovat valkoisia valheita... Kuitenkaan ei siis kannata paljastaa julmaa salaisuuttaan, niin se vain on!
- efewy34
Miksi monissa viesteissä on havaittavissa se seikka, että me olemme kaikki ehdottomasti juuri rumia. En siksi usko ja allekirjoita noita neuvoja valitettavasti ollenkaan. Ne ovat ensinnäki nliian katkeran ihmisen kirjoittamia ja lisäksi aika kovasti tässä leimataan ja tehdään yleistyksiä suuntaan jos toiseen. Ihmisetkin on luokiteltu lähinnä rumiluksiin ja kaunottariin/komeisiin. Mites ihan ns. normaalit ihmiset. Ja onko se ylipäätään niin, että kaikki kaunottaret ovat myös aina kusipäitä ja pinnallisia ja rumat eivät.
En usko ihan rehellisesti, että oma ulkonäköni olisi nimenomaan syynä siihen, että tilanne on mitä on. Saan kyllä naisilta huomiota, mutta en ole uskaltanut tartua siihen. On gelma onkin siis enemmän pään sisällä kuin ulkokuoressa. Olen liian erakoitunut seurustelusta ja tunnen vaivani takia häpeää, enkä uskalla lähestyä naisia ainakana livenä kovinkaan helposti. Lullen kuitenkin, että moni nainen haluaisi juuri miehen tekevän sen aloitteen ja jos en sitä kerran uskalla tehdä, niin ei sitten ehkä hänkään.
Enkä kuitenkaan väitä olevani NIIN komea, että suorastaan Calvin Kleinille pyytäisivät jos näkisivät. Se ei nyt vaan tarkoita, että ihminen olisi silti susiruma. Ja mites ne naiset minuakaan iskisivät kun en kerta missään baareissa juuri käy. En halua ravata niissä minkään pillun perässä. En myöskään halua panna naista joka oikeasti olisi mielestäni vastenmielinen tavalla tai toisella. Sehän nyt on ihan hullu ajatus. Siinä tilanteessahan ei varmastikaan edes seisoisi.
Minusta suurin ongelma on just toi, että meidän miestenkin pitäisi saada, vaikka väkisin ja kuinka omasta mielestä vastenmieliseltä ihmiseltä tahansa. Se pillun saaminen on joku itseisarvo ja se on törkeintä eikä mikään muu. Jos tota ajattelutapaa saisi muutettua ihan yleisesti, niin olisi paljon parempi ja rennompi olla.
Oikeastaan noissa neuvoissa ei ollut minusta muuta hyvää kuin tuo kohta 2, eli tee aloite. Siihen olisikin hyvä opetella, että pyrkisi aktiivisesti hakeutumaan seuraan ja yrittäisi tuoda ne hyvä puolet esiin. Koittaisi kasvattaa rohkeuttaan. En usko, että se huorissa pyörimällä paranisi. Voi käydä päinvastoin.
Mitä tuohon kohtaan 4 tuleen, niin vaikka se ehkä osittain olisikin noin, niin esim. joku stadikin on aika iso paikka, että harvoin siellä nyt ihan kaikki toisensa tuntevat. Ihan yhtä lailla siitä huorissa käynnistä juorutaan jos niin pienellä paikkakunnalla asuu. Enkä muutenkaan tiedä, että olisiko liikaa vaadittu toiselta kumppanilta, että tähän vosi sentään luottaa jos nyt puhutaan oikeasta suhteesta eikä mistään panokavereista. Kannattaako jonkun juoruämmän kanssa seurustella muutenkaan tai edes antaa sellaiselle?
Tai siis antakaa vaikka lehmälle minun puolestani. Lisää sekin kokemuksia ainakin eläimistä. En mä mistään uimapukumalleista tai prinsessoista haaveile. Mut täytyy siinä ihmisessä olla jotain, jos sen kanssa sänkyyn menee. Ei katkeruudellakaan kovin pitkälle pääse. - efewy34
Niin muutes; mun neuvoni olisi seuraavanlainen, vaikka se ehkä vähän sotii itseään vastaan:
1. Älä lue mitään neuvoja netistä. Älä varsinkaan suomi 24:n kaltaisesta lietealtaasta, jossa fiksujen ihmisten viestit usein hukkuvat paskaan. Mieti tämänkin ketjun aloittajan motiiveja; katkeruus? Vaiko silkka pahansuopaisuus ja halu lisätä poikuudesta kärsivien masennusta kertomalla, että "et sä juuri ketään kunnollista tule kuiteskaan saamaan. Pane vaan jotain puunkoloa". En mäkään kysyisi esimerkiksi neuvoa itsemurhahakuisuuteen toiselta itsemurhaa hautovalta ihmiseltä, jonka mielestä maailma on paha ja siitä kannattaa päästä eroon. Katkera ihmine harvoi npystyy anatmaan hyviä neuvoja toiselle, vai mitä.
Muutenkin luulen, että moni nainen joka tätä ketjua lukee, ajattelee, että nuopa ovat naisvihamielisiä ja inhottavia surkimuksia kun puhuvat toisista ihmisistä noin. Nainen on vain pelkkä kävelevä vagina. Sori vaan mutta sanoudun irti teidän kerhosta. Ne jotka haluavat, voivat tehdä samoin. Ei tarte edes salaisia kädenpuristuksia tai mitään. On vain muutettava näkemyksiään ja taisteltava. Menneiden muistelu ja niiden märehtiminen ei tuo mitään takaisia. Helppo sanoa? Tiedän, mutta niin se vaan on. Ei auta minullakaan mikään muu kun puskea eteenpäin.
Pahoittelen kirjoitusvirheitä joita suollan, mutta on niin kiireistä asiaa. - -
No, joo. Periaatteessa yhtä mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Joskus minäkin olin varsin sinisilmäinen, kun olin kokematon. Mutta aika äkkiä ne ihanteet karisivat, kun ryhdyin aktiiviseksi ja oma-aloitteiseksi, ja huomasin, millaista se on oikeasti.
Mitä miehen ja naisen suhteeseen, maailma ei ole ihan niin kamala paikka kuin mitä näiltä sivuilta olisi pääteltävissä...
Mutta ei se todellakaan ole kovin paljon parempikaan, monelle. - 16+8
"En nyt ihan yhdy tuohon, mutta se on totta, että ruminkin nainen halajaa seksikästä miestä, koska hänelle on täyttä realismia joskus sellaiselta saada. Mies kuin mies voi höylätä puutteeseensa rumaakin typyä.
Sen sijaan ruma mies ei voi saada kauniilta naiselta ellei sitten iso tukku rahaa vaihda omistajaa."
Harmi vaan mutta väärässä olet. Ei komea mies rumaa typyä painas kun tietää että kauniimpiaki on saatavilla.- -
"Ei komea mies rumaa typyä painas kun tietää että kauniimpiaki on saatavilla."
Mies kuin mies toki painaa mieluiten kaunista typyä, mutta kauniita naisia ei ole joka paikassa eikä aina saatavilla. Siispä rumakin voi joskus maistua paremman puutteessa.
Lisäksi ruma nainen voi olla mukavampi ja parempaa seuraa kuin nätti.
Pointti on tässä se, että nainen ja mies ajattelevat eri tavalla ja roolit ovat tyystin toiset.
- Joopa.
100% asiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181986
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561814- 821453
- 1761428
- 211399
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091397Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981015Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62994Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349884