Mua häiritsee kun harrastamme seksiä kun olen aika märkä niin se litinä, en pysty se jälkeen rauhoittumaan koska minua nolottaa se.. Onko se miesten mielestä oikeasti noloa jos kuuluu kauhea litinä?
Ja lueskelin tossa että monet on sanonu ettei saa orgasmia niin sama ongelma! En ymmärrä mitä pitäisi tehdä?!
Litinä häiritsee..
26
4238
Vastaukset
- SEHÄN KUULUU
Asiaa ,että paikat ovat liukkaat ajatteles miltä tuntuisi jos siellä ei olisikaan liukasteita koko värki kääntyisi nurin.
- Herr Lederhose
Ei ole noloa, vaan päinvastoin. Naiseni ejakuloi kun on oikein kiihottunut, arvaappas millaiset litinät siitä lähtee :D
Viestistäsi paistaa, että kontrolloit itseäsi liikaa. Varmaan se on osasyynä orgasmittomuuteesi. Orgasmi on aika kontrolloimaton olotila, eikä sitä voi ottaa. Pitää vaan rentoutua, olla ajattelematta orgasmia tai litinöitä ja nauttia hakien parhaalta tuntuvaa rytmiä ja asentoa. Klisua kiihottamalla saat lisäpotkua. Onko miehesi muuten löytänyt G-pisteesi? - kysyjäj
no olen aika konrloiva ihminen, mutta minkä voin sille että asia häiritsee, olen yrittänyt renoutua mutta tuntuu ettei mikään enää auta... Eipä ole mies löytänyt enkä itsekään.. Kuulostan varmaan aika hölmöltä, mutta olen aina jännittänyt toisen ihmisen kohtaamista koska ehkä jollain tasolla häpeän itseäni ja pelkään että teen jotai väärin..
- .Jussi
Päin vastoin se litinä on korville erittäin kiihoittavaa eroottista musiikkia. Vielä kun ujon aidosti ääntelet, niin mausteet on kohdallaan. Huh huh.
- skydown
Haha, ei ne kunnon litinät ja lötinät menoa ainakaan haittaa. Päin vastoin ihana saada kunnon kiimaista...
- Panomies(c)
"Litinä" on todella kiihottavaa!
- Silloin on
kaikki kohdallaa,kun kuuluu kiimaisenlihan litinää,pallien lätkettä,naisen huutoa ja palaneen lihan käryä suorituksen loppuvaiheessa silloin on homma onnistunut.
- kysyjäj
ajatteeko miesystävänikin noin? Kun en kehtaa kysyä asiasta enkä tiedä miten näitä ottaa puheeksi :D
- Miääs555
En usko että on olemassa miestä, joka inhoaisi sitä ääntä :) Se on vaan kiihottava ääni. Voit kysyä mieheltä suoraan että häiritseekö tuo ääni, mutta se on kyllä niin luonnollinen ääni, etten usko sen häiritsevän ketään.
- ...
Mitä noloa siinä on, jos litisee? Sehän kertoo miehellesi sen, että olet tosi kiihottunut! Ja sitä hän varmasti tahtookin.
Ja lisäksi - kaikki miehet ymmärtävät, että jos nainen ei ole kostea, ei seksi onnistu! Se vain sattuu ja tuntuu pahalta.
Kyllä miehet tykkäävät litinästä varmasti ja se on heistä kiihottavaa. Sinun pitää nyt relata ja nauttia vain seksistä :)
Nämä on näitä naisten juttuja - kannetaan huolta turhista asioista seksin aikana!! Ollaanko me liian lihavia, ollaanko liian laihoja, onko äänet huonoja, näytänkö oudolta, maistunko pahalta... Naisten pitää oikeasti RELATA ja vaan nauttia! - homot seu
laita siirappia pilluun tai pottujauhoja ei litise persereikä homolla
- 2+18
Tiedätkös, jos et pysty puhumaan miehes kanssa tollasista asioista, niin se kertoo että suhtaudut vähän varauksella ja ”häpeillen” seksiin. Ja siinä heti yks syy, miksi orgasmi voi olla vaikea saada. Olin itse ennen tosi arka puhumaan seksistä suoraan, mutta onneksi mieheni on tosi avoin ja on aina kysynyt suoraan tai sanonut jos on jotakin miettinyt. Ennen ahdisti, kun hän kysyi minulta ihan vaikka vain, että pidänkö enemmän rauhallisesta tahdista vai kovemmasta, mutta nykyisin seksin jälkeen ja muutenkin puhumme avoimesti asioista. Kyselemme, että mikä asento on toisesta paras ja millä tavoin hän tuntee, kun liikun eri tavalla kuin perus edestakaisin liike.
Häpeilin myös ennen kaikkea hieman poikkeavaa ja mietin, mitä mies ajatteli mistäkin. Nykyisin kysyn suoraan ja sanon asian ääneen. Nyt sullekin avoimuutta seksiin ja rehellistä keskustelua kumppanis kanssa, niin takuu varmasti seksi a) parenee ja b) muuttuu rennommaksi ja tätä kautta ne orgasmitkin on huomattavasti todennäköisempiä. :) Tuskin tuolla menolla tulet koskaan kun ensin mietit että voi ei, taas litisee ja seuraavaks että apua, mitähän tuo mieskin nyt ajattelee. Sen jälkeen keskitytkin vaan siihen litinään etkä nauttimaan. - pimpin litinä
ja vauhtipussien lätke on merkki kovasta panosta ja eikun menoksi.
- mies korvat höröllä
maailman ihanin ääni se on
- 30 v mies
Litinä on vain boonusta kun tietää että nainen takuulla nauttii. Ei sitä tarvi hävetä ja kaikki suorituspaineet on ihan turhia muutenkin.
- norsuista oppia
vinkki: huuda ja voihki kuin synnyttävä norsulauma niin miehesi ei kuule litinää!!!
- Joskus kokenut mies
Kyllä litinä tervettä miestä vaan kiihottaa! Siis onhan se fantastista jos piiras on kostea eikä kuiva raastinrauta...
- :)
2 18 puhui asiaa, ei se orgasmi tule jos "kyttäät" tilannetta koko ajan. seksin kuuluu olla kivaa ja kostuminen kertoo siitä ;) hyvin tuolla ovat miehet sanoneet että kiihottaa vaan litinä.
mutta jos olet jo puhunut miehesi kanssa ja häntä ei asia häiritse mutta sinua kyllä edelleen (toivottavasti opit olemaan häpeilemättä ajan kanssa) niin voihan sitä sitten laittaa vaikka taustamusiikkia ;) - adikti M
päinvastoin ;) se on kiihottavaa...
- mymmi5
Mä olen nainen ja mua oikeastaan itseäkin kiihottaa litinä :P
- j.bont
Pääasia ettet ala piereskellä. Sitä ei voi rykimällä peittää sillä haju kavaltaa.
- Märästä kiihottuva
Mikä kiihottavampaa kun litisevä p***u
- Dr Phil
Ei saa olla noloa kenenkään mielestä jos kastuu runsaasti.
Anna loiskua vaan ja nauti seksistä ;-) Et voi fysiikallesi mitään, niin turhaa nolostua omia ominaisuuksia, jotka luoja on antanut.. Sitä paitsi se runsas kosteus "säästää" molempien osapuolien vehkeitä, eli ei tule hiertymiä kun on voitelu kunnossa ;-)
Kun ajattelet litinää yhdynnän aikana, ni se aiheuttaa ongelmia laukeamisen suhteen koska ajatuksesi ei ole mukana. - Anonyymi
Litinä on ihana seksiääni!
- Anonyymi
Ei se ole noloa, kuuluu seksiin kuutenkin siinä missä esim voihkinta. Jotkut litisee enempi kuin toiset. Ja toisekseen voi olla miehen näkökulmasta hyvin kiihottavaakin.. itse ainakin tykkään, jos sitä litinääkin kuuluu. Ja sehän on vain merkki siitä, että nainen on kiihottunut ja tykkää, mikä on hyvä asia.
- Anonyymi
Onko joku joskus tavannut heteromiestä, jonka mielestä märkä ja litisevä pillu ei ole kiva asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883