Iranin presidentti tuomitsee brittipoliisin
8
56
Vastaukset
- ei saatana ?
" - Tällaista ihmisten raakaa kohtelua on mahdoton hyväksyä. Britannian poliitikkojen on kuunneltava ihmisten ääntä ja myönnettävä heille vapauksia, presidentti sanoi. "
Tarkoittaakohan Ahamadinejad ihmisille annattavilla vapauksilla mm., että heidän tulisi saada rauhassa ryöstellä kauppoja??
- :|:
onko joku ryöstänyt kaupan?
- Ei nyt sentään
kaikille.
Ainoastaan rikastaville lurjuksille.
Sama tulee olemaan meno meilläkin. - kokkel1
Ei nyt sentään kirjoitti:
kaikille.
Ainoastaan rikastaville lurjuksille.
Sama tulee olemaan meno meilläkin.Taidat olla joku kommari.
- :|:
kokkel1 kirjoitti:
Taidat olla joku kommari.
oliko se kaupan ryöstäjä kommari? Kai se sitten ihan tarpeeseen meni.
Samaan aikaan hallintopalatsin takamuurin varjossa sijaitsevassa "ilon ja rauhan-keskukesssa" roikkuu homoja hirressä vieri vieressä.
- 7
Hupaisaa kirjoittelua Iranin presidentiltä, varsinkin kun maa suorastaan suoltaa kaikenmaailman "väkivalloin" kohdeltuja *sensuroitu* mailmalle.
Ettei vain olis pressalla oma lehmä ojassa, tuollainen häiritsee oman maan tyhjentämistä ei toivotuista henkilöistä, näin kyynisesti ajateltuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698