Keskusta kaaoksessa. Kukaan ei halua mennä häviämään presidentin vaaleja paitsi Paavo. Kiviniemi keskustan laskun keulakuva tiesi että toinen vaalitappio vuodessa oli tuhonnut hänen uransa, joten ei kiinnosta. Tilanne on sinänsä jo mielenkiintoinen että kuka tahansa asettuukin Keskustan ehdokkaaksi saatta ääni tulos jäädä alle 10 %, mutta onko kukaan muukun Paavo valmis ottamaan ne luvut vastaan.
Keskusta jää alle 10% kannatuksen Presidenttin vaaleissa.
2
<50
Vastaukset
- kfgfddf
Lipponen ja Niinistö ovat samanlaisia vanhoja seniilejä, konttauskypäriä käyttäviä vaippahousuja. Lipponen ja Niinistö vievät toisiltaan ääniä ääniä, minkä surauksena Paavo Väyrynen pääsee kevyesti toiselle kierrokselle Jos Soini ei lähde presidenttikilpaan Väyrysestä tulee presidentti.
Arvioisin toisin! Jos Keskusta onnistuu kaivamaan ehdokkaan, joka on selkeä vaihtoehto Niinistölle ja Lipposelle, niin hänellä on - Soinin ohella - aivan hyvät mahdollisuudet.
Tässä nyt ei niinkään kannateta puolueita vaan äänestetään henkilöitä, jotka toivottavasti osoittautuvat vaalikeskusteluissa rehellisiksi ja tähänastisella urillaan luotettaviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393