Reilu viikko jäljellä

Reilu viikko ja sitten pääsee taas linjoille huilaamaan. Nää lomat on siitä hyviä, että kerkee tekemään töitä. Samalla tässä on tehnyt empiiristä tutkimusta, mutta siitä myöhemmin.

Ciao kolleegat, bamlataan kun tavataan.

39

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajakylän asukas

HEH, Käyhkö taas asialla, lomaa ei osaa viettää vaan kaipaa viettämään aikaansa pomojen kanssa, tuskin kovin paljon linjalla on, kun kahvia keittelee pomoille ja taluttelee näitä.
      Muurahaiskarhu on hauska eläin, pitkällä kuonollaan tonkii pesää, näin tonkii joku muukin, mutta ei pesää.
      Ihmiselle olis hyvä irtautua, lomallaan, käydä vaikka käkisalmella tai Tallinassa, mutta kun istuu kotona ja miettii työpaikkaansa ja pomojaan, voipi alkaa ahdistus.
      Kuva hieno, vaikka ei edustava.

• Eipä tullut käytyä Käkisalmessa eikä tallinnassa, mutta jänkäsalossa sitävastoin kylläkin. Usko tai älä rajakylän asukas, mutta parempi mesta jänkis on kuin käkis tai tallinna. En suinkaan kaivannut mitään muuta kuin, että pääse linjoille huilaamaan, kun nämä loma-ajat on paljon työllistävämpi, kuin tuo bussin kuljettaminen. Mutta bamlataan siitäkin huolimatta, että sua närästää.
      jk. ota samarin , se helpottaa.

• Kelokalle

Se uskotaan että Kippura ei lomallaan muuta kaipaa kuin että pääsee takas duuniin linjoille huilaamaan , mutta miksi se kuvittelee ja vaatii että kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja luopua hänen tavoin elämästä ja viettää se bamlaten pomojen kanssa . Onhan se hänellä huilaamista kun ei tarvitse toisten lailla osallistua työntekoon muuta kuin bamlata kihlattunsa kanssa . Kehottelee toisia kirjoittajia ottamaan samariinia , mutta ottaisi itse vaikka rotanmyrkkyä ensihätäänsä.

• kadekelo
        Kelokalle kirjoitti:

Se uskotaan että Kippura ei lomallaan muuta kaipaa kuin että pääsee takas duuniin linjoille huilaamaan , mutta miksi se kuvittelee ja vaatii että kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja luopua hänen tavoin elämästä ja viettää se bamlaten pomojen kanssa . Onhan se hänellä huilaamista kun ei tarvitse toisten lailla osallistua työntekoon muuta kuin bamlata kihlattunsa kanssa . Kehottelee toisia kirjoittajia ottamaan samariinia , mutta ottaisi itse vaikka rotanmyrkkyä ensihätäänsä.

taas lapsellisuuksian latomassa. Ota seniili sinä se nitro, ettei kammiovärinä ravista sinua lopullisesti sekaisin. Muista myös se vaaleanvihreä nappi.

• 15+1

Kova on lopputilin pelko Kädellä edelleen, kun pitää julistaa Suomi24 palstalla esimiehilleen (mesuille) kaipaavansa töihin kesken kesäloman. Tästähän on kysymys.

"Ota seniili sinä se nitro, ettei kammiovärinä ravista sinua lopullisesti sekaisin." Mitä tulee seniiliyteen, et sinäkään mikään eilisen teeren poika ole itsekään. 30/07/1956 lienee syntymäaikasi, joten olet jo puolivälissä kuuttakymmentä.

Olet laihtunut/laihduttanut, että oma kammiovärinäsi helpottaisi?

Et taida oivaltaa, että taistelet tuulimyllyjä vastaan ja herätät puhdasta inhoa lähes kaikkien ihmisten mielissä haukkuessasi jokaisen, joka ei ole samaa mieltä kanssasi.

Onnea valitsemallesi linjalle, tulet olemaan ikuisessa oppositiossa.

• Huvittavaa luettavaa

taas tässä ketjussa. Ari ärsyttää ironiallaan tahallaan ja te hölmöt käytte koukkuun kuin silakat.

• Sinulle 15 1 ihan tiedoksi. Mulla ei ole mitään syytä pelätä lopputiliä! Vaikka jokainen PK-seudun bussiyhtiö katoaisi atomeina ilmaan, niin mulla leipä riitää, miten lienee sun kanssa. Haukkumiseen mitä mennään, niin mä ilmaisen vain mielipiteeni en hauku, mutta jos hieman tarkemmin katselet ketjujen argumentointia, niin huomaat kuka haukkuu miksi ja millä perusteilla. ts. Se että olen omaa mieltäni joistakin alaan liittyvistä asioista, ei anna oikeutusta joillekkin keloille ta numeroyhdistelmille suoltaa ihan mitä hyvänsä, varsinkaan kun niissä ei ole piiruakaan totuudellisuutta mukana. Jos ei ole "munaa" arvotella nimellään, niin ei ole syytä arvostella anonyyminäkään.

Mutta nuo tuulimyllyt ei ole mun ongelma, mutta joillekkin sanzco panzoille ne tuntuu olevan.

• Erkki Rantanen

Väität ettei toisilla ole munaa arvostella omilla nimillään , on silkkaa lööperiä. Vai joko olet niin seniiliksi kehittynyt narsisti että lukutaitosikin , se vähä on kaikonnut. Ennen perussuomalaisista lentoasi vielä osasit tavata kirjaimet. Jos toisilla ei ole munaa , onpahan sulla sitä nenää , vai mikähän bulldog siellä kuvassa kurkistelee. Ei oikein saa selvää mutta seinään juosseelta näyttää.
      Olet ollut ja olet edelleenkin häpeäpilkkuna puolueessamme , vaikka ethän siihenkään enää kuulu. Muista paikkasi. Et ole minkään yläpuolella sinä.
      Erkki Rantanen
      Tammisalo
      Helsinki.

• No niin

hyde kelo taas mukana ketjussa. Aikuisen puhetta? #Jos toisilla ei ole munaa , onpahan sulla sitä nenää , vai mikähän bulldog siellä kuvassa kurkistelee. Ei oikein saa selvää mutta seinään juosseelta näyttää # Ota sinäkin "erkki" ihan lungisti vaan. Taitaa tuo Arin
      kreikkalaistyyppinen nenä olla teille joillekkin liikaa.

• Tölvis

Lainataanpas tässä Käden tekstiä, joka pätee myös minuun mitä parhaimmin. Toki hieman korjailtuna:

"Sinulle Käde ihan tiedoksi: minulla ei ole mitään syytä pelätä lopputiliä, vaikka jokainen PK-seudun bussiyhtiö katoaisi atomeina ilmaan. Minulla leipä riittää, miten lienee sun kanssa."

Minä en ole bussinkuljettaja, joten asia ei kosketa mitenkään. Kähärää se koskettaa heti, vaikka muuta visertää.

"niin mä ilmaisen vain mielipiteeni en hauku, mutta jos hieman tarkemmin katselet ketjujen argumentointia, niin huomaat kuka haukkuu miksi ja millä perusteilla"

Huomaan, että Kähärän toinen persoona astuu esille puolustamaan yliminäänsä, eikä ymmärrä kaikkien muiden tajuavan Käden huijauksen.

Aikoinaan tuulimyllyjä vastaan taisteli Don Quijote (http://fi.wikipedia.org/wiki/Don_Quijote) sanzo panzoista ei tiedä kukaan.

• sinä tölvis

oletkin tyhmä ja sivistymätön. Sancho panza, oli Don Quioten aseenkantaja! Lue kirjasi tarkemmin, niin voit kenties kertoa siitä jotain. Kompastuit tölvis omaan "älylliseen"näppäryyteesi, jota sinulla ei ilmeisestikään ole

• Tölvis

Kukahan se tässä sivistymätön on? Erisnimet kirjoitetaan isolla kirjaimella, eikä sitä edes Kähärä voi muuksi muuttaa... Sancho Panza, koominen apuri: Käde!

Mitä tulee bussikuskin nenään, katsokaa missä tilassa Kreikka on. Taitaa se Käden talous olla samassa jamassa, vaikka muuta väittäisi.

• Etustaja Virkki
        Tölvis kirjoitti:

Kukahan se tässä sivistymätön on? Erisnimet kirjoitetaan isolla kirjaimella, eikä sitä edes Kähärä voi muuksi muuttaa... Sancho Panza, koominen apuri: Käde!

Mitä tulee bussikuskin nenään, katsokaa missä tilassa Kreikka on. Taitaa se Käden talous olla samassa jamassa, vaikka muuta väittäisi.

