Missä voi myydä lähes käyttämättömiä omia korujaan? Minulla on muutama valkokultainen koru, joiden arvot ovat 1000 - 2000 euroa ja koska en käytä niitä, ajattelin myydä pois.
Korujen myynti?
5
842
Vastaukset
- 2+15
Mistä päättelet, että niiden arvo on tuo mainitsemasi? Jos ne maksavat kultasepänliikkeessä tuon, niin eipä niistä myydessään tuollaisia hintoja saa. Monesti tavis saa kultakoruista parhaan hinnan myymällä ne jalometallin kierrätykseen erikoistuneille firmoille (esim. Rasmussen, Tavex, tms.). Näiltä kiertäviltä kullanostajilta saa huomattavasti kehnomman hinnan, joten Helsingin reissu kannattaa...
- 4 + 12
Tiedän korujen arvon, mutta en todellakaan odota saavani niistä samaa hintaa, vaikka ovatkin käyttämättömät. Kierrätykseen vaikea viedä, koska toisessa korussa iso helmi (läpimitta n. 1 cm) ja toisessa korussa dimangit...
- 10
Oletko käynyt kysymässä kultasepänliikkeeissä?
- kokeile.......":
huutonetissä myy..otat kuvat....tuttavani myi huuto netissä...koruja..mutta ei niillä saa kaupan hintoja.kesti jonkun aikaa ihan .ennen kun meni.timantti sormuksen.
- hilkka
ainakin turussa kelaa vastapäätä oleva turun kullanostopaikka maksoi korkeimman hinnan kun kilpailutin, ostivat korut koruina eikä minään romukultana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329