perheellämme oli naapureita jotka sanoivat olevansa saatan palvojia ja aloittavansa tontillaan saatanpalvontamenot.
Jouduimme kärsimään näitten naapureiden takia todella paljon.
Meitä herjatiin kaikin mahdolisinn herjaavin nimin. Kokoajan heidän tarkoituksenaan oli saada meidän Kritillinen avioliittomme hajalle.
Monien oikeusjuttujen ja pitkän rukoustyön seurauksena nämä tuhoisat naapurit muuttivat pois.
Olimme olleet mukana helluntailaisten solussa, johon läksin myöhemmin kuin vaimoni, koska pelkäsin ihmisiä ja mietin mitähän tästäkin tulee.
Jonkinaikaa menikin ihan hyvin , kunnes helluntailaisperhe herjasi ja kirosi minua aivan samalla tavalla kuin nämä saatananpalvojat.
Olin heihin yhteydessä mutta mitään ei tapahtunut. Seuraavana Perjantaina tämä perhe järjesti solutapaamisen aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. En mennyt siihen soluun.
Silloinen vaimoni meni soluun ja kun hän tuli sieltä pois kysyin oliko hän keskustellut minuun kohdistuneesta herjauksesta - eivät olleet puhuneet.
Pyysin vaimoani useaan kertaan soittamaan perheen naiselle ja kertomaan että olen suivaantunut - vaimoni ei suostunut soittamaan. Sanoin hänelle että menet sitten kertomaan ja meille tuli asiasta käsirysy.
Hetken kuluttua helluntailaisakka tuli solun vetäjä ja vaimoni kanssa minun talooni. Sain kuulla ettei minulla ollut mitään oikeutta loukkaantua hrejaamisesta ja kiroamisesta.
Mitään anteeksi pyyntöä en siinäkään tilanteessa saanut.
Raamatun mukaan kaikki riidat on sovittava ennen auringonlaskua, mutta tämä perhe ei sitä tehnyt.
Sain puoltavuotta myöhemmin nuorimman pojan luistelukoulun Joulujuhlissa keskivaikean aivovamman haittaluokka 10 ja silmähermovamman haiitta-aste 20 %
Mitään tukea näiltä helluntailisilta en sairaslomani aikana saanut, mutta saman perheen jäsen taas herjasi minulle jolloin soitin helluntailaisakalle ja sain kuulla olevani herkkä. Kysyin onko se synti ? ei kuulemma olllut. Työpaikka ja koulukiusaamisissa uhri leimataan aina herkäksi ja täten kiusaajat haluavat viertittää syyn teoistaa uhrin niskoille - olin todella järkyttynyt kuullessani tämän helluntailaisakan käyttävän sanoja sanoja.
helluntailaiset saivat käännytettyä vaimoni minua vastaan ja vaimoni otti minusta eron kun olin aivovammani takia sairaslomalla.
Luulin että nyt he olisivat saaneet verenhimonsa täytettyä, mutta minun vainoamiseni jatkui vielä sen jälkeen kun olivat saaneet perheeeni rikki.
Toinen helluntailaisakka teki minusta perättömän ilmiannon poliisille jonka takia jouduin käymään poliisilaitoksella.
Olen keskustellut helluntaiseurakunnan johtajan kanssa tilanteesta ja kirjoittanut hänelle kirjeen jossa olen nimennyt vainoojani.
Siis saatananpalvojat eivät saaneet rikotttua avioliittoamme, mutta helluntailaiset sen rikkoivat. Itse tunnustavana Kristittynä rukoilen kaikkien avioliittojen puolesta ja pyrin kaikin tavoin saamaan sopua aikaan jos on jotain kärhämää pariskunnan välillä.
helluntailaiset saatanan apostoleita ?
62
491
Vastaukset
- Taustaa tarkemmin
tuntematta kirjoitukseesi ei paljoa voi kantaa ottaa..ei sillä,
ettäkö epäilisin kirjoituksesi aitoutta - meitä on moneksi ja
olen todella pahoillani puolestasi - mutta itseäni ottaa pattiin
se, että kun joku yksilöihminen tekee jotain, niin kaikki siihen
samaan seurakuntaan kuuluvat mollataan ja tuomitaan samallatavoin ja tällä palstalla on riittävästi sellaisia, jotka
halveksivat ja tuomitsevat helluntailaisia.
Sinä näyt itse tietävän kyllä, mikä Jumalan edessä on oikein
ja mikä ei ja toivon, että kaikesta kokemastasi huolimatta
pysyisit Jumalan yhteydessä ja luottaisit Hänen hyvyyteensä
itseäsi kohtaan. Kaikesta huolimatta Jumala on uskollinen ja
kaikkein tärkeintä tässä elämässä on säilyttää usko Häneen.- Anonyymi
Helluntalaiset on saatanan sairasta sakkia ja kyvyttömiä ajattelemaan asioita ja elämää muiden kannalta.
Maailma olisi 100 kertaa parempi paikka elää ilman hellutalaisia.
Kukaan ei kaipaa sellaisia (ihmisiä), jotka varastavat toisen elämän - tavalla tai toisella.
Sana ihmisiä on suluissa, koska en pidä helluntalaisia edes ihmisinä.
- *jukka.finland
Olipa vuodatus "tunnustavalta kristityltä". Nimität helluntailaisia verenhimoisiksi, vainoojiksi, avioliittosi rikkojiksi ja eräitä heistä helluntailaisuusakoiksi, joista joku teki Sinusta perättömän ilmiannon poliisille.
Kovaa tekstiä kirjoitat. Entä missä mielenlaadussa näitä kirjoitat?
Jos koet kokeneesi vääryyttä uskovaisten taholta niin eikö olisi oikein antaa heille anteeksi ja rukoilla heidän puolesta (ei vain kaikkien avioliittojen puolesta). Ja rukoilla myös vaimosi ja lastesi puolesta ja siunata heitä. Jeesus, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä, voi kääntää kokemasi siunaukseksi kaikille osapuolille. Jumalalle kaikki on mahdollista.
Olen tätä kirjoittaessani tietoinen, ettei aloituksesi ole ilmeisesti kaikilta osin totuudellinen, mutta koin oikeaksi vastata kuitenkin Sinulle. Niin tai näin, mene kammioosi ja rukoile Jumalaa, että saisit avun elämääsi.- Ei homo!
Vuosikymmeniä sitten, veljeni päästyä armeijasta, tuli hän "käymään kylässä" luonani, joka venyi useaksi kuukaudeksi.
Hänellä ei ollut mitään halua etsiä itselleen työtä ja ystävällisyyttäni elätin häntä sen ajan, ihmetellen vain, että kuinka kauan hän oikein aikoo "kyläillä luonani.
Kirjoitin sitten isälleni, että tulee hakemaan hänet pois kesälomallaan.
Niin isäni sitten tekikin, jonka jälkeen veljeni jatkoi siipeilyään vanhempieni kustannuksella.
Mutta sitä ennen?
Sitä ennen eräs omasta mielestään harras ja uskovainen helluntailainen juoruakka työpaikallani ehti levittää juoruja, jonka mukaan asuisin vieraan miehen kanssa ja olisin homo.
Olin selittänyt työpaikalla muille, että se on oma veljeni, joka luonani "asuu/kyläilee", kun nämä kyselivät luonani asuvasta "kaveristani", mutta tätähän se helluntailaisjuoruakka ei uskonut, eikä hyväksynyt!
Ihmiset rupesivat kohtelemaan minua kuin ilmaa työpaikallani!
Käänsivät vain päätänsä kun jatkoin heidän tervehtimistään ja korkeintaan katsoivat minua halveksivasti, vastaamatta, kun heitä tervehdin.
Sen pirullisen helluntailaisakan takia, hermot pilalla, vaihdoin kaupunkia ja työpaikkaa, heti sen jälkeen, kun isäni kesälomallaan kävi hakemassa veljeni pois luotani siipeilemästä!
Se saatanan juoruakka kai vieläkin on olevinaan hurskasta uskovaista, höpöttäen kielillään, mutta oliko hänen tekonsa/tyhjät juoruiluinsa Jumalasta?
Saatanan kielillä hän silloin puhui ja puhuu varmaan vieläkin!
Ainakin minun elämäni hän Herransa Saatanan kanssa pilasi pitkäksi aikaa juoruiluillaan! - Osanottoni sinulle
Ei homo! kirjoitti:
Vuosikymmeniä sitten, veljeni päästyä armeijasta, tuli hän "käymään kylässä" luonani, joka venyi useaksi kuukaudeksi.
Hänellä ei ollut mitään halua etsiä itselleen työtä ja ystävällisyyttäni elätin häntä sen ajan, ihmetellen vain, että kuinka kauan hän oikein aikoo "kyläillä luonani.
Niin isäni sitten tekikin, jonka jälkeen veljeni jatkoi siipeilyään vanhempieni kustannuksella.
Mutta sitä ennen?
Sitä ennen eräs omasta mielestään harras ja uskovainen helluntailainen juoruakka työpaikallani ehti levittää juoruja, jonka mukaan asuisin vieraan miehen kanssa ja olisin homo.
Olin selittänyt työpaikalla muille, että se on oma veljeni, joka luonani "asuu/kyläilee", kun nämä kyselivät luonani asuvasta "kaveristani", mutta tätähän se helluntailaisjuoruakka ei uskonut, eikä hyväksynyt!
Käänsivät vain päätänsä kun jatkoin heidän tervehtimistään ja korkeintaan katsoivat minua halveksivasti, vastaamatta, kun heitä tervehdin.
Sen pirullisen helluntailaisakan takia, hermot pilalla, vaihdoin kaupunkia ja työpaikkaa, heti sen jälkeen, kun isäni kesälomallaan kävi hakemassa veljeni pois luotani siipeilemästä!
Se saatanan juoruakka kai vieläkin on olevinaan hurskasta uskovaista, höpöttäen kielillään, mutta oliko hänen tekonsa/tyhjät juoruiluinsa Jumalasta?
Ainakin minun elämäni hän Herransa Saatanan kanssa pilasi pitkäksi aikaa juoruiluillaan!Sepä se. Nämä kielilläpuhujat ovat juuri niitä saat.lapsia. Tekopyhiä per...tä ja valepukkeja. Eksyttävät tosiuskovatkin. Sinä olit vielä syytönkin kaiken lisäksi siihen mistä sinua paneteltiin. Jotkut täällä ovat avoimesti kertoneet hirveistä teoistaan, niinkuin jukka finlandkin ja muutama muu. Kannattais vähän ajatella mitä kertoo ja mitä ei jos ei halua siitä keskustelua, näin kun keskustelupalstalla kerran ollaan.
- Jymyhunaja
Ei homo! kirjoitti:
Mutta sitä ennen?
Ainakin minun elämäni hän Herransa Saatanan kanssa pilasi pitkäksi aikaa juoruiluillaan!Nauraa katketakseen, ota tommoset hymyssä suin! Mielikuvitusjutut ovat yleisiä...
- 6+8
Jymyhunaja kirjoitti:
Nauraa katketakseen, ota tommoset hymyssä suin! Mielikuvitusjutut ovat yleisiä...
Ihan loogiselta toi aloitus mun mielestä kuulostaa, eikä miltään mielikuvitusjutulta.
- Anonyymi
Ihan oikeaa kuvausta helluntalaisista.
- Kuule, Jukka
tuossa edellä jo lyhyesti vastatessani aloittajalle mietin niitä
helluntailaisten-nimellä kulkevia ihmisiä, jotka ovat saaneet
toisille todella pahaa aikaan - heitäkin on - sitä on turha
kieltää - olemme yksilöitä ja voimme tehdä ja toimia ihan
kuin itseämme huvittaa, mikäli meiltä puuttuu Jumalan pelko
ja helluntailaistenkin keskuudessa on monenlaisia ihmisiä.
En tiedä aloittajasta ja hänen motiiveistaan ja siitä onko
hänen kirjoituksensa aito ja totuudenmukainen , mutta en
todellakaan voi väittää, etteikö tuo kaikki olisi mahdollista,
koska perheemme koki erään helluntailaisen ja hyvässä
virassa olevan henkilön kautta todella suuren pettymyksen,
joka oli vaarantaa perheemme..totuus on se, että uskovien
keskuudessakin on henkilöitä, jotka esittävät muuta, kuin
mitä ovat..surullista, mutta täysin totta.- *jukka.finland
Kuule, Jukka 20.8.2011 17:49
Olen perillä sellaisesta, josta kirjoitit. Aloituksessa oli vaan semmoista, johon kaikkeen ei sisimpäni voinut yhtyä. Kysymys oli lähinnä mielenlaadusta. Kun koemme vastoinkäymisiä ja vääryyttä niin niitä seuraa lähellä katkeruus ja itsesääli. Harvoin tällaisissa tapauksissa vain toinen osapuoli on rikkonut toista vastaan. Jumala kyllä tuntee jokaisen tapauksen ja on vanhurskas tuomari.
Jumala Sinua ja läheisiäsi siunatkoon, kuten aloituksen tekijääkin.
"Minä näin oikeuspaikan ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja katso, siinäkin oli vääryys. Silloin päätin sydämessäni, että vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella ajatuksella ja teolla aikansa". (Vapaasti muistista Saarnaajan kirjasta). - Myös hellarin uhri
*jukka.finland kirjoitti:
Kuule, Jukka 20.8.2011 17:49
Olen perillä sellaisesta, josta kirjoitit. Aloituksessa oli vaan semmoista, johon kaikkeen ei sisimpäni voinut yhtyä. Kysymys oli lähinnä mielenlaadusta. Kun koemme vastoinkäymisiä ja vääryyttä niin niitä seuraa lähellä katkeruus ja itsesääli. Harvoin tällaisissa tapauksissa vain toinen osapuoli on rikkonut toista vastaan. Jumala kyllä tuntee jokaisen tapauksen ja on vanhurskas tuomari.
Jumala Sinua ja läheisiäsi siunatkoon, kuten aloituksen tekijääkin.
"Minä näin oikeuspaikan ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja katso, siinäkin oli vääryys. Silloin päätin sydämessäni, että vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella ajatuksella ja teolla aikansa". (Vapaasti muistista Saarnaajan kirjasta).jukka.tinland> Missä mielentilassa olet itse kirjoittaessasi täällä? Oletko "lakimiehen" roolissa vaiko kenties "jukan kaveri". Entäpä oletko itse hoitanut asiasi niin kuin kehoitat aloittajaa hoitamaan. Onko pedofilia taustasi ollut siunaukseksi kaikille osapuolille, niille kärsivillekkin, joiden takia olet ollut vankilassakin. Syntyikö siitä jotain hyvää?
Synti on syntiä ja paha on paha, ei se siitä miksikään kuin korkeintaan omassa mielikuva maailmassa. Jotkut on vain kertakaikkiaan pahoja oli ne sitten uskovia tai ei. Jumala ei anna kaikkea anteeksi. Ja se on varma asia. - Todella törkeää
Myös hellarin uhri kirjoitti:
jukka.tinland> Missä mielentilassa olet itse kirjoittaessasi täällä? Oletko "lakimiehen" roolissa vaiko kenties "jukan kaveri". Entäpä oletko itse hoitanut asiasi niin kuin kehoitat aloittajaa hoitamaan. Onko pedofilia taustasi ollut siunaukseksi kaikille osapuolille, niille kärsivillekkin, joiden takia olet ollut vankilassakin. Syntyikö siitä jotain hyvää?
Synti on syntiä ja paha on paha, ei se siitä miksikään kuin korkeintaan omassa mielikuva maailmassa. Jotkut on vain kertakaikkiaan pahoja oli ne sitten uskovia tai ei. Jumala ei anna kaikkea anteeksi. Ja se on varma asia.ja Raamatun sanan vastaista kaivella toisten menneitä syntejä.
- Myös hellarin uhri
Todella törkeää kirjoitti:
ja Raamatun sanan vastaista kaivella toisten menneitä syntejä.
Synti ei pala tulessakaan. Puolustatko sinä raukka pedofiileja? Jeesus rakasti lapsia yli kaiken. Kumman puolella olet, pedofiilin vai Jeesuksen?
- Tämä raukka
Myös hellarin uhri kirjoitti:
Synti ei pala tulessakaan. Puolustatko sinä raukka pedofiileja? Jeesus rakasti lapsia yli kaiken. Kumman puolella olet, pedofiilin vai Jeesuksen?
ei tiedä varmasti sitä, onko tuo totta, mitä kirjoitat, mutta vaikka
olisikin, niin kyse on kuitenkin henkilöstä, joka on saanut armon
että syntinsä anteeksi Jumalan edessä.
Miten mahtaa olla oma laitasi ? - sairasta sakkia
Tämä raukka kirjoitti:
ei tiedä varmasti sitä, onko tuo totta, mitä kirjoitat, mutta vaikka
olisikin, niin kyse on kuitenkin henkilöstä, joka on saanut armon
että syntinsä anteeksi Jumalan edessä.
Miten mahtaa olla oma laitasi ?Aivan samaa mieltä nikin Myös hellarin uhri:n kans. Meitä hellareitten uhreja on paljon. Hellareissa on paljon pahaa. Hedän liikkeessä näkyy olevan plussaa kaikki rikollisuus ja pahuus, pedofiliakin hyväksytään. Ja kaikki annetaan anteeksi ettei väki vähenisi. Ei sellaiset ole oikeassa uskossa ja Jeesuksen seuraajia, ei ei.
- Te muotojumaliset
sairasta sakkia kirjoitti:
Aivan samaa mieltä nikin Myös hellarin uhri:n kans. Meitä hellareitten uhreja on paljon. Hellareissa on paljon pahaa. Hedän liikkeessä näkyy olevan plussaa kaikki rikollisuus ja pahuus, pedofiliakin hyväksytään. Ja kaikki annetaan anteeksi ettei väki vähenisi. Ei sellaiset ole oikeassa uskossa ja Jeesuksen seuraajia, ei ei.
taas kuvittelette olevanne niin hyviä ja ajattelette, ettei Jumalan
armo kuulu muille, kuin teidän kaltaisillenne, mutta mieti keiden kanssa Jeesus seurusteli ja keitä tarkoitti, kun sanoi: "Joka on saanut paljon anteeksi, se myös paljon rakastaa ?
Jeesus kehoitti rakastamaan lähimmäisiään - se ei näy sinun,
kuin myöskään nimim. hellarin uhri - kirjoituksista !
Se, että minä edellä kerroin, miten hellarienkin joukossa on
monenlaisia, ei tarkoittanut, että arvostelin kaikki hellarit yhden kokemukseni vuoksi samanlaisiksi.
Tuollainen "leimaaminen" itseään uskovina pitäviltä osoittaa
vain sen, että oma sisin ei ole oikeassa suhteessa Jumalan
kanssa ja Jeesuksen henkilökohtainen tunteminen on hyvin
vähäistä..kuulostaa ennemminkin fariseusten hapatukselta. - sairasta sakkia
Te muotojumaliset kirjoitti:
taas kuvittelette olevanne niin hyviä ja ajattelette, ettei Jumalan
armo kuulu muille, kuin teidän kaltaisillenne, mutta mieti keiden kanssa Jeesus seurusteli ja keitä tarkoitti, kun sanoi: "Joka on saanut paljon anteeksi, se myös paljon rakastaa ?
Jeesus kehoitti rakastamaan lähimmäisiään - se ei näy sinun,
kuin myöskään nimim. hellarin uhri - kirjoituksista !
Se, että minä edellä kerroin, miten hellarienkin joukossa on
monenlaisia, ei tarkoittanut, että arvostelin kaikki hellarit yhden kokemukseni vuoksi samanlaisiksi.
Tuollainen "leimaaminen" itseään uskovina pitäviltä osoittaa
vain sen, että oma sisin ei ole oikeassa suhteessa Jumalan
kanssa ja Jeesuksen henkilökohtainen tunteminen on hyvin
vähäistä..kuulostaa ennemminkin fariseusten hapatukselta.Jumala on valinnut jo ennalta omansa. Ja hänen omansa eivät voi tehdä pahoja tekoja. He eivät kertakaikkiaan pysty esim, raiskaamaan lapsia ja syyllistymään mihinkään laittomuuteen. Kaikki muut jotka elämänsä aikana tekevät pahoja tekoja saavat viimeisellä tuomiolla helvetin tulen tuomion. Lahkojen ihmiset antavat anteeksi mutta Jumala ei anna.
- Kylläpäs voi !
sairasta sakkia kirjoitti:
Jumala on valinnut jo ennalta omansa. Ja hänen omansa eivät voi tehdä pahoja tekoja. He eivät kertakaikkiaan pysty esim, raiskaamaan lapsia ja syyllistymään mihinkään laittomuuteen. Kaikki muut jotka elämänsä aikana tekevät pahoja tekoja saavat viimeisellä tuomiolla helvetin tulen tuomion. Lahkojen ihmiset antavat anteeksi mutta Jumala ei anna.
Jeesus sanoi: Joka Minun perässäni tahtoo kulkea, hän
kieltäköön itsensä ja seuratkoon Minua.
Päivittäin tulee tilanteita, joissa me joudumme tekemään
valinnan sensuhteen tottelemmeko Jumalaa vai teemmekö
oman tahtomme mukaan. Niin pyhää ihmistä ei olekaan,
joka ei syntiä tekisi - joka muuta väittää joko valehtelee tai luulee itsestään liikoja..Jumala ei erottele ketään - vaan päinvastoin sanassaan sanoo, ettei katso henkilöön !
Ja tuollainen käsitys, että Jumala olisi ennalta valinnut ja
ettei muilla olisi mahdollisuutta pelastukseen - on väärä tulkinta Jumalan sanasta ja sotii Jumalan tahtoa vastaan,
joka haluaa, että kaikki ihmiset pelastuisivat !
Synti on tottelemattomuutta Jumalaa kohtaan ja siihen
syyllistymme päivittäin jokainen - mutta noin räikeään
syntiin, mitä esille toit, eivät kaikki syyllisty ja silti ovat
Jumalan edessä yhtä syyllisiä ja ansaitsevat kuoleman,
kuin nämä lasten raiskaajatkin - elleivät tee parannusta ! - ?
Kylläpäs voi ! kirjoitti:
Jeesus sanoi: Joka Minun perässäni tahtoo kulkea, hän
kieltäköön itsensä ja seuratkoon Minua.
Päivittäin tulee tilanteita, joissa me joudumme tekemään
valinnan sensuhteen tottelemmeko Jumalaa vai teemmekö
oman tahtomme mukaan. Niin pyhää ihmistä ei olekaan,
joka ei syntiä tekisi - joka muuta väittää joko valehtelee tai luulee itsestään liikoja..Jumala ei erottele ketään - vaan päinvastoin sanassaan sanoo, ettei katso henkilöön !
Ja tuollainen käsitys, että Jumala olisi ennalta valinnut ja
ettei muilla olisi mahdollisuutta pelastukseen - on väärä tulkinta Jumalan sanasta ja sotii Jumalan tahtoa vastaan,
joka haluaa, että kaikki ihmiset pelastuisivat !
Synti on tottelemattomuutta Jumalaa kohtaan ja siihen
syyllistymme päivittäin jokainen - mutta noin räikeään
syntiin, mitä esille toit, eivät kaikki syyllisty ja silti ovat
Jumalan edessä yhtä syyllisiä ja ansaitsevat kuoleman,
kuin nämä lasten raiskaajatkin - elleivät tee parannusta !Jeesus sanoi: Joka Minun perässäni tahtoo kulkea, hän kieltäköön itsensä ja seuratkoon minua. Seuraako rikollinen ja pedofiili Jeesusta?
