Valaat

Onko valas multinikin mielestä mahdollisesti kala?

13

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.
    • "#¤%&/()=?

Valas on kala ja lepakko lintu. Tämä on totuus.

• Peruskoulutettu

Jos kreationistit olisivat loogisia, niin he eivät suostuisi puhumaan kaloista eikä valaista. Nehän ovat taksonomisia ryhmiä ja taksonomia on ymmärrettävissä vain evoluution tuloksena.

Jos kreationistit itse uskoisivat höpötyksiinsä ja ymmärtäisivät mitä selittävät, niin heidän pitäisi selittää, että kaskelottia ei voi ryhmitellä sen enempää turskan kuin lahtivalaankaan kanssa samaan nippuun. Kysehän on ihan erikseen luoduista lajeista?

• -Töppis-

Juu näin kyllä, mutta ❶ kreationistit eivät ole loogisia ja ❷ kreationistit eivät ymmärrä mitä selittävät.

lisäksi epäilen, etteivät he itsekään usko höpötyksiinsä

• Nimi_Ja_Merkki

Aivan. Mutta koskas olisi epäloogisuus kreationisteja estänyt höpöttämästä?

• V.Loco

Mursut ovat toistaiseksi siinä välissä että painutaanko mereen lopullisesti vai ollaanko täällä rannalla vielä..Aika kertoo miten evoluutio toimi tässä, niinkuin jokaisessa muussakin asiassa.

• a.

Ei se pojat noin mennyt. Turkana sanoi että valas oli ennen kala, mutta sitten se kömpi maalle ja älykäs aika muutti sen virtahevoksi ja sitten kun se tuli katumapäälle niin älykäs aika muuttisen sopivasti takaisin valaaksi ja niin siitä tuli kaikkien valaiden yhteinen esi-isä.

Mitä opimme tästä? Sen että älykäs Aika on evokkien Jumaluus. Ainakin ihmistä älykkäämpi se on koska ihminen ei vastaavaan eläinten muutteluun kykene.

• a. kirjoitti:

Ei se pojat noin mennyt. Turkana sanoi että valas oli ennen kala, mutta sitten se kömpi maalle ja älykäs aika muutti sen virtahevoksi ja sitten kun se tuli katumapäälle niin älykäs aika muuttisen sopivasti takaisin valaaksi ja niin siitä tuli kaikkien valaiden yhteinen esi-isä.

Mitä opimme tästä? Sen että älykäs Aika on evokkien Jumaluus. Ainakin ihmistä älykkäämpi se on koska ihminen ei vastaavaan eläinten muutteluun kykene.

"Ei se pojat noin mennyt. Turkana sanoi että valas oli ennen kala, mutta sitten se kömpi maalle ja älykäs aika muutti sen virtahevoksi ja sitten kun se tuli katumapäälle niin älykäs aika muuttisen sopivasti takaisin valaaksi ja niin siitä tuli kaikkien valaiden yhteinen esi-isä.

Mitä opimme tästä?"

Opimme tästä, että jb ei ole parantunut, vaan valehtelee edelleen aina ja kaikesta. Todellisuudessa todistusaineisto osoittaa, että kaloista tuli maaelämään sopeutuneita tetrapodeja, niistä kehittyivät matelija, joista puolestaan kehittyivät nisäkkäät ja niistä siirtyi takaisin vesielämään mm. valaiden kantamuoto Pakicetus:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pakicetus

"Sen että älykäs Aika on evokkien Jumaluus. Ainakin ihmistä älykkäämpi se on koska ihminen ei vastaavaan eläinten muutteluun kykene."

Toki kykenisi ajan myötä, jopa huomattavasti lyhyemmässä ajassa kuin evoluutio, joka on tiedoton prosessi.

• a. kirjoitti:

Ansiokkaasti valehdeltu ja syytelty. Taattua multinilkki houreita.

• juutas.

Niitä välimuotoja kun aina kaivataan, niin eväjalkaiset (hylkeet, korvahylkeet, mursut) ovat erinomaisia esimerkkejä maa- ja vesinisäkkäiden välimuodoista.

Ne ovat kehittyneet samaan tapaan kuin valaat maaeläinten kantamuodoista. Valaat sorkkaeläimistä, eväjalkaiset myöhemmin karhuntapaisista kantamuodoista.

Lisäksi tähän voi ottaa esimerkiksi jääkarhun, joka on vesielämään sopeutumisessa alkuvaiheessa. Jäät kun vähenevät, jääkarhun pitää sopeutua veteen vielä enemmän, tai kuolee sukupuuttoon. Aika näyttää miten käy.

• Haista_paskaaa
        a. kirjoitti:

Se oli sitä ennen iso paskakasa!!!!!
        Bbb
        F

D
        D
        F
        F
        D
        D

S
        S
        A

A
        A
        A
        A

A
        A

A
        A
        A

A
        S

D

K

• Haista_paskaa

Kakka pissa kakka pissa kakka pissa kakka pissakakka pissa kakka pissa kakka pissa kakka pissa

• Tarkkaväännös

Hauskoja nämä Raamatun väännökset. Joon.2.3. Biblia. Ja sanoi: minä huusin Herraa ahdistuksessani, ja hän vastasi minua; minä paruin helvetin vatsasta, ja sinä kuulit minun ääneni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      346
      1527
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      144
      1184
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      823
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      816
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      765
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      741
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      94
      696
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      656
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      648
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      624
    Aihe