Se tarkoittaakin sitä että seitsemän kertaa nenän mitta...
        Mutta vaikea uskoa että sillä Kippuraisella nyt on housuissaan kuin joku nysä.
        Eikä karjalan käkösen pitäisi mennä nenineen sinne missä toiset on olleet munineen.

• ja lapsoset
        Etustaja Virkki kirjoitti:

Se tarkoittaakin sitä että seitsemän kertaa nenän mitta...
        Mutta vaikea uskoa että sillä Kippuraisella nyt on housuissaan kuin joku nysä.
        Eikä karjalan käkösen pitäisi mennä nenineen sinne missä toiset on olleet munineen.

piirissä pyörivät hyörivät .........

• Nubi-ukko

Viias mies, monessa puolueessakin ollut ja monesta ulos kannettu. Esimiesten kanssa aina väleissä, työtovereiden kanssa aina eri mieltä.

• toinen nubiukko

Täytyy nyt hieman jarrutella teitä joitakin, sillä ne keskustelut joita mä olen Arin kaa jutellut varikolla ja mm. RT.lla niin olen minessa asiassa ihan samaa mieltä.
      Me kaikki kun ei olla ihan talutettavia lampaita, eikä meidän mielipiteiden arvoa voi kukaan kyseenalaistaa. 2004 laittoman AKT.n lakon jälkeen ko. liitosta erosi yli sata henkilöä pelkästään nobinalla. Nobinan henkilökunnasta n.5% on irrottautunut liitosta ja kasvu jatkuu.
      Kolhoositoiminta kun ei vain ole kaikille hyväksi eikä tue sitä tavoitetta, jota jokainen kohdaltaan rakentaa. On jokseenkin valitettavaa ja jopa huvittavaa lukea näitä Ariin kohdistuvia lapsellisuuksia, sillä Ari on ajattelutavallaan mies paikallaan, mutta näistä joistakin ketjuun ja palstan aloituksiin osallistujista ei aina voi sanoa samaa. Jokseenkin alatyylistä ja lapsellista kirjoittelua.

AKT on mennyt siinä pieleen, ettei se hyväksy kuin punaisia jäsenkirjoja.(ennenkaikkea sosdem) Käytännössä se on näkynyt mm. vaaliavustuksien jaoissa tai muussa tuessa kuten esim. AKT lehden vaalimainosjaoissa tai niiden hinnoitteluissa.

• 1+5

Saatko Ari itsellesi mielenrauhan, kun lohdutat ja puolustat itseäsi? Nm "toinen nubiukko" on Kähärä itse, sen huomaa jo sokea Reettakin. Taidat antaa oikein synninpäästön itsellesi, että nukut yösi paremmin ja säästyt ehkä kammiovärinältäkin!

• toinen nubiukko

1 5 lienee ikäsi? Oletatko ettei muut ajattele samalla tavalla, kuin Ari? Oletko oikeasti aikuinen vai joku kestotrolli, joka seikkailee palstalta toiselle irvistelemässä. Sulla ei liene suurtakaan kokemusta enmpää työelämästä, kuin joukkoliikenne alastakaan. Ainakin tuo sun olettamuksiin pohjaava henkilökemia ongelmasi, vittaa siihen. Katsos kun on miehiä joilla on kokemusta,näkemystä ja selkeitä ajatuksia ja sitten poikasia joille on tärkeää leukailu, vaikka ei leuassa ole edes hampaita.

• 14+10

Sinä Kähärä olet Suomi24 palstan ylivoimaisesti pahin kestotrolli ja kaiken lisäksi niin vähä-älyinen, ettet tajua ihmisten näkevän lävitsesi. Ja mitä henkilökemiaan tulee, olet kerrankin oikeassa; minä ja lukemattomat muut ihmiset tuntevat silkkaa vastenmielisyyttä persoonaasi kohtaan. Narsisti-ihmisen kanssa on mahdoton tulla toimeen.

Mitä tulee kokemukseeni työelämästä, sitä on 30 vuotta tullut tehtyä duunia tuplapalkalla sinuun verraten.

Olet kertakaikkiaan vastenmielinen kääkkä ja vastailen silloin tällöin päättömiin juttuihisi, jos siltä tuntuu.

• kumma homma

Ei kai noitten juttujen jälkeen enää kukaan kehtaa naamaansa näyttää ihmisten ilmoilla...! Siis tuota bamlailijaa meinaan..

• X kuski

tässäkin ketjussa on yksi joka vaikuttaa olevan korvienvälykseltään jotakuinkin älyssään on tuo nimim: toinen nubiukko. muut ovat päässeet karkuun hiekkalaatikoltaan.

