Keskiyö

*reeta*

Hei , olen ihastunut eräseen mieheen n. parivuotta, nyt olen alkanut epäileen ja luottamus rakoilee, välillä hän on jopa minusta ilkeä..ajatuksiin on tullut lopettaa koko suhde hedelmättömänä. Näetkö uutta ihmistä joka olisi se kaikkista tärkein, rakkain, koska ja missä? Saanko uuden kodin ja onnellisen elämän jatkossa? Ja vielä näkyykö talouteen parannusta? Kiitos.

20

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9kale9

Unelma haave
      meillä kaikilla on ihana ihanuutta aina on Tuoksu ihnauuden.
      Ei pidä kurkotella kuuhun
      se valaisee sydämmen jos
      kuun siltaa kuljet ystävän kanssa eteenpäi unelmoiden,
      joa sittenkin samaan peiton alle voisi yhdessä viettää hetken verran.

• *reeta*

nostan jos keskiyö katsot vielä

• Keskiyö / tuntijasi

Hei
      näyttää että tuo mies ei ehkä sittenkään ole se sinun tuleva kumppanisi. teillä on pitkä rako välillänne, katsotte eri suuntiin.
      näen sellaisen lyhyehkön, mutta äärettömän hauskan miehen, joka on kiinnostunut sinusta. hänellä on ihan puhtaat jauhot pussissa ja hän katselee sinua salaa sydän pomppien.

• *reeta*

Hei !

Kyselin täällä ensimmäistä kertaa ja tullessani tänne katsomaan, ajattelin että täällä ei ehkä vastata kaikille tai käy näitä ''muita'' vastaamassa jotain, vaan olitkin vastannut! Kiva!

Niin suhde on nyt rassaava, vie älyttömästi voimia että jaksaa. Kerrot tästä lyhyestä miehenstä joka on kiinnostunut, mutta olenko minä sitten kiinnostunut hänestä? (tunnen yhden tällaisen kaverin mutta suoraan sanottuna; ei kiinnosta sillain vähääkään!....on vielä naimisissakin.)
      Kysyn siksi että näitä kiinnostuneita on kyllä ollut mutta itseäni ei ole kukaan säväyttänyt. Miehessä pitää olla jotain karismaa ja sitä jotain, huumori on erittäin hyvä asia koska itsekin olen positiivinen. Mitä muita tuntomerkkejä hänestä voisit kertoa? Koska hänet tapaan jne?

Kaunis kiitos sinulle, jospa jaksaisit vielä katsoa tarkemmin eteenpäin!

• Keskiyö

Hei reeta
      kiva tuo sinun nikki! ei se mies niiiiin lyhyt ole, mutta ei jättiläinenkään. ei hän kuitenkaan lyhyempi ole kuin sinä.
      sinä taidat lähteä matkoille ja pitää siellä viimeisen päälle hauskaa.

älä sinä reeta hyvä väsytä itseäsi hedelmättömässä suhteessa, miksi tekisit niin? lähde matkalle toipumaan ja tule takaisin uutta energiaa pussissasi.
      matka voi olla lyhytkin, pääasia että nautit ja unohdat arjen.
      näen että käyt hierojallakin, samalla myös pedikyyrissä, manikyyrissä...... ihanaa!

ja aivan oikein, sinun sydämen tulee sykähtää, ennenkuin huolit ketään itsellesi. mutta tuossa on ristiriitaa: huomaatko, että samalla kun väsytät itsesi kuolettavasti suhteessa, olet ronkeli muita kohtaan!!! mitä se sellainen tarkoittaa?

• *reeta*

Hei ja kiitos! :)

Tuo matka kiinnostaisi, se nimittäin, sellainen pieni, on ollut mielessä! :))) Juuri sitä rentoutumista ja jutustelua joka tosiaan antaisi voimia. Tuollainen lyhyt hoito-loma kuulostaisi todella ihanalta ja sopivalta.
        Noista miehistä, olen kait epävarma ja ujokin, mutta tiedän senkin, että se pitää olla sitten sitä ehtaa rakkautta, kun se kolahtaa pitää mennä jalat alta. Yksi avoiero takana ja siitä viisastuneena katselen tarkasti ehkä liiankin... Vaan kun oikea tulee olen valmis, asiat vain täytyy natsata oikein. Hyvä ettei ole niiiin lyhyt tuo mies :D sopivasti kun on pitempi niin sellainen käy, olen sillälailla vanhanaikainen että miehen tulee olla naista pidempi.
        Haaveissa on myös oma kodin osto tälle vuodelle, näyttäisikö se toteutuvan? Voisi nimittän auttaa tuohon vaikeaan suhteeseenkin, saisin jotain muuta ajattelmista!

• Keskiyö

Noh, jos et ostaisi vielä sitä asuntoa, koska nyt hinnat ovat korkealla. kannattaisi odottaa reilusti.
      sinulla on hyvä ajatus rakkaudesta, koska sellaista tosiaan on olemassa. jalat alta.... niin sitä pitää!
      katso itsellesi mieluummin pari lyhyttä lomaa, kuin asuntoa.

jostakin mieleeni nousee helmet, kauniit valkeat helmet kaulalla.

• tietäjä iän ikuinen

Mä voin kertoa mistä ne helmet nousee mieleen. Reeta on lyhennys Margareetasta, joka tarkoittaa helmeä.

• *reeta*

Vaan mitäshän ne helmet tarkoittaa? Mieleeni tulee kyyneleet toivotavasti ei kuitenkaan tai jos niin onnenkyyneleet kyllä kelpaisi.
      Asunto todella on mielessä, en ole tarkemmin katsonutkaan niitten hintoja kun olen paria jo vähän valmiiksi katsellut, hinnat niissäon kohillaan ollut, en kuitenkaan ole pitänyt kiirettä mutta enemmän se alkaa olemaan mielessä, pieni ajatus 'hautautua talveksi omaan kotiin' kuulostaa mukavalta.
      Ihmissuhteissa olen joko tai- tyyppä en voisi lentää kukasta kukkaan ajattelematta huomista, tai kuin sitä huomista ei koskaan tulisikaan. Jatkuvat pettymykset ei rakenna ihmistä positiivisesti, toki yksin kään ei ole helppoa mutta oma arvo pitää tuntea. Rakkautta vain ja sitä oikeaa nimeenomaan tai sitten ilman. Mutta toivotaan ettei tarvitse ilman läheisyyttä jäädä! :)

• Keskiyö

Hei
      minusta ne helmet ovat sinun kaulallasi ja ne näyttävät todella kauniilta. olet niistä onnellinen.
      jos asunnon hinta on kohdallaan, se kannattaa silti vielä tarkistuttaa jollakin, joka tuntee kiinteistöasiat. ota vaikka sellainen henkilö mukaasi, ennenkuin hierot kauppoja.
      sinulla on terve ajatus suhteista, toivon että moni muukin ajattelisi tuolla tavalla.

et sinä ilman läheisyyttä jää, mutta ensin on keksittävä hieno loppusoitto tuolle mieltäsi vaivaavalle kaverille, joka tekee sinulle pahan mielen.
      vai mitä?

• *reeta*

Huomenta vain!
      Se on helpottavaa kuulla ettei ne helmet kyyneleitä ole vaan että olen onnellinen, Toi ne sitten tullessaan mitä vain tietää odottaa jotain hyvää. Elämä onkin ollut sitä puurtamista joten ei olisi pahitteeksi vaikka sitä henkoht.onnea tulisi viimein. Uskoisin että asunto toisi sen kaivattavan muutoksen elämään, ja tuo suhdekin tulisi helpommin, kuin luonnostaan, tienpäähän. Toki asunnossa tulee tehdä kuntoarvio ja varmasti saan siihen apua. Nykyään kun kaupataan vaikka minkälaisia pitää olla tarkkana. Joulu uudessa kodissa kuulostaisi niin ihanalta, kuin sadulta, mutta sitä minä toivon koko sydämestäni!!!

• Keskiyö

Hei
      no nythän käikki kuulostaakin hyvältä!
      olen niin ihmeissäni tuosta hauskasta viestistä, että reeta (tai margareetta) tarkoittaa helmiä.
      tiesitkö sinä sen? aina oppii uutta, minä ainakin. :-)

• *reeta*

No huh!
        Uutta minullekin. En tiennyt ollenkaan että nimen ja helmien välillä on yhteys! Mikä sattuma! Ne helmet mitä näit jotenkin tuntuu saavan vahvan merkin. Ystäväni katsoi unikirjastaan että valkoiset helmet kaulalla merkitsi avioliittoa ja muuta onnea, voiko näitä mitenkään verata keskenään? Ei ole kyllä mitään ajatusta vielä mennä naimisiin, kunhan nyt sen taloni saisin, sen jälkeen voisi asiaa ajatella. :) Niin ja pitäähän kai se mieskin saada. ;))

• Keskiyö

Ei, vaan mitä jos ostaisit aivan ensiksi helmet?????
      tarvitset lahjan itsellesi.

• *reeta*

No nyt en ymmärrä :)))
      Voin toki ostaa helmet ei siinä mitään, kunhan ei ole kamalan kalliit, mutta miksi ne tarvitsee lahjoittaa itselleen? Johtaako se toiminto jonnekin, eteenpäin ja missä mielessä vai tuoko helmet jotain luokseni?
      Varsinaisesti en palkitse itseäni koruilla jostain tekemisistäni tms. ei vain ole sitä tarvetta. Mutta kuulostaa mielenkiintoiselta! :))

• Keskiyö

On aika, että ostat itsellesi ihanan lahjan. minun täytyy sanoa sinulle, että älä ole niin vaatimaton, vaan palkitse itsesi kaikista niistä vuosista, jotka olet kanssasi viettänyt :-)

tuo ei ollut minun keksintöni, vaan käsketään sanoa niin.

• *reeta*

Hyvä on, jos minä sitten ostan jotkut todella kauniita helmet kun olen saanut tämän uuden kodin itselleni. Kuten kerroin, se asunto on niin odotettu että sitä kyllä kannattaa juhlia sitten ja muistoksei hankkia vaikka helmet muistuttamaan että haaveista voi hyvinkin tulla totta. ns. "edellisessä elämässä" en pahemmin saanutkaan mitään koruja jotain pakollista mm. kihla-hääsormukset, joten en ole tottuntukaan aitoihin koruihin vaikka niistä pidänkin. :)

• *reeta*

Hei Keskiyö, reeta täällä kiittelee ja palauttelee! :)

Muistinpa kurkata tänne nyt sillä -
      Piristävän matkan olen tehnyt ( ja toisenkin mutta lyhemmän) ja oikein näit, hierontaa, kasvohoitoa ym. hemmoittelua! Vaikka matka tuli minulle kuitenkin yllättäen, olin tyytyväinen, kävin paikoissa joissa en ollut ennen käynyt ja sillä tavoin oli mukavan mielenkiintoista. Kaunista Suomen syyruskaakin sain jo maistaa. :)

Taloa en ole ostanut jokin sitä nyt viivyttää, näkisitkö tähän mitä tapahtuu? Helmetkin ovat vielä ostamatta kun ei ole tullut vastaan niitä 'omia', mutta kunhan tulee niin sitten.
      Ja sitten tuo mies,,ehkä tosiaan se meidän aika meni jo,,jotenkin kaikki on niin vaikeaa eikä sitä lämpöä ole mielestäni enää niin..vaan mitä näkyy?
      Kerroit aikaisemmin tuolla jostain toisesta, joka se sieltä alkaisi tulemaan, olisin valmis hyppäämään elämän pyörteisiin kun se vilpertti vain tulisi eteeni! Mitä siihen näkyisi uutta?
      Ja muutenkin, kun näyttää siltä että minulle tiedät, niin mitä näkyy elämääni muuta, iloa, taikka talouteen ehkä parannusta... tai muuta? :))

• Hei taas

mukavaa, kun annoit itsellesi luppoaikaa ja nautit elämästäsi, niin sitä pitää!
      olet oikeassa niissä helmissä, eli sinä tunnistat omasi kun ne kohdalle osuvat.
      taloasia on otettava rauhallisesti, mutta jatka katselua. sinä löydät omasi ja siinä käy sillä lailla hassusti, että tapaat miehen jolla myös on oma talo.
      sinun talosi voisi olla myös rivitalo. sinä rakastut talossa sievään keittiöön ja suloiseen saunaan.

niin, se mies ei ollut sinun miehesi. tarvitset aidon miehen, joka osaa nautaa ja tanssia. ja paljon muutakin. kiva kun tunnet itsesi valmiiksi hyppäämään elämän pyörteisiin, silloin vilkutat vihreää valoa mahdollisille kandidaateillesi.
      ja olihan sinulla siellä kylpylässäkin ihailijoita, kyllä sinua vilkuiltiin.

sinun vilperttisi tulee vastaan, kun liikut etkä hautaudu kotiisi. hänkin on valmis suhteeseen, kärsittyään yksin pitkän tovin.
      reeta, jos sinä tahdot joskus pitkän katselmuksen, niin kirjoitan niitä sähköpostin kautta. osoitteeni löydät profiilissani. siellä kerron sitten kuinka menetellään.

nyt kun olet jo saanut varaslähdön syksyyn, sinun on hyvä potkia eteenpäin.

t: Keskiyö

• *reeta*

Näyttää siltä että nuo matkat, vaikka olivat ns. pieniä, parin päivän pituisia, ovat toimineet isona herättäjänä minulle. Tämä mies vain näyttää siltä ettei halua luopua (miksi?)vaikka samalla (tulleella kirjeellä) loukkaa minua mm. toiseslla naisella, tahallaan. Tämä vielä väsyttää,, on kai tunnejäämiä..suruakin, mutta sitä uuden huomisen intoa on paljon enemmän! Voimia vain pyydän.
        Kirjoittelen sitten taas kun tulee aikaa, pitää taas mennä. :)

Iso kiitos tässä vaiheessa sinulle ja kaunista syksyä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3045
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2123
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1709
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1577
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1307
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1216
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1021
    Aihe