- Kyllä seuraa
? kirjoitti:
Jeesus sanoi: Joka Minun perässäni tahtoo kulkea, hän kieltäköön itsensä ja seuratkoon minua. Seuraako rikollinen ja pedofiili Jeesusta?
mikäli on tehnyt parannuksen syntielämästään ja vastaanottanut
Jumalan armon ja anteeksiannon. Mikäli joku vielä sittenkin
jatkaa tehden tietoisesti syntiä, niin se on taas eriasia, koska
silloin hänen yhteytensä Jumalan kanssa katkeaa, eikä hän
silloin seuraa Jeesusta, vaan omaa himoaan. - Puheet ja teot
Kyllä seuraa kirjoitti:
mikäli on tehnyt parannuksen syntielämästään ja vastaanottanut
Jumalan armon ja anteeksiannon. Mikäli joku vielä sittenkin
jatkaa tehden tietoisesti syntiä, niin se on taas eriasia, koska
silloin hänen yhteytensä Jumalan kanssa katkeaa, eikä hän
silloin seuraa Jeesusta, vaan omaa himoaan.Paskapuhetta. Tunnen näitä "uudestisyntyneitä" jotka sanovat olevansa Jeesuksen seuraajia. Sama saatanallinen meno jatkuu. Eilen viimeksi samassa talossa asuva helluntailainen "uudestisyntynyt" Jeesuksen seuraaja kompuroi kapakasta entisten vankilakundiensa kanssa ja vaimo lasten kans lähti samassa ovenavauksessa mummolaan. Tämä näytelmä toistuu kerran kuussa. Väliajat mies hurskastelee kertomalla Jeesuksesta ja siitä kuinka Jeesus on hänet pelastanut. Vaimo kertoi että tuntee useita miehiä seurakunnasta jotka on samanlaisia. Eroa ei kuitenkaan uskalla ottaa kun pelkää joutuvansa seurakunnan hampaisiin.
- Tiesitkö sinä
Puheet ja teot kirjoitti:
Paskapuhetta. Tunnen näitä "uudestisyntyneitä" jotka sanovat olevansa Jeesuksen seuraajia. Sama saatanallinen meno jatkuu. Eilen viimeksi samassa talossa asuva helluntailainen "uudestisyntynyt" Jeesuksen seuraaja kompuroi kapakasta entisten vankilakundiensa kanssa ja vaimo lasten kans lähti samassa ovenavauksessa mummolaan. Tämä näytelmä toistuu kerran kuussa. Väliajat mies hurskastelee kertomalla Jeesuksesta ja siitä kuinka Jeesus on hänet pelastanut. Vaimo kertoi että tuntee useita miehiä seurakunnasta jotka on samanlaisia. Eroa ei kuitenkaan uskalla ottaa kun pelkää joutuvansa seurakunnan hampaisiin.
että meistä jokainen on vastuussa vain itsestään Jumalalle ja
ellei parannusta jonkun kohdalla tapahdu, vaan joku jatkaa
edelleen tehden syntiä, että hän on kerran tuomiolla teoistaan
ja hänen syntielämästään on seurauksena iankaikkinen ero Jumalasta eli iankaikkinen kadotus ?
Seurakunnissa tulisi noudattaa nuhdetta ja seurakunnasta
erottamista, kun tälläistä tulee tietoon, mutta harvoin sitä
tapahtuu ja yleensä se menee niinpäin, että joku itse eroaa
sieltä palattuaan takaisin syntielämään. Valitettavasti. - Ne kulissit, juu
Tiesitkö sinä kirjoitti:
että meistä jokainen on vastuussa vain itsestään Jumalalle ja
ellei parannusta jonkun kohdalla tapahdu, vaan joku jatkaa
edelleen tehden syntiä, että hän on kerran tuomiolla teoistaan
ja hänen syntielämästään on seurauksena iankaikkinen ero Jumalasta eli iankaikkinen kadotus ?
Seurakunnissa tulisi noudattaa nuhdetta ja seurakunnasta
erottamista, kun tälläistä tulee tietoon, mutta harvoin sitä
tapahtuu ja yleensä se menee niinpäin, että joku itse eroaa
sieltä palattuaan takaisin syntielämään. Valitettavasti.Hellarit ei ole tosiuskonto, se josta Raamattu kertoo. Tosiuskovissa mätä omena erotetaan Raamatun ohjeen ja käskyn mukaisesti. Ei se ole usko ollenkaan missä hyväksytään synti. Mutta ymmärrän sen ettei tällaisilla henkilöillä niinkuin hellarit olisi mitään seurakuntaa jos he alkaisivat noudattaa Raamattua ja ihan oikeasti seuraisivat Jeesusta.
- Äläpäs nyt hätäile
Ne kulissit, juu kirjoitti:
Hellarit ei ole tosiuskonto, se josta Raamattu kertoo. Tosiuskovissa mätä omena erotetaan Raamatun ohjeen ja käskyn mukaisesti. Ei se ole usko ollenkaan missä hyväksytään synti. Mutta ymmärrän sen ettei tällaisilla henkilöillä niinkuin hellarit olisi mitään seurakuntaa jos he alkaisivat noudattaa Raamattua ja ihan oikeasti seuraisivat Jeesusta.
koska minä satuin kertomaan vain sen, miten on omalla
paikkakunnallani huomannut ja se ei tarkoita, että kaikki
helluntaiseurakunnat toimivat samoin.
Hellarit eivät todellakaan ole tosiuskonto, koska kyse ei
ole lainkaan uskonnosta, vaan henkilökohtaisesta uskosta
Herraamme Jeesukseen Kristukseen - joka on enemmän
kuin uskonto. Usko ja uskonto eivät ole sama asia. - Korjataan
Äläpäs nyt hätäile kirjoitti:
koska minä satuin kertomaan vain sen, miten on omalla
paikkakunnallani huomannut ja se ei tarkoita, että kaikki
helluntaiseurakunnat toimivat samoin.
Hellarit eivät todellakaan ole tosiuskonto, koska kyse ei
ole lainkaan uskonnosta, vaan henkilökohtaisesta uskosta
Herraamme Jeesukseen Kristukseen - joka on enemmän
kuin uskonto. Usko ja uskonto eivät ole sama asia.Olisiko sinun helpompi ymmärtää ja sisäistää asia jos kirjoitan sen niinkuin lapselle kirjoitetaan. Eli kyse on tosiuskovasta, yksilöstä. Ja näistä kostuu seurakunta, helluntailaisuus. Ja jos seurakunnassa ei ole tosiuskovia niin eihän seurakuntakaan silloin ole tosiuskova. Hellareilla on uskonto muttei uskoa.
- Kyllä hellareissa on
Korjataan kirjoitti:
Olisiko sinun helpompi ymmärtää ja sisäistää asia jos kirjoitan sen niinkuin lapselle kirjoitetaan. Eli kyse on tosiuskovasta, yksilöstä. Ja näistä kostuu seurakunta, helluntailaisuus. Ja jos seurakunnassa ei ole tosiuskovia niin eihän seurakuntakaan silloin ole tosiuskova. Hellareilla on uskonto muttei uskoa.
uskovia - ihan samoin, kuin muissakin seurakunnissa.
