Leo Meller ja ystävät Jakso: Viimeinen Hengen

vuodatus.

Ei ole koskaan ollut herätys puuroa, vaan Pyhän Hengen innoittamaa elämää. En tiedä miksi jokaisees raamatun tekstiin lisätää epäraamatullista herätys teologiaa

Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

14

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivas rauha

      Jokainen joka huutaa herran nimeä avukseen, pelastuu.Henkilöön katsomatta.

    • armoisa 7

      Taivas rauha. Totista totta kirjoitat. Ei omilla ansioilla, vaan armosta pelastutaan.

      • kadottaa.

        Totta kai armosta Kristuksen kautta, mutta ei herätys jumala pelasta, vaan


    • Odotellaan

      Raamattu kertoo siitä, että Jeesus palaa pian takaisin niin, että kaikki ihmiset näkevät sen. Hän laittaa maailmanhistorialle päätepisteen, jonka jälkeen koko ihmiskunta – niin elävät kuin kuolleet – tuomitaan. Jeesuksen paluun ajankohtaa ei voi kukaan tietää ennalta, mutta sen lähestymisen voi huomata tihenevien maailmankatastrofien kautta.

      Raamatun ennustukset lopunajan tapahtumista ovat lähes kaikki jo toteutuneet. Sen osannee jokainen lukutaitoinen todeta itse lukemalla rinnakkain Raamattua ja päivän sanomalehteä. Ei tarvitse siis vaipua hurmoksellisiin näkyihin ja vääntää Raamattua solmuun todetakseen, että näin on, vaikka joskus päätä vähän huimaakin, kun huomaa miten pikkutarkka Raamattu ennustuksissaan yleensä on. Maailmanhistoria on tulossa päätökseensä. Siinä se.

      • Siunaan Israelia

        Damaskoksen tuhoa odotellaan.

        Iranin möslimi ministeri ilmoitti vastikään ettei se tule koskaan luopumaan oikeudestaan valmistaa uraania.

        Iranin möslimit presidentti onkin kertonut useaan kertaan mitä aikanaan tekevät Israelille kunhan sen aika tulee ja maailma seuraa vieressä tumput suorina ja toteaa kuin hölmölän väki: Ölkää juutalaiset rakentako taloja omalle Jumalalta saamallenne maa-alueille. On vain ajankysymys kun ydinpömmi pamahtaa jossakin ei-möslimimaassa.


    • Amörika.

      Ei se oo Leo Meller....se on Leo Möeller....sano se, amerikan suomalaisittain.

    • Tuohitorvi

      Rukoillaan että kestämme tulevat ajat.En ole niin vakuuttunut kuin monet ovat että seurakunta temmataan ennen ahdistuksen aikaa,sillä semmoiseen en löydä raamatusta tukea.
      Johanneksen ilmestys 7
      13.Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" . 14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      • Homostelevuus

        Luepa aiheesta sillä ajatuksella ensi kerralla että nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut ovat niitä, jotka eivät ensimmäiseen ylöstempaukseen päässeet.

        Kyse voi olla matti myöhäisälyisistä, esim. aihepiiriä tutkineita asioita yhteen ynnääviä kun huomaavat viisaiden neitsyiden kadonneen ja heille aletaan ehdottelemaan pedonmerkkiä otsaan tai oikean käteen. Silloin alkavat jotkut mölähtelemään varoittavasti: " Muistatteko mitä Raamattu sanoi asiasta ennen kuin ne hävitettiin? "

        Emme muista, sanoo Jaana. Minä muistan, sanoo Mikko. Mitä muistat, kysyy silloin Eero. Muistan, että pedonmerkki laitetan otsaan tai oikeaan käteen. Siihen Jaana sanoo: Jaa, en muista tuollaista, luin joskus Raamattua mutta en uskonut siihen vaikka yksi kaveri kyllä sanoi että on matemattisesti käytännössä mahdottomuuksia siinä Raamatussa ja ne ovat toteutuneet suurin osa, sellaiset profetiat, niitä oli vuoteen 2008 mennessä toteutunut jo 81 prosenttia. Eero siihen toteaa: Menen huomnna terveyskeskukseen, siihen uuteen maailman liberalisen gestapon toimitaloon, jonka Martti Sarvipää-Hiilihanko kehui hyväksi pikaksi, siellä saa nopealla palvelulla mikrosirun käteensä ja palvelu on ystävällistä.

        Hei, Eero, sanoo Mikko. No mitä Mikko, sanoo Eero. Se on pedonmerkki, jota menet ottamaan, ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa mitään, eikö salauutistoimiston viestimellä ollut uutisia että on alkanut paisepäitä olemaan liikenteessä aoka paljon ja se tutkija, Petteri Fiksula, uutisoinut että johtuvat niistä mikrosiruista ne paiseet. Kuulemma helevettiin joutuu jos sen merkin ottaa.

        Jaa, no sitten mä lähden mummolaan syömään perunoita kun kaupassa ei enää myydä mitään elokuun mentyä ilman muodikasta turvamerkkiä. Piääkin tätä lähteä mummolaan. Jaa, sano terveisiä Jaskalle jos näet häntä, hän on vastarintaliikkeen miehiä ja mun eno. Ok, mä sanon, pitää mennä, toteaa Eero.


      • Tuohitorvi
        Homostelevuus kirjoitti:

        Luepa aiheesta sillä ajatuksella ensi kerralla että nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut ovat niitä, jotka eivät ensimmäiseen ylöstempaukseen päässeet.

        Kyse voi olla matti myöhäisälyisistä, esim. aihepiiriä tutkineita asioita yhteen ynnääviä kun huomaavat viisaiden neitsyiden kadonneen ja heille aletaan ehdottelemaan pedonmerkkiä otsaan tai oikean käteen. Silloin alkavat jotkut mölähtelemään varoittavasti: " Muistatteko mitä Raamattu sanoi asiasta ennen kuin ne hävitettiin? "

        Emme muista, sanoo Jaana. Minä muistan, sanoo Mikko. Mitä muistat, kysyy silloin Eero. Muistan, että pedonmerkki laitetan otsaan tai oikeaan käteen. Siihen Jaana sanoo: Jaa, en muista tuollaista, luin joskus Raamattua mutta en uskonut siihen vaikka yksi kaveri kyllä sanoi että on matemattisesti käytännössä mahdottomuuksia siinä Raamatussa ja ne ovat toteutuneet suurin osa, sellaiset profetiat, niitä oli vuoteen 2008 mennessä toteutunut jo 81 prosenttia. Eero siihen toteaa: Menen huomnna terveyskeskukseen, siihen uuteen maailman liberalisen gestapon toimitaloon, jonka Martti Sarvipää-Hiilihanko kehui hyväksi pikaksi, siellä saa nopealla palvelulla mikrosirun käteensä ja palvelu on ystävällistä.

        Hei, Eero, sanoo Mikko. No mitä Mikko, sanoo Eero. Se on pedonmerkki, jota menet ottamaan, ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa mitään, eikö salauutistoimiston viestimellä ollut uutisia että on alkanut paisepäitä olemaan liikenteessä aoka paljon ja se tutkija, Petteri Fiksula, uutisoinut että johtuvat niistä mikrosiruista ne paiseet. Kuulemma helevettiin joutuu jos sen merkin ottaa.

        Jaa, no sitten mä lähden mummolaan syömään perunoita kun kaupassa ei enää myydä mitään elokuun mentyä ilman muodikasta turvamerkkiä. Piääkin tätä lähteä mummolaan. Jaa, sano terveisiä Jaskalle jos näet häntä, hän on vastarintaliikkeen miehiä ja mun eno. Ok, mä sanon, pitää mennä, toteaa Eero.

        Luepa aiheesta sillä ajatuksella ensi kerralla että nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut ovat niitä, jotka eivät ensimmäiseen ylöstempaukseen päässeet.

        Kyllä,myös tuota vaihtoehtoa olen miettinyt,ja raamattua tutkinut eikä raamattu tue näkemystä josta mainitsit.Tästähän on erilaisia oppeja.Aika näyttää mikä oppi on lähinnä oikein.


      • 1234567...
        Homostelevuus kirjoitti:

        Luepa aiheesta sillä ajatuksella ensi kerralla että nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut ovat niitä, jotka eivät ensimmäiseen ylöstempaukseen päässeet.

        Kyse voi olla matti myöhäisälyisistä, esim. aihepiiriä tutkineita asioita yhteen ynnääviä kun huomaavat viisaiden neitsyiden kadonneen ja heille aletaan ehdottelemaan pedonmerkkiä otsaan tai oikean käteen. Silloin alkavat jotkut mölähtelemään varoittavasti: " Muistatteko mitä Raamattu sanoi asiasta ennen kuin ne hävitettiin? "

        Emme muista, sanoo Jaana. Minä muistan, sanoo Mikko. Mitä muistat, kysyy silloin Eero. Muistan, että pedonmerkki laitetan otsaan tai oikeaan käteen. Siihen Jaana sanoo: Jaa, en muista tuollaista, luin joskus Raamattua mutta en uskonut siihen vaikka yksi kaveri kyllä sanoi että on matemattisesti käytännössä mahdottomuuksia siinä Raamatussa ja ne ovat toteutuneet suurin osa, sellaiset profetiat, niitä oli vuoteen 2008 mennessä toteutunut jo 81 prosenttia. Eero siihen toteaa: Menen huomnna terveyskeskukseen, siihen uuteen maailman liberalisen gestapon toimitaloon, jonka Martti Sarvipää-Hiilihanko kehui hyväksi pikaksi, siellä saa nopealla palvelulla mikrosirun käteensä ja palvelu on ystävällistä.

        Hei, Eero, sanoo Mikko. No mitä Mikko, sanoo Eero. Se on pedonmerkki, jota menet ottamaan, ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa mitään, eikö salauutistoimiston viestimellä ollut uutisia että on alkanut paisepäitä olemaan liikenteessä aoka paljon ja se tutkija, Petteri Fiksula, uutisoinut että johtuvat niistä mikrosiruista ne paiseet. Kuulemma helevettiin joutuu jos sen merkin ottaa.

        Jaa, no sitten mä lähden mummolaan syömään perunoita kun kaupassa ei enää myydä mitään elokuun mentyä ilman muodikasta turvamerkkiä. Piääkin tätä lähteä mummolaan. Jaa, sano terveisiä Jaskalle jos näet häntä, hän on vastarintaliikkeen miehiä ja mun eno. Ok, mä sanon, pitää mennä, toteaa Eero.

        Pedonmerkki on sunnuntai. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Saa KAIKKI suuret ja pienet, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat kumartamaan itseään, sitä, jonka kuolinhaava panee parhaillaan.

        Paavinvaltahan sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v.1798 ja vangitessa paavin. Näytti siltä, että se merkitsi loppua paavikunnalle Englantilainen historioitsija Thomas Carlyle kirjoitti katolisesta kirkosta: Paavikunta ei voi palata takaisin enempää kuin pakanuuskaan. Mutta " kuolinhaava" alkoi parantua. Lateraanisopimuksen mukaan v. 1929 Vatikaani sai v. 1870 menettämänsä alueen ja poliittiset oikeutensa takaisin.

        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin KUOLIAAKSI HAAVOITETUN, mutta SEN KUOLINHAAVA PARANTUI. JA KOKO MAA SEURASI IHMETELLEN PETOA.


    • Löpötin

      Jouko piho kirjoitti sivullaan,minusta varteenotettavaa tekstiä,jota osan kopsasin,ja näin hyväksi tähän laittaa.Kannattaa kuitenkin varautua että näinkin voisi käydä--

      On nimittäin suuri vaara, että ne, jotka eivät usko olevansa päivääkään Antikristuksen hallintoajassa, eivät tunnista Antikristusta, kun hän ilmestyy.
      He voivat pahaa aavistamatta ottaa Raamatussa kielletyn pedon merkin, koska he ajattelevat, että kyseessä ei voi olla vielä Antikristuksen merkki, koska uskovat eivät heidän käsityksensä mukaan tule näkemään Antikristuksen aikaa.
      Toinen vaara on siinä, että ennen Antikristuksen aikaa tapahtuvaan tempaukseen uskovat saattavat olla täysin valmistautumattomia maailmanhistorian pahimpiin vainoihin. Jeesuksen mukaan: ”Ahdinko on oleva niin suuri, ettei sellaista ole ollut maailman alusta tähän päivään asti eikä tule koskaan olemaan.”
      Moni uskova tulee luopuman uskostaan valmistautumattomuutensa takia ja sen täydellisen
      tyrmäyksen takia, että opetetut opit eivät pitäneetkään paikkaansa. ”Eihän tässä näin pitänyt käydä”, on oleva useiden hämmästynyt huudahdus.

    • Jouko Pihi

      On asiallinen tyyppi. Varmasti on.

    • Jouko Pöpi

      Ja kaikkivaltias Jumalako ei varjelisi omiaan ja veisi hyvää työtään päätökseen niiden elämässä, jotka häntä yötä päivää avukseen huutavat?

    • Löpötin

      Ihminen tekee vapaasti valintojaan loppuun asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe