Ei ihan kaikki 400 ekee kuussa mahtuneet "viellä" tyttöjen joukkueeseen mut melkein. Valinnoista voi aina puhua mut kyl muutamalla taitaa olla rasvaprosentti unohdettu, mutta hällä väliä. lisenssi määrät ja joukkueet vähenee et isot pojat saavat kakkuja vääntää hiekkalaatikolla
Tyttöjen MJ
Kuortaneen yö
4
297
Vastaukset
- Massaa...
Kellä mahtaa loppua , rahat ensteks.Tarviitko lahjakortin, voisin pistää tulemaan.
- matti kukkarossa
4x5000 lahjakortti ois ihan kiva niin sais koko lukio ajan maksettua
- "Lehtori"
Mutta tuo raha tulee takaisin, moninkertaisesti, kun pääset Amerikkaan täydellä apurahalla. Ajattele, huippukoulutus ilmaiseksi.
- ei pilvilinnassa
montako meni tänä vuonna, montako menee ensi vuonna, Kuortaneelta ehkä 2-3 seuraavan 5 vuoden sisällä. Kuortaneen joukkue vuosi22x5000=110000, Jenkkilässä 1 pelaaja vuosi 50000-70000 vuosi, miun laskuopin mukaan ei se ilmasta ole kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979