Karkuteilla/Napattu mukaan fretti? Espoo

LilithShaos

.
Jos oleet nähnyt fretin Otaniemessä päin tai muuten vaan nähnyt juuri näinä päivinä ilmestyneen myynti ilmotiuksen,lue tämä







Parvekkeeltamme katosi frettimme.
4Kk:n ikäinen soopeli uros.
Leikkisä ja utelias, ei ujo. Puree hiukan.

Naamassa kaunis tasainen valkoinen kuvio.


Frettiä on etsitty etsijäkoiran kanssa,mutta fretin jäljet päättyvät Otaniemi-Teekkarikylä alueelle.

Joku mahdollisesti napannut mukaan ja päättänyt ilmoittamatta kenellekkään jättää itselleen.

Jos olet nähnyt tämän pikkusen juoksentelevan jossain,nähnyt jonkulaisen myynti-ilmoituksen tai muuten vaan naapurillesi on ilmestynyt yhtäkkiä tämmöinen ( kuonossa erittäin tasainen nätti valkoinen kuvio,josta erottuu tummemmat kulmakarvat) niin vinkkiä numeroon 046 554 14 56 tai Tänne sivustolle!

Kaipaa erittäin surullinen pariskunta.

Löytöpalkkio!
Yhteystiedot:
Puhelinnumero: 0465541456

Kuva ja ilmoitus http://www.karkulaiset.fi/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=9794&catid=10&Itemid=14

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaa

      Pikkuisesta on ilmoitettu kaikille mahdollisille sivustoille,frettejä vastaanottavile eläinlääkäreille ja tehty ilmoitus poliisille

    • 3fretin omistaja

      Kamalaa!!! Toivottavasti kuitenkin löytyy!!!

      Jos on ostamassa nuorta pentua,jonkan vanhemmista tai rokotuksista ei ole tietoa,kannattaa kyllä ehdottamasti pitää silmät auki,koska myyjä syylistyy rangaistavaan tekoon ja sinulta voidaan ottaa eläin pois palauttamatta rahojasi. Ja ihan varmasti joku naapuri tai kaveri huomattuaan sinulla uuden jännän lemmikin googlaa mikä se oikein on ja 100% silmään osuvat erillaisten palstojen ilmoitukset kadonneesta lemmikistä kuvineen!

      Voimia!

      Terv. 3 fretin omistaja

    • pallero-poika

      Herranpieksut !!1

      Että on ollut julmaa....

      Toivotrtavasti on jo löytynyt :)


      Terv. 1 fretin omistaja

    • Toivoa

      Onko kuulunut mitään?

      Ikäväkseni joudun toteamaan, että pk-alueella liikkuu mm. kettuja ja itse löysin tässä syksyllä mahdollisesti kissan jäännökset pedon jäljiltä. Lintujen raatoja löytyy lähes päivittäin. Ja varsinkin isoilla teillä on useiden eläinten raatoja, joita ei aina ehdi edes tunnistamaan.. Fretistä ei valitettavasti kovin isoa länttiä tielle edes jää ja linnut syö loput.

      En jaksa uskoa, että kukaan olisi frettiä itselleen ottanut. Olen myös kuullut tapauksista, joissa fretti on kaupunkialueella selvinnyt muutamankin kuukauden ja pakkasilla hakeutunut lämpimäään, jolloin on löydetty. Joten toivoa aina on, mutta piinaavaahan se tietämättömyys tietysti on. Fretin karkaamisesta kyllä nopeasti oppii virheistään ja ei päästä samaa tapahtumaan uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      421
      1781
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      180
      1423
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      942
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      117
      895
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      876
    Aihe