• Hösselihessu

Et se ainakaan sinä ole joka älyssään on. Karjalan käkösestä Käppyräisestä puhumattakaan. Pakkohan niiden on ollut lähteä karkuun hiekkalaatikolta kun sinä X kuski teit tarpeesi siihen. Ota nyt eläkeläinen ne unilääkkeesi ja painu pehkuihin ennenkuin vanhainkodin yökkö pistää piikin peppuusi.

• RR

Voi hyvänen aika mitä raukkoja! Oikein kehutaan miten paljon on eronnut liitosta näitä nuolija-tyyppejä.
      Tämä kähärä ja tuo nupiukko ovat todellakin niitä limanuljaskoita, jotka eivät kuulu oikeitten jätkien porukkaan.

Jos tuommoinen sisilisko-mentaliteetti lisääntyy, koittavat meille kuljettajille kovat ajat.

• jätkät ovatkin

aina olleet satamissa ihan ku huoratkin. AKT voisi edustaa kumpiakin.

• Totuuden Torvi..

Kihala ja Toinen Nubiukko ovat saman henkilön eri persoonia, kova on itseään kehumaan, vaikka polvillaan ja kumarassa pomojen edessä.
      Jopa vessaan asti mennään yhdessä, näin on havaittu Hakunilassa.
      Kovasti on Kihala yrittänyt rikkoa Akt:N kuuluvien porukkaa, koska työnantajalle on edullista, jos liittoon ei kuuluta, näin saadaan näitä lattiamattoja ja vessapaperin kantajia lisää.

• miten niin

eihän työnantajalle ole yhtään sen edullisempaa olet sitten liitossa tai et. Saman palkan se joutuu joka tapauksessa maksamaan. Helb.llä voi olla toinen juttu, kun ovat 3 eri liitossa ni erojakin voi olla.

jk. eikö olisi sivistynyttä jättää nuo tuollaiset lapselliset vessa ym. älyttömyydet pois, vai saako niistä jonkin kiksin.

• Sama palkka on Helbilläkin kaikilla kuljettajilla, liitosta riippumatta(lukuunottamatta niitä 18 AKT:n sopimuksella 15 vuotta sitten aloittanutta)

• stonari
        helbkuski kirjoitti:

Sama palkka on Helbilläkin kaikilla kuljettajilla, liitosta riippumatta(lukuunottamatta niitä 18 AKT:n sopimuksella 15 vuotta sitten aloittanutta)

Onko sinulla helbkuski tietoa ovatko nuo 18kpl AKT:n kuskia alkuperin STA:lta vai jopa sen silloin omistaman pääkaupunki linjojen kuskeja?

• Kaikista en tietty varma ole mutta Pääkaupunkilinjoilta on ainakin ne ketkä tunnen...

• Entinen työtoveri

Kihahala kirjoittelee mitä sattuu, mikäli miehen suurin täyttymys on miellyttää ja kielettää esimiehiä niin ei helkkari.
      Minä pidän kauniista naisista ja joku pitää pomoistaan ja miespuolisista.
      Totta kai se, että lietsoo porukkaa eroamaan liitosta on työnantajalle eduksi, koska, jos liitot menettävät oikeutensa, lähtee lomat, palkka pienenee ja ollaanatöissä 16/7.
      Kihahal on nillki, suuri Nilkki

• Otsa lasissa

Persuista ulos lensi kuin Hauki, kun puhui paskoo ja kehui itseään, hauska tapa oli tällä toveri Arskalla, jos joku häntä jossain moitti, tuli monta ylistysvastausta ja aina eri nimellä. Itse itselleen saa parhaat arvosanat, näin oli persuissa ja nyt kokureissa.

• Otsa lasissa kirjoitti:

Persuista ulos lensi kuin Hauki, kun puhui paskoo ja kehui itseään, hauska tapa oli tällä toveri Arskalla, jos joku häntä jossain moitti, tuli monta ylistysvastausta ja aina eri nimellä. Itse itselleen saa parhaat arvosanat, näin oli persuissa ja nyt kokureissa.

NM.t Entinen työtoveri (puistattaa jo sana TOVERI) ja otsa hiessä, voisivat edes yrittää tutustua tosiasioihin ennen säälittävää ulostuloa, sillä nyt nuo teidän jutut estäisi teiltä jopa esikouluun pääsyn.

Entiselle faktaa: En ole lietsonut ketään eroamaan mistään, mutta esitän kyllä katsomukseni, ilman että mun pitää kysyä lupa joltain liitonmieheltä tai muuten kolhoositoimintaa sitoutuneelta. Moni on keskustelujen jälkeen tullut mun kanssa samalle näkemykselle ja lisää on tulossa.

Otsaansa pyyhkivälle : Ilmeisesti sulla on vaan tuo muiden luoma mielikuva jostain persuista olo ajoista, sillä siihenkin on totuus olemassa. Todennäköisesti sulla ei ole mitään hajua enempää esittämästäsi väittämästä, saati alkuperäisestä asiasta mistä ketju alkoi.

Normaalisti sitä älyää myöntää tai ainankin olla osallistumasta jos ei ymmärrä jotain asiaa tai kykene luomaan sen tiimoilta sellaista debattia, että sillä olisi merkitystä mihinkään. Saa tyhmä olla, muttei noiun tyhmä.

• Erkki Rantanen
        AriKähärä kirjoitti:

NM.t Entinen työtoveri (puistattaa jo sana TOVERI) ja otsa hiessä, voisivat edes yrittää tutustua tosiasioihin ennen säälittävää ulostuloa, sillä nyt nuo teidän jutut estäisi teiltä jopa esikouluun pääsyn.

Entiselle faktaa: En ole lietsonut ketään eroamaan mistään, mutta esitän kyllä katsomukseni, ilman että mun pitää kysyä lupa joltain liitonmieheltä tai muuten kolhoositoimintaa sitoutuneelta. Moni on keskustelujen jälkeen tullut mun kanssa samalle näkemykselle ja lisää on tulossa.

Otsaansa pyyhkivälle : Ilmeisesti sulla on vaan tuo muiden luoma mielikuva jostain persuista olo ajoista, sillä siihenkin on totuus olemassa. Todennäköisesti sulla ei ole mitään hajua enempää esittämästäsi väittämästä, saati alkuperäisestä asiasta mistä ketju alkoi.

Normaalisti sitä älyää myöntää tai ainankin olla osallistumasta jos ei ymmärrä jotain asiaa tai kykene luomaan sen tiimoilta sellaista debattia, että sillä olisi merkitystä mihinkään. Saa tyhmä olla, muttei noiun tyhmä.

Ota nyt jo tuo bulldogginaamankuva edes pois otsikoistasi. Kyllä uskotaan että Perussuomalaisista lähtö ottaa vieläkin koville ja ymmärrämme ettei heti ole helppoa löytää paikkaansa siellä kommunistienkään riveissä missä nyt opettelet sitä Toveri-sanaa käyttämään , mutta voisit sinäkin olla osallistumatta keskusteluihin kun sinulla ei ole sellaista debaattia millä mitään merkitystä olisi.
        Kaikki taustasi tiedetään ja sille kuorossa nauretaan mutta älä tuota enempää häpeää meille oikeille oikeistolaisille vaan pysy kaistallasi vaikka se vasen jo onkin.
        Erkki Rantanen
        Tammisalosta

• Olisiko sinun
        Erkki Rantanen kirjoitti:

Ota nyt jo tuo bulldogginaamankuva edes pois otsikoistasi. Kyllä uskotaan että Perussuomalaisista lähtö ottaa vieläkin koville ja ymmärrämme ettei heti ole helppoa löytää paikkaansa siellä kommunistienkään riveissä missä nyt opettelet sitä Toveri-sanaa käyttämään , mutta voisit sinäkin olla osallistumatta keskusteluihin kun sinulla ei ole sellaista debaattia millä mitään merkitystä olisi.
        Kaikki taustasi tiedetään ja sille kuorossa nauretaan mutta älä tuota enempää häpeää meille oikeille oikeistolaisille vaan pysy kaistallasi vaikka se vasen jo onkin.
        Erkki Rantanen
        Tammisalosta

"Erkki Rantanen" Tammisalosta jo osoittavan aikuismaista debattia, silloin kun olet palstalla. Nyt asetat vain itsesi idioottien joiukkoon, joille ei voi antaa mitään arvoa. Ilmeisesti sinun lähestymisesi palstalla on vain ja ainoastaan mutu johteista henkilökemia ongelmaa, joka sun on vain itsesi ratkaistava. Joukkoliikenne palsta ei ole mikään mielenterveyspalsta, jossa puretaan henkisentason ongelmia, joihin ei ole henkilöllä itsellään vahvuuksia fyysisesti luoda parannuskeinoja. Oikeistolaisuudestakaan sun on turha puhua kun kerran toitotat perussuomalaisuuden nimeen, joka on selkeästi sosiaalis/talouspoliittiseti vasemmistolainen puolue.

• Erkki Rantanen
        Olisiko sinun kirjoitti:

"Erkki Rantanen" Tammisalosta jo osoittavan aikuismaista debattia, silloin kun olet palstalla. Nyt asetat vain itsesi idioottien joiukkoon, joille ei voi antaa mitään arvoa. Ilmeisesti sinun lähestymisesi palstalla on vain ja ainoastaan mutu johteista henkilökemia ongelmaa, joka sun on vain itsesi ratkaistava. Joukkoliikenne palsta ei ole mikään mielenterveyspalsta, jossa puretaan henkisentason ongelmia, joihin ei ole henkilöllä itsellään vahvuuksia fyysisesti luoda parannuskeinoja. Oikeistolaisuudestakaan sun on turha puhua kun kerran toitotat perussuomalaisuuden nimeen, joka on selkeästi sosiaalis/talouspoliittiseti vasemmistolainen puolue.

Kylläpäs sinä Kippurahäntäbuldoggi sitä Debattia kovasti viljelet ja lienetkö itse edes tietäväsi mitä se sana tarkoittaa. Haluan tällä palstalla vain oikaisevani sinun vinoutuneita käsityksiäsi ja edesottamuksiasi . Kukaan täysin terve ei koe sellaista narsistista pätemisentarvetta jotta pitäisi naamankuvaansa otsikoissa viljellä. Etenkin kun on tullut puolueista uloskannetuksi ja olisi edes naama , mutta kun kuvasta ei saa selvää onko se nokkansa lytännyt käkilintu , vaiko Ranskanbuldoggi tahi puliukko.
        Minulla on kanttia puhua sosiaalis/talouspoliittisestikin perussuomalaisten nimiin vaikka kokoomus onkin puolueeni. Katsos rahapussin paksuudesta huolimatta silti otan pienimmät ja köyhimmät huomioon , kuten luulisi linja-autonkuljettajankin ottavan pienimmät tielläliikkujat , jos noin niinkuin vertaukseksi.
        Siinä lyttynaamalle ja satelliitille debattia sinne vuokrakasarmiin jossa kuvittelet asuvasi Westendissä tai Tammisalossa.
        Rantasen Eki vaan.

• jouni mäkinen

rantasen persereikä moro.
      Koska maksat sen 500 e takasin, minkä vippasit multa, että sait perheelles sapuskaa ja rytkyjä kirppikseltä.

Ps tarkkaile vaimos ja postinkantajan tekemisiä. Ymmärräkkö mitä tarkotan?

Jouni Mäkinen
      Tammisalo,
      ekin naapuri

• Erkki Rantanen

Heh heh. Hyvä juttu muuten mutta meneppäs nyt Jouni Mäkinen oikeaan osoitteeseesi kun jurristasi selviät. Et ole täällä Tammisalossa edes käynytkään saati asuisit. Siis suunta sinne Bulzin naapuriin ja peri siellä pikkurahojasi.
        Kyllä jos rohkenet tulla raplaamaan avaimella naapurini ovea jossa väität asuvasi , maksan mielihyvin sulle enemmänkin kuin 500 e , mutta se naapurini on aikasen äkkipikaista sorttia että en suosittele niin pienestä summasta.

• mäkisen jone

eki vanha veijari! Aina sama laulu. Kun pyytää rahaansa takasin tekeydyt aina täysin tietämättömäksi ja tuntemattomaksi. Periaatteessa iha hauska juttu kyllä. Njaa toisaalta voit sää sen viissatasen vaikka pitääkkin, sulle se on melkein viimine oljenkorsi, ei se mulle niin paljon merkitse, minä voin hakea pankista uuden, toisin kuin sinä, varaton.

Jone

• Erkki Rantanen

No saat Jone tulla ihan itse hakemaan jos ja kun kerran tiedät missä asun. Saat fyrkat vaikka en ole velkaakaan. Mutta älä nyt mene väärälle ovelle. Katsos se on se bulldoggi joka yleensä oville pyytelee ja velkaakin varmaan on , mutta tervetuloa. On hauska tutustua Jone.
        terveisin Erkki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2219
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1319
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      810
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe