Tätäkö elämä on

Seppo

Aamulla klo 8 lähen töihin ja pääsen klo 16.00.
Kotona syön ja meen paskalle.Tämän jälkeen joko meen kaverien kanssa jonnekkin tai meen pelaan korista.Kaupassa tulee jossakin vaiheissa käytyä.
Illalla tulee katottua jokin elokuva.käyn kusella ja meen nukkumaan klo10-11.seuraavana päivänä sama uudestaan.viikonloppuna ei ole töitä muuten samanlaista.On tämä elämä sitten tälläisessä yhteiskunnassa samaa paskaa.Oispa syntynyt jossain 1800 luvulla.

9

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu

      Luuletko et se olisi helponpaa jos olisit syntynyt 1800 -luvulla, luulenpa et työläisen elämä ois ollut vielä vaikeampaa silloin kuin nyt, niinhän meidän muittenkin on mentävä nukkumaan ajoissa, että jaksaa huomenna tehdä uuden päivän,ja paskalla on käytävä meidän muittenkin, ei elämä ole sellaista kuin esimerkiksi elokuvat antaa ymmärtää, ei se ole satua jossa tapahtuu kaikkea jännää ja yllättävää. Kiva et sulla on töitä, ei kaikilla ole tässä ihanassa suomenmaassa. Ajattele et olet etuoikeutettu et saat tehdä töitä, olet arvokas tälle yhteiskunnalle, olet veronmaksaja ja

    • mara

      Jokainen voi tehdä elämästään mieleisensä. Ei sen tarvii olla noin yksitoikkoista kun sulla. Harrastus mahdollisuudet on tosi monipuoliset. Itse tykkään tassinmisesta, perinteiset lavasellaiset. Siellä syntyy uusia kaverisuhteita tapaa kivoja ihmisiä ja saa liikuntaa samalla, (Suosittelen) elämästä tulee mielenkiintonen. Voi joutua jopa naimisiin, saa perheen ym. (Eikä tarvitse katsella humalaisia.)
      Aloita vaikka tanssikursseista... ala elämään..

    • mamma

      voi kuule.. sanoisin suoraan että huonomminkin asiat olla voisi(ja monella muulla on) ihmisestä itsestä kiinni miten elämäänsä vaikuttaa(suurilta osin) ole onnellinen että olet terve ja saat käydä töissä ja huumoria peliin,, kiva että suoli toimii ja pystyt käymään paskalla! kaikki ei kykene siihenkään. halaus ja tsemppiä

    • Hmm

      Elämä on ihmisen parasta aikaa! Jos ei ole elämässä tavoitteita tai haaveita niin kai se on sitä samaa tuubaa aamusta iltaan ja päivästä päivään.

    • mimmi

      Tiedän tuon tunteen,mutta onneksi se ei aina ole läsnä.Joskus voi olla tosi yksitoikkoisen tylsää,mutta onneksi sulla niinkuin mullakin on työtä.Elämä on toisinaan ihanaa ja toisinaan tylsää.
      Sanotaan,että joskus se aurinko paistaa risukasaankin.Sitä auringonpaistetta odotellessa toivon sinulle onnellisempia tulevia päiviä.Yritä taapertaa!!

    • Yrittäjä

      No joo, töihin aikoinani mentyäni, sama jatkui parikymmentä vuotta, pers aukista kituuttamista, sit laitoin lafkan pystyyn, ja 10 vuotta oli yhtä huumaa, noin niinku taloudellisesti, sit konkka, ja nyt sossun luukulla...
      Niin se elämä viskelee, eli kirjavaa on oleillu.

      Toki se paskat väänsin minäkin, niin silloin, ku nyttenkin, vaikka nykyään riittää, ku käy joka toinen päivä pöntöllä.

      Et sillee!

    • ROCK!

      Taking a dumb, that's pretty cool!

      Why it's called "taking" a dumb, after all, your leaving something, not taking?

    • Sepolle

      Voisit olla kiitollinen seuraavista:
      - Sulla on työ
      - Sulla on ruokaa
      - Ruuansulatus toimii
      - Sulla on kaveri
      - Pystyt pelaamaan korista eli olet ilmeisesti fyysisesti terve
      - Sulla on tv
      - Työt jatkuvat
      - Elämäsi on turvallista, yhteiskunta jossa elät on rauhan tilassa, koska jos olisi sota et voisi käydä töissä ja asiat olisivat muutenkin vaikeita
      - Olet saanut käydä kouluja kun pystyt kaipaamaan 1800-luvulle
      - Omaat mielikuvitusta
      - Sulla on netti käytössä
      - Olet herännyt kyseenalaistamaan elämäsi
      - Nimesi on Seppo, eikä esimerkiksi Yrjänä tai Yrjö

    • EIIen

      sinulla on asiat verrattuna moneen muuhun.

      :D

      Uskomatonta, mutta totta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe