Lämmitys

'Turust

Lämmitysöljyn hinta on jatkuvan sotimisen takia noussut tasolle jolla tavallisella uskovaisella on vaikeuksia ostaa säiliö täyteen talvenvaralle.

Onko kukaan mormoni kokeillut jäteöljyn lisäämistä öljyn sekaan?

Millä muuten lämmitetään espoon "temppeliä". Jonkinlaista lämpöä siellä on pidettävä, ettei toimituspaljun vesi jäädy.

Turust

9

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kokemuksia tästä
    • 'Turust
      • 'Turust

        Tilanteessa jolloin Aameeriikka ja jotkut euroopan raakalais maat ovat laittomilla toimillaan estäneet Irakin ja Libyan vapaan öljykaupan, minulla lienee edelleen oikeus huolehtia välttämättömästä lämmityksestä.

        Vihreät ovat olleet puuhamiehinä toimissa joilla verot on nostettu tasolle jossa tavallisella syntisellä ei enää ensinkään ole mahdollisuutta hankkia normi lämmitysöljyä.

        Helsningissä tekevät lämpöä sekä säähköä kivihiilestä joka saastuttaa ympäristä monin verroin enemmän kuin nykyisin suhteellisen puhdas jäteöljy.

        Sattumalta satuin saamaan enkeleiltä alkuperäsen kappaleen Joseph Smithin kultakirjasta.

        Nyt linkki kuviin pitäisi toimia.

        http://aijaa.com/v.php?i=009118532218.jpg

        http://aijaa.com/v.php?i=000518532217.jpg

        Niin vointini. Kyllä minua edelleen vaivaa vakava Kilkerin tauti.
        Oireet ovat: syötättää, juotattaa, naitattaa ja kun työtä ajatteleekin niin pyörryttää.

        Turust


      • harrastelijakokki
        'Turust kirjoitti:

        Tilanteessa jolloin Aameeriikka ja jotkut euroopan raakalais maat ovat laittomilla toimillaan estäneet Irakin ja Libyan vapaan öljykaupan, minulla lienee edelleen oikeus huolehtia välttämättömästä lämmityksestä.

        Vihreät ovat olleet puuhamiehinä toimissa joilla verot on nostettu tasolle jossa tavallisella syntisellä ei enää ensinkään ole mahdollisuutta hankkia normi lämmitysöljyä.

        Helsningissä tekevät lämpöä sekä säähköä kivihiilestä joka saastuttaa ympäristä monin verroin enemmän kuin nykyisin suhteellisen puhdas jäteöljy.

        Sattumalta satuin saamaan enkeleiltä alkuperäsen kappaleen Joseph Smithin kultakirjasta.

        Nyt linkki kuviin pitäisi toimia.

        http://aijaa.com/v.php?i=009118532218.jpg

        http://aijaa.com/v.php?i=000518532217.jpg

        Niin vointini. Kyllä minua edelleen vaivaa vakava Kilkerin tauti.
        Oireet ovat: syötättää, juotattaa, naitattaa ja kun työtä ajatteleekin niin pyörryttää.

        Turust

        On meillä täällä Helsingissä myös maakaasuvoimala. Maakaasu on sentään puhtain fossiilisista polttoaineista.

        Lisäksi on talouksia jotka lämmitetään maakaasulla.

        Itse en valitettavasti asu putken vieressä, olen joskus kyllä asunut ja kaasuliesi se jos mikä on ylellisyyttä keittiössä jos nimittäin harrastaa tuota ruokapuolta hieman enemmänkin.


      • Sivusta seuraava
        'Turust kirjoitti:

        Tilanteessa jolloin Aameeriikka ja jotkut euroopan raakalais maat ovat laittomilla toimillaan estäneet Irakin ja Libyan vapaan öljykaupan, minulla lienee edelleen oikeus huolehtia välttämättömästä lämmityksestä.

        Vihreät ovat olleet puuhamiehinä toimissa joilla verot on nostettu tasolle jossa tavallisella syntisellä ei enää ensinkään ole mahdollisuutta hankkia normi lämmitysöljyä.

        Helsningissä tekevät lämpöä sekä säähköä kivihiilestä joka saastuttaa ympäristä monin verroin enemmän kuin nykyisin suhteellisen puhdas jäteöljy.

        Sattumalta satuin saamaan enkeleiltä alkuperäsen kappaleen Joseph Smithin kultakirjasta.

        Nyt linkki kuviin pitäisi toimia.

        http://aijaa.com/v.php?i=009118532218.jpg

        http://aijaa.com/v.php?i=000518532217.jpg

        Niin vointini. Kyllä minua edelleen vaivaa vakava Kilkerin tauti.
        Oireet ovat: syötättää, juotattaa, naitattaa ja kun työtä ajatteleekin niin pyörryttää.

        Turust

        Hei Turust,
        Näyttää siltä kirjoituksestasi päätellen että enkelit ovat tuoneet sinulle luettavaa.
        Oletko jo saanut kannet auki ja oletko katsellut mitä sieltä kansien välistä löytyy.

        No, ainakin tämä:

        Katso, minä tahtoisin kehottaa teitä näitä asioita lukiessanne — JOS ON JUMALAN VIISAUDEN MUKAISTA, ETTÄ SAATTE NE LUKEA (ISOT KIRJAIMET MINUN TOIMESTA) — muistamaan, kuinka armollinen Herra on ollut ihmislapsille Aadamin luomisesta aina siihen aikaan asti, kun te saatte nämä asiat, ja pohdiskelemaan sitä sydämessänne.
        4 Ja kun te nämä saatte, minä tahtoisin kehottaa teitä kysymään Jumalalta, iankaikkiselta Isältä, Kristuksen nimessä, eivätkö nämä asiat ole totta; ja jos te kysytte vilpittömin sydämin, vakain aikein, Kristukseen uskoen, hän ilmoittaa niistä teille totuuden Pyhän Hengen voimalla.
        5 Ja Pyhän Hengen voimalla te voitte tietää totuuden kaikesta.

        Siitä vaan opinnot alkuun. Eiköhän se lamppu syty...

        Terveisin, Sivusta seuraava


    • ei savua ilman tulta

      Espoossa mormonit lämmittävät ''temppeliään'' kymmenyksien seteleillä. Näin syksyllä vielä kymmenysrahat riittää, mutta talveksi täytyy tuohta irrota enemmän.

    • Exmoro

      Moro Turkkune, öljy on kallista - oli maksaja sitten pakana tai ei. Suosittelen siirtymistä maalämpöön. Maksaa kyllä itsensä takaisin 6 vuodessa nykyisillä öljynhinnoilla. Valitettavasti talossasi on ilmeisesti lämpöpatterit, jolloin hyötysuhde ei ole ihan niin hyvä kuin lattialämmöllä.

      ps. se toimii edelleen, kun jättää ensimmäisen ottamatta...

    • 'Turust

      Vakavasti harkitsin maalämpöön vaihtamista. Mikäli hinnat säilyy ennallaan niin 10 vuoden perioodilla kustannukset ovat n. 1000 euroa vuodessa enemmän kuin öljyllä. Laitoin uuden öjykattilan ja polttimon.

      Maalämpö voi olla kannattavampaa isommassa rakennuksessa. Pelkkä lisäinvestointi maalämmpöön olisi ollut n. 20000 euron luokkaa.

      Aameeriikka jos lopettaa sodankäynnin niin öljynhinta menee liki nolliin nykyiseen verrattaessa.

      Turust

    • Maalämpö järjestelmä on paras ja halvin lämmitys muoto. kokemusta älä pyydä tarjous tästä firmasta Smart Heating Oy, "Epärehellinen yrittäjä" Olen ollut vähän aika työssä niilä. "Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta".

      Olen ostanut yritykseltä nimeltä Tec Heat Oy halvin ja nopein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe