Exceliin yläindeksi pikatyökaluriville 2007 versio

Käyttö helpommaks

Miten Excelissä saa pikatyökaluriville yläindeksin?

9

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et mitenkään.jos sulla on niin paska vanha kone niin ei auta mikään

    • Käyttö helpommaks

      Mulla on Win 7 sekä Office 2007

    • makrolla.

      Ei sitä kai oikein muuten saa nopeaksi toimeksi kuin nauhoittamalla itselleen makron.

      • itsekseni vain

        Mihin excelissä yläindeksi? Yläindeksi ei sitten taida olla lukumuotoa? Haluatko potenssin vai?
        En epäile sinun juttuasi mitenkään. En tiedä mihin tarvitset yläindeksiä. Mutta itse rupesin miettimään, että mihin sitä yläindeksiä tarvii -eikö se sitten ole suoraan tekstimuotoinen solu, jos yläindeksejä laitetaan.


      • on potenssia...
        itsekseni vain kirjoitti:

        Mihin excelissä yläindeksi? Yläindeksi ei sitten taida olla lukumuotoa? Haluatko potenssin vai?
        En epäile sinun juttuasi mitenkään. En tiedä mihin tarvitset yläindeksiä. Mutta itse rupesin miettimään, että mihin sitä yläindeksiä tarvii -eikö se sitten ole suoraan tekstimuotoinen solu, jos yläindeksejä laitetaan.

        Kyllähän tuota minäkin tarvitsisin. Esim. neliön (m2) tai kuution (M3) merkitsemiseksi jolloin tekstin saisi oikean näköiseksi.
        Liekkö tuo sitten yläindeksi vai potenssi vai mikä...


    • kunde

      Excelistä tuo työkalu puuttuu...(voi olla 2010, mutta ei sitä aikaisemmissa versioissa ainakaan ole)

      Koodillakin paska duunata, kun pitäisi tietää muokattava merkki solussa ja se ei ole helppoa. Koko solun muokkaus sensijaan piece of the cake, mutta siitähän nyt ei ollutkaan kyse.
      Toki aktiivisen solun merkit voisi kopioida lomakkeelle ja sitten muokata valittuja merkkejä yksitellen ja lopuksi palauttaa takaisin muokattuna aktiiviseen soluun, mutta työlästä työlästä...

    • käyttö helpommaks

      Sain vinkin muualta. On testattu ja kuulemma toimii (en pääse itse työkoneella testaamaan)

      Hakekaa tuosta linkistä, ladatkaa ja sitten Excel käyntiin, niin tulee (vissiin) uusi välilehti, jossa yläindeksi on näkyvissä ja saa pikatyökaluriville
      http://www.panuworld.net/utils/excel/

      Nimimerkille "itsekseni vain":
      Jos täällä joku kysyy tietoa, niin kyl se kysyjä tarvii sitä mitä kysyy, on turhaa lähteä ihmettelemään, "mihin joku tommosta tarvii".
      Toinen juttu on sitten, että joku voi tietysti kysyä turhan vaikeaa menetelmää johonkin asiaan, mutta tällöinkin tarve on ja pysyy vaikka menetelmä vaihtuukin.
      Samassa taulukossa on sekä kirjoitustarpeita että laskentatarpeita, tehtävän anto ja laskenta

      • pahoittelen kovasti

        Itsekseni vain

        No, minähän sanoin, että itsekseni vain! Ei siitä tarvi noin kovasti raivostua.


    • turpiin otan!

      Eikös tuo ole nimenomaan potenssi - eikä yläindeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      161
      2072
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1794
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1577
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1280
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1234
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      225
      1010
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      833
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      760
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe