hei,
iphoneni on varastettu ulkomailla. tein rikosilmoituksen. mobile me:tä ei ole käytössä. suljin liittymän. vakuutusyhtiö kyselee kuitteja, alkuperäispakkauksia jne, mutta näitä ei ainakaan reissussa ole mukana, enkä tiedä löytyykö Suomestakaan. Puhelin ostettu käteisellä. Millä pystyn todistamaan puhelimen olemassa olon jotten jää korvauksitta?
puhelin varastettu
4
1393
Vastaukset
- skh55
Varmaankin riittää, jos kerrot liikkeen nimen mistä puhelimen ostit ja suurinpiirtein ostoajan. Vai ostitko käteisellä käytetyn tuntemattomalta henkilöltä?
- pulassa123
minulla ei ole imei-koodia tms muutakaan tallessa, riittääkö se liikkeen nimi ja ostoaika siinä tapauksessa?
- joo-o just
Hei, miten sinä teit poliisille rikosilmoituksen varkaudesta.
Eikö se nyt ainakin ole yksi ehto, että vakuutuslaitos ryhtyy korvailemaan. ja sinne poliisiinkin se imei-tarvitaan. Nokian pakkauksissa ainakin on jollain laatikon sivulla kaikki tiedot että sen kun repii talteen, niin siinähän on.
- fghhyt
Olennaista on se, että pystyt tavalla tai toisella osoittamaan, että sulla sellainen on ollut. Myös varkaustapaus pitää jollakin osoittaa tapahtuneen. Kun sulta näin tarkkaan on kuitteja/pakkauksia pyydetty, niin jokin tässä mättää. Ei niitä muuten noin tarkkaan kysellä. Kerro nyt reilusti ihan kaikki mitä kysyvät, niin eiköhän se korvauskin sieltä tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791