Espoon Matinkylään on avattu kesäkuussa uusi itsepalvelu kirpputori Ankkurinappi
www.ankkurinappi.com
Kirpputori Ankkurinappi
9
947
Vastaukset
- tämäyks
Millainen on? Miten auki? Onko jo pöydät täyttyneet?
- kirppis123
todella siisti paikka ja joka päivä auki, aina 11.00 alkaen ark.19asti ja vklp 15asti.
hyvin on mielestäni täyttynyt pöydät nyt kun vertaa avajaisviikkoihin :)
- alussa loppu
nyt sitten onkin suurin osapöydistä tyhjinä..todella ärsyttävää että se pubi ei ole eristetty kirpparista..siellä krapulaiset ukot saattaavat heittää hävyttöömyyksiä suustaan yms..ei pikkulapsille sopivaa kuultavaa...kävin kattomassa mutta ei löytyny mitään oli aika korkeet hinnat ja ammattimyyjien pöytiä suurin osa..menee vähän maku kun uutta vaan pöydissä..
- kirbuh
No tänään kävin ja hyvää tavaraa on.. Joillain vain näyttäisi olevan aika ihmeelliset hinnat.. Esim joku myi nukkea jolla vähän tukkaa ja ei vaatteita hintaan 6e?? Mutta kannattaa käydä kiertelemässä, tosi hyvää tavaraa olen itsekin löytänyt :)) ja harvemmin siinä "baarin" puolella on yhtään kettää,
- ollis
minäkin olen muutamaan otteeseen käynyt, eikä kahvion puolella mitään "öykkäreitä" ole näkynyt, vain vanhuksia ja lapsiperheitä kaffettelemassa ja mehulla. itsekin kupposen join, plussaa tuoreista pullista ja pasteijoista. hyviä kirppislöytöjäkin on tullut tehtyä!
- sp
En suosittele kenellekään. Pöydältäni varastettiin kymmenittäin vauvanvaatteita, eikä kirpputori ollut valmis tulemaan vastaan edes pöytävuokran verran. Hiljainen, huono palvelu ja tavaraa varastetaan paljon :/
- uudestaanankkuriin
Viime viikolla ekan kerran kävin ja tänään uudestaan mukaan tarttui monta hyvää ja halpaa vaatetta :) Eikä näkynyt juppoja! Ihania löytöjä ja varmasti uudestaan!
- eiikinäenään!!!
En suosittele menemään myymään tavaroita! Ei mennyt kaupaksi: siistit vauvan vaatteet a 50snt, siistejä naisten ja miesten vaatteita ja kenkiä korkein hinta 5€, eikä menny kaupaksi!!! Loulta hinnat -50% kaikki tuotteet eurolla ja vauvan vaatteet aleen 10 snt kappale, silti paljon tavaraa vietiin pois. Lauantai ja sunnuntai kiireisiä kirppari päiviä ja kirpparilla oli KAKSI ihmistä mun lisäksi!!! Älkää viekö sinne!! Aleksilla voittoa tullut silti kahden viikon aikana 350€, ankkurissa 100€! Vaikka aleksissa kalliimpaa. Uskomatonta! Ikinä ei ole noin huono voitto ollut.
- ANKKURIN NAPPI
se on just näin. kauppa ei käy siellä. myyjät tekee todella huonon diilin jos siellä käy myymässä tavaraa. 60 eur on mun mielest paljon jos aattelee kuinka paljon sun pitää myydä tavaroita tai vaatteita että saat sen takas. 1-2 eur tuotteet jos on ihan priiima kunnos niin menee kaupaks. 5 eur on jo todellinen ihme jos joku siellä raaskii ostaa. olen vuokrannut 2 kertaa sieltä pyödän ja kolmatta ei tule. siellä on liian alhainen hintataso, miksi 80e housut ei mene edes 5 eurolla. 900e tuote ei mene 65e. mielestäni paikka on jostain sieltä reiän tietämiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534677Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2013998Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs132514100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372238Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1211687Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371412
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo321351