Exceliin yläindeksi pikatyökaluriville 2007 versio

Käyttö helpommaks

Miten Excelissä saa pikatyökaluriville yläindeksin?

9

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et mitenkään.jos sulla on niin paska vanha kone niin ei auta mikään

• Käyttö helpommaks

Mulla on Win 7 sekä Office 2007

• makrolla.

Ei sitä kai oikein muuten saa nopeaksi toimeksi kuin nauhoittamalla itselleen makron.

• itsekseni vain

Mihin excelissä yläindeksi? Yläindeksi ei sitten taida olla lukumuotoa? Haluatko potenssin vai?
        En epäile sinun juttuasi mitenkään. En tiedä mihin tarvitset yläindeksiä. Mutta itse rupesin miettimään, että mihin sitä yläindeksiä tarvii -eikö se sitten ole suoraan tekstimuotoinen solu, jos yläindeksejä laitetaan.

• on potenssia...
        itsekseni vain kirjoitti:

Mihin excelissä yläindeksi? Yläindeksi ei sitten taida olla lukumuotoa? Haluatko potenssin vai?
        En epäile sinun juttuasi mitenkään. En tiedä mihin tarvitset yläindeksiä. Mutta itse rupesin miettimään, että mihin sitä yläindeksiä tarvii -eikö se sitten ole suoraan tekstimuotoinen solu, jos yläindeksejä laitetaan.

Kyllähän tuota minäkin tarvitsisin. Esim. neliön (m2) tai kuution (M3) merkitsemiseksi jolloin tekstin saisi oikean näköiseksi.
        Liekkö tuo sitten yläindeksi vai potenssi vai mikä...

• Excelistä tuo työkalu puuttuu...(voi olla 2010, mutta ei sitä aikaisemmissa versioissa ainakaan ole)

Koodillakin paska duunata, kun pitäisi tietää muokattava merkki solussa ja se ei ole helppoa. Koko solun muokkaus sensijaan piece of the cake, mutta siitähän nyt ei ollutkaan kyse.
      Toki aktiivisen solun merkit voisi kopioida lomakkeelle ja sitten muokata valittuja merkkejä yksitellen ja lopuksi palauttaa takaisin muokattuna aktiiviseen soluun, mutta työlästä työlästä...

• käyttö helpommaks

Sain vinkin muualta. On testattu ja kuulemma toimii (en pääse itse työkoneella testaamaan)

Hakekaa tuosta linkistä, ladatkaa ja sitten Excel käyntiin, niin tulee (vissiin) uusi välilehti, jossa yläindeksi on näkyvissä ja saa pikatyökaluriville
      http://www.panuworld.net/utils/excel/

Nimimerkille "itsekseni vain":
      Jos täällä joku kysyy tietoa, niin kyl se kysyjä tarvii sitä mitä kysyy, on turhaa lähteä ihmettelemään, "mihin joku tommosta tarvii".
      Toinen juttu on sitten, että joku voi tietysti kysyä turhan vaikeaa menetelmää johonkin asiaan, mutta tällöinkin tarve on ja pysyy vaikka menetelmä vaihtuukin.
      Samassa taulukossa on sekä kirjoitustarpeita että laskentatarpeita, tehtävän anto ja laskenta

• pahoittelen kovasti

Itsekseni vain

No, minähän sanoin, että itsekseni vain! Ei siitä tarvi noin kovasti raivostua.

• turpiin otan!

Eikös tuo ole nimenomaan potenssi - eikä yläindeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe