http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/The Guardian YKn Hammarskjöldin kone ammuttiin alas/1135268620386
No olipa kätevää , kun ei tarvittu edes sitä false-flagia.
Odotan mielenkiinnolla,mitä tästä Guardianin jutusta seuraa. ..
YK-Hammarskjöld ammuttiin alas?
5
59
Vastaukset
- No eipä menneet
patit hukkaan.
- smokemirror
Joo eivätlä hutit pakkaan ..
- Pehmeä jänis.
HELSINGIN SANOMAT
YK:n ruotsalainen pääsihteeri Dag Hammarskjöld ei kuollut onnettomuudessa, vaan häntä kuljettanut lentokone ammuttiin alas. Näin väittää brittiläinen The Guardian -lehti.
Hammarsköljd kuoli vuonna 1961, kun häntä kuljettanut lentokone syöksyi maahan Pohjois-Rhodesiassa (nykyinen Sambia).
Brittien johtaman tutkimuskomission ja YK:n omien tutkimusten mukaan maahansyöksyyn johti lentäjän virhe. The Guardianin mukaan koneen ampui alas toinen, pienempi lentokone. Asiasta ovat kertoneet turmapaikan asukkaat. Heitä ei koskaan haastateltu virallisissa tutkimuksissa. Brittiviranomaiset halusivat The Guardianin mukaan peitellä turman jälkiä.
Pohjois-Rhodesia oli tuolloin Britannian siirtomaa. The Guardianin mukaan Britannia ja Yhdysvallat olivat ärsyyntyneitä Hammarskjöldille YK:n rauhanturvaoperaatiosta Kongossa.
http://www.youtube.com/watch?v=0ZXP03W8-AM
Tuo on tuttua sinulle? Tällaisia teorioita on ollut. Ristiriitaiset käsitykset olivat jo aikoja sitten niin yleisiä, että melkein kallistuu uskomaan suunnitellun turman mahdollisuuteen. Sen verran jännittynyt tilanne silloin oli.
- Kun ensin tuo
Riidanhaastaja-Hammerskömmegjörd pottuilee isommilleen poskettomasti ja haittaa käytännössä alueen vakautta. Ja lentelee sitten ylimielisesti pierukoneellaan virnistellen katsellen tekosiaan. Niin eipä mikään ihme, jos jostakin singahtaa se fataali kuti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408