Joka seurakunnasta löytyy tosiuskovia, samoin kuin niitä,
jotka eivät Jeesusta seuraa, vaan ovat muotojumalisia.
- Edellinen kirjoitus
ei tarkoittanut kuitenkaan sitä, että olisin aloittajan aloituksessa
olevan otsikon kanssa samaa mieltä - mikä sinänsä kuulostaa
oudolta - niinkuin kirjoitit: "tunnustavalta kristityltä - toin vain
esille sen, että keskuudessamme on monenlaisia.- *jukka.finlan
Edellinen kirjoitus 20.8.2011 18:09
Kirjoitimme vähän päälleikkäin. Kaikkea hyvää ja Jeesuksen Kristuksen armon osallisuutta kanssasi. - Jumalan siunausta
*jukka.finlan kirjoitti:
Edellinen kirjoitus 20.8.2011 18:09
Kirjoitimme vähän päälleikkäin. Kaikkea hyvää ja Jeesuksen Kristuksen armon osallisuutta kanssasi.myöskin sinulle, Jukka !
- ?
Jumalan siunausta kirjoitti:
myöskin sinulle, Jukka !
Kuinka voit siunata pedofilin? Entäpä jos oma lapsesi joutuisi pedofilin käsittelyyn.
- Siksi voin siunata
? kirjoitti:
Kuinka voit siunata pedofilin? Entäpä jos oma lapsesi joutuisi pedofilin käsittelyyn.
koska itse olen kokenut Jumalan armon ja anteeksiannon ja
tiedän omakohtaisesti, että uudestisyntyminen Jumalassa
saa aikaan muutoksen, joka vaikuttaa sen, etten enää tahdo
elää samoin kuin ennen, vaan saan Jumalan armossa ja
voimassa elää uutta elämää ja sen vaikuttaa Herrani Jeesus,
jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. - paskapuhetta
Siksi voin siunata kirjoitti:
koska itse olen kokenut Jumalan armon ja anteeksiannon ja
tiedän omakohtaisesti, että uudestisyntyminen Jumalassa
saa aikaan muutoksen, joka vaikuttaa sen, etten enää tahdo
elää samoin kuin ennen, vaan saan Jumalan armossa ja
voimassa elää uutta elämää ja sen vaikuttaa Herrani Jeesus,
jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Höpö höpö!
- Pitäisikö vihata
paskapuhetta kirjoitti:
Höpö höpö!
kaikkia pedofiileja jos joku yksilöihminen tekisi jotain lapselleni ?
Myönnän, että en hyväksy lapsiin sekaantumista, enkä raiskausta tai muutakaan vastaavaa, mutta jos joku pedofiili
tulisi uskoon, niin ei minulla olisi mitään oikeutta vihata häntä.
Jumalan rakkaus minussa vaikuttaisi sen, että en vihaisi häntä.
Jokainen ihminen on syntinen ja ilman Jumalan voimaa voi langeta millaisiin synteihin tahansa, joten kukaan meistä
ei voi tuomita toistaan. - Hyi saat.na
Pitäisikö vihata kirjoitti:
kaikkia pedofiileja jos joku yksilöihminen tekisi jotain lapselleni ?
Myönnän, että en hyväksy lapsiin sekaantumista, enkä raiskausta tai muutakaan vastaavaa, mutta jos joku pedofiili
tulisi uskoon, niin ei minulla olisi mitään oikeutta vihata häntä.
Jumalan rakkaus minussa vaikuttaisi sen, että en vihaisi häntä.
Jokainen ihminen on syntinen ja ilman Jumalan voimaa voi langeta millaisiin synteihin tahansa, joten kukaan meistä
ei voi tuomita toistaan.Omituinen kirjoitus. Kysyt pitäisikö vihata kaikkia pedofiileja jos joku yksilöihminen(pedofiili siis) tekisi jotain lapselleni. Teet siis eron uskovan ja ei uskovan pedofiilin välillä, ja pedofiilin ja pedofiilin. Kertakaikkisen sairas ajatusmaailma. Synti, ja vieläpä noin kauhistuttava synti on julistettava SYNNIKSI JA TUOMITTAVA SE JYRKÄSTI! Se teissä hellareissa on vikana että teihin ei voi luottaa. Oikea tosiuskova julistaa synnin synniksi. Sinä näyt olevan kanssa niitä saa.tanan lapsia jotka ovat sisältä mustaakin mustempia ja päältä ulkokultaisia ja katsoisivat vain vierestä jos lapsi raiskattaisiin. Päänsilityksen saisi se jälkeenpäin uskoon tullut.
- Kyllä teen
Hyi saat.na kirjoitti:
Omituinen kirjoitus. Kysyt pitäisikö vihata kaikkia pedofiileja jos joku yksilöihminen(pedofiili siis) tekisi jotain lapselleni. Teet siis eron uskovan ja ei uskovan pedofiilin välillä, ja pedofiilin ja pedofiilin. Kertakaikkisen sairas ajatusmaailma. Synti, ja vieläpä noin kauhistuttava synti on julistettava SYNNIKSI JA TUOMITTAVA SE JYRKÄSTI! Se teissä hellareissa on vikana että teihin ei voi luottaa. Oikea tosiuskova julistaa synnin synniksi. Sinä näyt olevan kanssa niitä saa.tanan lapsia jotka ovat sisältä mustaakin mustempia ja päältä ulkokultaisia ja katsoisivat vain vierestä jos lapsi raiskattaisiin. Päänsilityksen saisi se jälkeenpäin uskoon tullut.
eron uskovan ja ei-uskovan välillä, koska uskova on tehnyt
parannuksen syntielämästään, katunut sitä ja saanut sen
anteeksi ja hänen kohdallaan on toivoa siitä, ettei hän tee
sitä uudelleen, mutta ei-uskova jatkaa syntielämäänsä,
josta ei ole mitään takeita. - Lopultakin totuus
Kyllä teen kirjoitti:
eron uskovan ja ei-uskovan välillä, koska uskova on tehnyt
parannuksen syntielämästään, katunut sitä ja saanut sen
anteeksi ja hänen kohdallaan on toivoa siitä, ettei hän tee
sitä uudelleen, mutta ei-uskova jatkaa syntielämäänsä,
josta ei ole mitään takeita.No niin, tulihan se totuus sieltä.
