Eli tämä ei ole tapahtunut minulle vaan kaveri kertoi. Hän oli kerran baarissa ja oli todella kännissä, iski sieltä sitten naisen, ja he menivät tämän naisen kämpille yöksi. Molemmat olivat siis ihan pelti kiinni, sammuivat sitten siihen naisen sängylle. Aamulla kun kaverini heräsi hän huomasi että on paskannut alleen(nukkui ilman kalsareita) paskaa oli petivaatteissa ja hänen kintuillaan. Hän keksi idean ja nousi vaivihkaa herättämättä naista, kippasi tämän naisen sille paskaiselle puolelle sänkyä ja kävi nopeasti suihkussa pesemässä jalkansa. Sitten meni muina miehinä sen naisen viereen joka nyt makasi hänen paskaisella paikallaan, ja esitti nukkuvansa kunnes nainen heräsi. Nainen oli sitten kauhean nolona ja häntä itketti että kuinka hän onkaan voinut olla niin kännissä että paskasi yöllä alleen, kaveri siinä lohdutteli että "ei se mitään, sellaista voi sattua kenelle tahansa" yms. Lähti sitten siitä kotiin eikä tavannut kyseistä naista sen koommin. Aika paha syylliseksi lavastaminen. :D Huvittaa, vaikka samaan aikaan tunnen pohjatonta sääliä kyseistä naista kohtaan.
TÖPPÄYS(vai/ja voitto?)
Kusipää kaveri
1
264
Vastaukset
- JK
VAI NINN KÄVI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594