Me anarkistit olemme jo historiallisistakin syistä kommunistien ja muidenkin vasemmistolaisten voimien läheisiä liittolaisia. Niin, minä olen perustanut naamakirjaan suomalaisten anarkistien ryhmän jossa on nyt 262 jäsentä (muutama ulkomaalainenkin toveri tosin kuuluu ryhmäämme). Me anarkistit ja kommunistit olemme läheisiä liittolaisia, eivätkä tavoitteemme paljoakaan poikkea toisistaan. Ryhmäämme kuuluu "aitojen anarkistien" ohella myös paljon kommunisteja ja ryhmämme on naamakirjan aktiivisimpia ryhmiä, joinakin iltoina ja viikonloppuina ryhmäämme lisätään viestejä muutaman sekunnin välein. Liittykää kaikki ryhmäämme, yhteistyössä on voimamme :))) Pitää vielä vielä mainita, että kommunisteilla ei näy (ei minkään maan kommunisteilla) olevan yhtään toimivaa ryhmää naamakirjassa kuten eri maiden anarkisteilla on aktiivisesti toimivat ryhmät ja turha niitä onkaan erikseen perustella, koska yhteistyömme näkyy toimivan hyvin yhteisessäkin ryhmässä. Mukaan vaan kaikki toverit! Ryhmämme siellä on nimeltään Suomalaiset Anarkistit - Finnish anarchists ja linkki siellä on: http://www.facebook.com/groups/suomalaisetanarkistit/
Toverit!
anarco
10535
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 10
Vanhimmat
kuka itseään kunnioittava anarkisti olisi CIA:n perustamassa tietojenkeruu järjestelmässä?
On meitä siinä ryhmässä jo 265 jäsentä
Ja selailemalla bongasin heti sieltä Marko Forssin tallin väkeä. .
Miksi ette suoraan mene juttelemaan tänne toiseen sosiaaliseen mediaan:
http://poliisi.fi/
On niin uusi palvelu ettette te anarkistit ole vielä kuulleetkaan, sinne pitää pyytää lupa päästä sisään. Se tapahtuu kirjoittamalla viestinsä tuonne "hakukenttään" yhteistietojen kera.
Joopa joo "järki hoi". Mitä tekemistä poliisilla olisi ryhmämme kanssa? Ideologisten kysymysten lisäksi ryhmässä käsitellään kaikenlaisia asioita, siitä on tullut jo eräänlainen "perhe", jossa keskustellaan jopa uunipuuron teostakin ja kaikenlaisista mahdollisista asioista. Onpa tarjottu kierrätyska,aakin eli itselle tarpeettomia tavaroita ja sitten linkitellään paljon myös biisejä juutuubista. Ei se olekaan mikään stallarien salaseura joka ei kestä päivänvaloa. Stallarit ovat todellakin kuivan ryppyotsaista porukkaa ja en ole kertaakaan katunut sitä, että lähdin siitä jatkuvasti tukkanuottasilla olevasta jengistä, enemmän tappelivat toisiaan vastaan kuin luokkavihollista. Pthyi saatana!
Lähtisö sittenkään. Olen lähes koko ikäni ollut tehtaan palkkatyössä. Joten kukkaro on kunnossa. Olemme ajatelleet vaimoni kanssa ostaa eläkepäivillämme asuntoauton ja lähteä talveksi etelään. Meillä molemmille on ollut koko ajan säännöllinen palkkatyö. Ei ole tarvinnut murehtia rahojen riittävyydestä. Niinkus tiedät puolueemme onkin aina säännöllisesti tarkistanut palkkojemme reaalisen nousun että sekin asia on ollut hoidossa. Mikäli palkkaneuvotteluissa ei olisikaan saatu riittävän suurta korotusta olisimme menneet lakkoon ja ei aikaakaan kun valtakunnan sovittelija olisi sovitellut meille taas mukavan palkannousun. Luuletkos että me nyt jotenkin aktivoituisimme vanhoilla päivillämme. Älä hulluja luule. Kun ensimäiset lumihiutaleet tippuu alas suuntaamme asuntoautomme nokan kohti lämpimiä maita, etelää.
"Mitä tekemistä poliisilla olisi ryhmämme kanssa?"
ööö...
Vaikka tätä:
http://www.facebook.com/group.php?gid=2209873951 (en näe sisältöä kun en jaksa mennä proxyn kautta toimii ja palomuuri estää nuo NSA:n vakoiluohjelmat)
SUPO:a käskytetään suoraan amerikkalaisista lähteistä, kuten muitakin kokoomuslaisia...
"stallarien salaseura" :D
Mitä sinä juippi luulet salaseuroista tietäväsi?
Te vitun pellet mitään anarkisteja ole, missä on kunnolliset terrori-iskut oligarkkeja vastaan RAFfin tapaan?
"Te vitun pellet mitään anarkisteja ole, missä on kunnolliset terrori-iskut oligarkkeja vastaan RAFfin tapaan?"
Olen samaa mieltä, missä toiminta?
..."siitä on tullut jo eräänlainen "perhe", jossa keskustellaan jopa uunipuuron teostakin".
Toverit ! Huomenna jaetaan kiväärit ! Ne jotka saavat pistoolin ovat upsereit !
Oliko takavuosina tällainen "arkkiviisu"!
Tällaiset anarkistit sullotaan tarpeentullen maanrakoon.Ovat lailliselle hallinnolle ja yhteiskunnalle äärimmäisen vaarallisia.Anarkialla ei ole muuta tarkoitusta kuin saattaa yhteiskunta kaaokseeen ja alistaa se sortovaltaan.
Tällainen anarkismin lietsonta kuuluu toimintaan jonka Suomen perustuslaki ja rikoslaki kieltää
Vai että sortovaltaa anarkistit ajaakin. Syö vittu sinä Harald joka et ymmärrä anarkismista enempää kuin sika Pohjantähden sijainnista. Laitanpa tähän sen, mihin anarkistit pyrkii, eli suoraan demokratiaan kuten Espanjassa 1936-1939 anarkistien hallitsemilla alueilla oli. Luepa tästä idiootti:
http://www.anarkismi.net/kapis/21kollektiivit.htm
harald hirmuinen
2.2.2012 02:54 haista sinä pitkä vittu ja pysyttele vaan niissä sarjakuvissa.