Lipposen presidenttiehdokkuudesta ja imartelee miestä (kutsui itseään juntiksi) sanoilla: kansaivälinen, sivistynyt jne..........
Hbl on täysin lumoissaan
2
141
Vastaukset
- Juntti af Norden
Jo nyt on saat...! Maan ja kielen voi myödä kahdeksallatuhannella hopearahalla, lapset voi laittaa ruotsin orjaksi, virkaan voi vaatia ruotsin osaamista, Ylen budjetista voi rohmuta suuren osan, mutta per..., jos puhtaaseen junttiuteen kajotaan, niin saat... perk.... vi... Siinä menee raja.
- Puhdas juntti
Puhdas "juntti" Ei myy maataan mistään hinnasta ja pitää maahanmuuton sopivuuden rajoissa. Eli ei lankea mihinkään median muotivouhotuksiin johon typerä kansa menee..;-) Juntin sydän on puhdas ja yksinkertainen, eikä ajatele ensimäisenä omaa etuaan. Eli kaikki asiat käännetään muilla, miten minä voisin tuosta tienata. Juntti antaa oman rauhan toisellekkin..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099