- Jaa.a, ja kenenkähän
Lopultakin totuus kirjoitti:
No niin, tulihan se totuus sieltä.
vastaus tämä edellinen olikaan - ?
Palsta on sekava meidän rekisteröimättömien kirjoittaen
takia - myönnän sen - ja siksi kukatahansa voi kirjoittaa
mitätahansa niin, ettei tiedä, onko vastaaja sama, kuin
aiemmin vai onko useitakin kirjoittajia.
Selittäisitkö sinä, nimim. Lopultakin totuus, mitä tarkoitit ?
Oletko sama, joka kirjoitit edellä kirjoitukseeni vai oletko
eri henkilö ?
Itse olen kirjoittanut tähän ketjuun 15 kommenttia.
- linkki osoitteessa
on jos uskallat katsoa hellari jota haukuit, Tämän kaltainen on tosi helluntailainen, sitten meitä muita eriasteisia Jeesuksen opetuslapsia, joissa vikoja löytyy.
Tässä on hieno todistus siitä miten Jumala toimii ajassamme.
Isännän pöydässä - Vieraana Kyösti Erkinkorpi
Kaksi kertaa presidentin armahdettavana, kerran Jumalan. Jälkimmäinen muutti Kyöstin elämän täysin. Hän on vieraillut oikeus- ja vankilaviranomaisten kutsumana yli 40 maassa ja kertonut tarinansa sadoilletuhansille vangeille.
http://tv7.fi/vod/player.html?id=10709 - Tosi hellareita joo
>On jos uskallat katsoa< ? mitä pelottavaa tuossa videossa on. Tuohan on ihan tyypillinen hellari ja hellaritarina. Ei kai sitä muuten hellariksi pääsisikään.Ankeita lapsuuksia on joka toisella mutta aikuinen on itse vastuussa teoistaan ja valinnoistaan. Mitähän siitä tulisi jos jokainen valitsisi tuollaisen tien niinkuin tämä Erkinkorpikin. Pumppuhaulikoita ja ryöstöjä ym ym.
Monet täälläkin ovat rasisteja ja haluavat täältä suomesta rikolliset ja "vääräuskoiset" pois. Omat saa kuitenkin tehdä ihan mitä haluaa eikä niitä karkoiteta minnekkään. Onneksi on kuitenkin edes jonkinlainen vankilasysteemi tällaisille rikollisille. Suomessa vain on liian höllä laki. Tämäkin mies uusi heti rikoksensa kun pääsi vapaaksi. Tällaiset pitäisi sulkea iäksi vankilaan niinkuin muuallakin maailmassa tehdään. - keltamo
Helluntailaisuus inhottaa minua jopa enemmän kuin pakanuus, sillä vaikka pakanat palvovatkin pimeyttä, he
eivät ainakaan väitä oleviensa Kristuksen omia, mutta helluntailaiset täyttävät saatanan tahtoa nimettäen
itseään Kristuksen tahdon täyttäjiksi.- Fariseukset koolla!
Hirvittää ajatella teitä, jotka tuomitsette niitä, jotka ovat
syntiä tehneet ja saaneet Jumalan armon ja anteeksiannon,
että olette itse sen tuomion alaisia, josta toista tuomitsette !
Jeesus sanoi: Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
Älkää kadotustuomiota lausuko, ettei teitä kadotukseen
tuomittaisi. Sillä millä mitalla te mittaatte muita, sillä teille
mitataan - ja vieläpä lisätäänkin.
Jumala yksin ja ainoastaan on Tuomari, jolla on valta
hukuttaa ja pelastaa - mutta keitä olette te, jotka
tuomitsette - ???
- hellareissa uskovia
Niin todella törkeää kohdallani oli, että minä en herjannut ketään ja sitten näitten hellareitten mielestä minä olin syyllinen.
Ei siinä tilanteessa Raamatun sanasta katsottu miten tulee toimia, vaan omia juttujaan kertoivat.
Solunjohtaja joka pihalleni tuli luvatta, vielä kehui ettei hän piittaa herjauksista - olen myöhemmin saanut tietää hänen omalla kohdallaan olevan hyvinkin herkkä herjauksille.
hellareilla on systeemi jonka mukaan eivät ole syntisiä aikuiskasteen jälkeen vaan saavat tehdä mitävain. heillä ei ole jumalanpalveluksissaan edes synnin tunnustusta kuten Luterilaisilla.
Sain sen keskivaikean aivovamman haittaluokka 10 vasemmansilmän hermovaurion haitta-aste 20 % molemmat pysyviä, mutta mitään tukea en näiltä solun hellareilta saanut - kovasti olivat minua painostamassa kun en aivovammani takia, pystynyt pitämään puoliani.
Tilasin itselleni Ristin Voiton joksikin aikaa ja yritin selvittää hellareitten uskonkuvaa - mitään ristiriitaa oman Kristinuskoni ja RV lehden välillä en huomannut mutta paljon ristiriitaa solun hellareitten ja RV lehden välillä. RV lehti väittää hellareitten olevan Raamattu uskollisia ja siihen sitoutuneita, mutta sitä nämä solu hellarit eivät olleet. Kaikenlaisia muita kirjoja ja kirjoituksia heillä kyllä oli. Ihmeitten metsästys oli myös tälle soluporukalle todella tärkeää.
Luulisi jokaisen helluntailaisen ajattelevan tarkkaan miten toimiavat koska ovat lahko ja yhden hellarin mukana tahraantuu koko lahkon maine joidenkin ihmisten silmissä. - Se vaara soluissa on
että siellä tulisi olla seurakunnan vanhimmistoa valvomassa,
etteivät ne menisi ihmis-ja ihmekeskeisiksi niin, että kaikki
muu uskovan elämään liittyvä unohdetaan ja sielulliset intoilut
saavat sijaa.. - hellarit rikkoo avio
Kalevi Lehtinen sanoi jossain puheessaan, että kun hän on jostain asiasta epävarma hän tarkistaa sen Raamatusta.
Raamatusta tarkistamalla tämäkin asia olisi tullut hoidettua oikein. Mutta sehän ei hellareille sopinut vaan heidän piti itse pääästä kertomaan omia mielipiteitään.
Sitä miltä minusta tuntui kun jouduin kiroamisen/herjaamisen kohteeksi - sitä ei kysynyt kukaan. - Arvelua
Olet varmaankin Lasarus Veljien hedelmä tarhasta karannut Rauhan Majan opetuslapsi.
Näin se on hedelmistähän se puu tunnetaan, mutta eivät kaikki, jotka sanovat Herra, Herra ole sittenkään otollisia, kun Pasuuna soi ja haudat aukenevat.
Tosin tämä on vain arvausta.- Tämä on "Arvelulle"
Tyypillinen helluntailainen. Aloittaja on kokenut todella kovia mutta helluntailaisilta tulee vain nyrkkiä silmään. Jos sinä, aloittaja, olisit ollut se paha poika niin saisit ablodeja.
- Ei tule nyrkkiä
Tämä on "Arvelulle" kirjoitti:
Tyypillinen helluntailainen. Aloittaja on kokenut todella kovia mutta helluntailaisilta tulee vain nyrkkiä silmään. Jos sinä, aloittaja, olisit ollut se paha poika niin saisit ablodeja.
kaikilta helluntailaisilta - älkää jatkuvasti yleistäkö kaikkiin.
- ihan tavallinen lute
Ihan tavallinen aktiivinen Luterilainen - Evankelinen herätysliike oli kotini. Nyt olen jätttänyt maallistuneet Luterilaiset.
Minua kiinnostaa kovasti Tunnustuksellinen Luterilainen Kirkko- Jymyhunajaa
Haloo erottakakaa kiusaaminen ja Jeesuksen seuramisen vuoksi kärsiminen, älkää antako kiusata itseänne, vastustakaa kiusaajianne. Käsirysyä yms huh huh. SILTOJEN POLTTELIJAT OVAT OMA LAJINSA!
- Kala Puikkonen
Paljon on joukossamme henkisesti sairaitakin, jotka kuvittelevat olevansa kirottuja ja vainottuja. Vainoharhaisia, olen koettanut olla neutraali, sillä asenteella pärjää parhaiten. Mielikuvitusjuttuja riittää...
- Paholaisen asianaja
Toi kyllä rupes naurattamaan, että ihan kirotaan solurukouskokouksessa! Kiroamme sinut! No ei tuolla kirouksella ole voimaa, turvaudut Jeesuksen armoon, vetoat ristiin! Onko Kirousteologit lähtöisin Katrin Kulmannin piiristä, kuulin jotain vihiä?
- fariseuksia.
Joklainen herjaavanimittely on samalla kirous. Raamattu käskee meitä siunaamaan ei kiroamaan.
Mutta se mitä Raamattu käskee ei näitä tuntemiani hellareita kiinnosta.
Nämä solu ihmiset - toiset heistä oli ns. Torontolaisia ja kaikki hyvin menestysteologian pauloissa.
Ei ,mennyt kokouskertaa etteivät olisi toistensa autoja ja taloja tai tuloja verranneet.
Mutta se minkä heissä oli eritysitä, että anteeksi eivät halunneet pyytää, eivätkä asioita sopia.
Minulle tunnustavana Kristittynä on hyvin tavallista että joudun pyyytämään anteeksi - sitä voi loukata lähimmäisiään aivan tietämättään.
Taivaassa kun ollaan täydellisiä ei tällaisiakaan vahinkoja satu.
Niin hellareille ei ollut mitäään väliä, että avioliitto hajosi ja sen seurauksena myös kolme lasta joutuivat kärsimään. - PPökkelö
Muutoksia on turha odottaa tai edes yrittää, joku yksilö saattaa tehdä parannuksen, mutta olisi ihan sama saarnata puupökkelöille!
- kutututut
Moraalifundamentalistit ovat pahimpia ja kylmimpiä otuksia mitä maa päällään kantaa.
- Voimia aloittajalle
Ompa hellareilta todella törkeää käytöstä aloittajaa kohtaan,,kaikki sympatia aloittajan puolella. Itselleni ei mitään uutta, eikä tämä käytös ole kaikkien hellareiden tapaa. Mutta nämä äärikarismaattiset, torontolaiset, eivät todella näe mikä henki heissä vaikuttaa. Pitäs todella käydä - KRISTITYN FOORUMIA- lukemassa. SIUNAUSTA ja
- Jymyhunaja
Nauromme tää lähinnä näille juoruakoille ja minkälaisia ihmiset ovat, tuskin kukaan aloittajaa haluaa loukata. Olen sitä mieltä, että helluntalaisia ei kannta pitää ystävinään, ne joko polttaa sillat tai puhuvat sinusta juoruja, yskikin lupaili minulle vaikeuksia. Päivää tutuiksi he sopivat mainiosti! Mihinkään soluun, en tuntemattomien kanssa helposti lähde, paitsi jos tunnen hyvin. Älkää olko lian sinisilmäisiä ja luottavaisia ihmisiin nähden.
- Jymyhunaja
Tämän tyyppinen stereotypia on aika huvittava.
Ainakin minun elämäni hän Herransa Saatanan kanssa pilasi pitkäksi aikaa juoruiluillaan! - Titta Tappi
Jymyhunaja kirjoitti:
Tämän tyyppinen stereotypia on aika huvittava.
Ainakin minun elämäni hän Herransa Saatanan kanssa pilasi pitkäksi aikaa juoruiluillaan!Yksi lääkäri helluntailainen antoi puhelimessa neuvoja, että käytetään painostamiseen bloggausta, kenenkään ryhmästä ei pitäisi puhua A:lle.
- kuuppaluuppa
lahkosaatanan perkele
- Kkdooodsfngj
Jouduit ilmeisesti noitasoluun, otan osaa!
- huijaavat hellarit.
Omko muutkin hellareitten solut noitasoluja ?
P'älpättääkö kaikki siellä yhtäaikaa siansaksaa, vaikka Raamatun mukaan vain yksi saa puhua kielillä ja toinen selittäköön. Jos ei ole selittäjää puhuja vaijetkoon.
Näin ei ainakaan siinä hellareitten solussa toimittu missä minä olin - nämä hellarit eivät Raamatun sanalle painoa antanetkaan. - Anonyymi
Todennäköisesti aloituksessa ei ole perää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622