Mikä pilaa Veikkolan ilmaa?

saasteita täällä

Miksi Veikkolan ilma on likaista, melkeinpä likaisempaa kuin Helsingin keskustassa? Haisee tunkkaiselle ja nenää kutittaa.

Johtuuko se Turunväylästä ja huoltoasemasta/kauppojen parkkipaikoista? Vai tuleeko Ämmässuolta, teollisuudesta tai jostain muualta päästöjä?

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkolassa haisee

En tiedä konkreettisesta ilmanpilaantumisesta, mutta henkisestä kyllä. Tässä kylässä olisi paljon tehtävää pahoin voivien nuorten teinien hoitamisessa. Jatkuvat torialueella paikkojen rikkomiset ja huumekokeilut kertovat karua kieltä vanhempien huolimattomuudesta ja nuorten pahoinvoinnista. Lisäksi koko alueen asuntokanta on täysin vastuuton. Vain ylihinnoiltetuja omakotitaloja ja rivareita. Kyläyhdistys ja muut takavuosikymmenille jämähtäneet tahot estävät kerrostalojen ja kunnan vuokra-asuntojen rakentamisen. Yritystoiminnalle ei anneta mahdollisuuksia kun kunnan johtava rakennustarkastaja Latvala panttaa ja estää uuden yritystoiminnan edellytyksien syntymistä. Täysin vastuutonta ja älyvapaata toimintaa, johon toivottavasti tulee muutos seuraavien kuntavaalien myötä.

• veikkolsbyy

Ei missään pelkät marketit tai niiden parkkipaikat pilaa yksinään ilmaa. Tällä logiikalla isommat pitäjät olisivat täysin surkeassa kunnossa, esim Hki keskusta olisi elinkelvotonta seutua. Myös Ämmässuo voidaan laskea pois, koska sinne on kuitenkin sen verran kilometrejä Veikkolasta. Turunväylää en myöskään syyttäisi, koska liikenne ei esim seiso Veikkolan kohdalla koskaan, toisin kuin esim jossain Kilon liittymästä eteenpäin ruuhka-aikoina.

Ja jos nyt viisastellaan, en ole Veikkolassa käydessäni (asun itse Lapinkylässä) koskaan havainnut ylipäätään mitään ongelmaa ilmanlaadun kanssa, että sikälikin koko kysymys on mielestäni hieman erikoislaatuinen.

• weikkola

Miten siellä voi olla ilmansaasteita kun paikka on pelkkää metsää eikä sivistyksestä tietoakaan? En kyllä usko, että ne täältä Helsingistä sinne asti kulkeutuvat

• Anonyymi

Saasteita on monenlaista esim Ihmiset ja heidän tapa toimia, tapauksia löytyy Veikkolasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe