Win7 viralliset latauslinkit

win 7

35

5368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e_pätietoinen

      Itse ostin päivitysversion, Windows 7 Home Premiumin ja mulla on luonnollisesti lisenssi. Voin siis ladata "täyden version" tuolta? Päivitys version lisenssi toimii näissä?

      Kiiitos kumminkin linkistä!

    • Win-seiska

      Poltettu DVD.lle ja scannatty = Ei viruksia .

      Erinomainen linkki .............

    • Tyhmä kysymys

      Mikä tuo Win7 ISO-tiedosto on ja mitä sillä käytännössä tehdään?

      • miulla ei

        >Mikä tuo Win7 ISO-tiedosto on ja mitä sillä käytännössä tehdään? <

        Sillä tehdään samaa kuin normaalilla Windowsillakin. No, tietenkin vasta sitten kun se on asennettu. Joku muu vastatkoon tuohon kysymykseen hieman laajemmin jos halua on.


      • poltto raudalla

        Se poltetaan DVD-levylle.


      • Win-7

        Täysi kopio Windows 7 / Ultimate, Pro ja Home premium ja SP1 on mukana !
        Ilman acctivate Key ( Ilman avainta ) !

        Toimii samoin kun kaupasta ostettu kopio, mutta 30 päivän ajan ainoastaan ilman acctivointia !

        Erinomainen koeajoon ja tutustumiseen seiskaan .....


      • Tyhmä kysymys
        Win-7 kirjoitti:

        Täysi kopio Windows 7 / Ultimate, Pro ja Home premium ja SP1 on mukana !
        Ilman acctivate Key ( Ilman avainta ) !

        Toimii samoin kun kaupasta ostettu kopio, mutta 30 päivän ajan ainoastaan ilman acctivointia !

        Erinomainen koeajoon ja tutustumiseen seiskaan .....

        Kiitos tiedosta!
        Eli kun on jo W7, niin ei merkitystä...


      • juusto on hyvää
        Tyhmä kysymys kirjoitti:

        Kiitos tiedosta!
        Eli kun on jo W7, niin ei merkitystä...

        olipa tosiaankin nimimerkin mukainen kommentti


      • limpari
        Win-7 kirjoitti:

        Täysi kopio Windows 7 / Ultimate, Pro ja Home premium ja SP1 on mukana !
        Ilman acctivate Key ( Ilman avainta ) !

        Toimii samoin kun kaupasta ostettu kopio, mutta 30 päivän ajan ainoastaan ilman acctivointia !

        Erinomainen koeajoon ja tutustumiseen seiskaan .....

        Mistä saa ladattua Windows 7 ja sen ajurit. polttaa ne dvd levylle.
        sähköposti osoitteeni. [email protected]


    • uus asennus

      Kiitos, pelastit päiväni!

    • you're all hacked

      Kylläpä monet sortuvat näköjään lataamaan käyttöjärjestelmän, jossa on jo valmiiksi ROOTKIT.

      Hakkeri saa kaikki salasananne ja käyttäjätunnuksenne hetkessä.

      • ei haitakkeita

        "Kylläpä monet sortuvat näköjään lataamaan käyttöjärjestelmän, jossa on jo valmiiksi ROOTKIT.

        Hakkeri saa kaikki salasananne ja käyttäjätunnuksenne hetkessä."

        ..
        Tiedätkö että tiedostoille voidaan laskea hash-tiivistefunktio, joka kertoo onko se alkuperäinen tai käsitelty?Yksi tiivistefunktio kertoo jo onko alkuperäinen, mutta jos MD5 ja SHA-1 molemmat ovat valmistajan listaamat, niin tiedosto on 100%-varmasti alkuperäinen, eikä siinä ole rootkitteja ym. jos Microsoft ei ole niitä itse asentanut alkuperäiseen tiedostoon. Kahden eri tiivistefunktion samanaikainen väärentäminen ei onnistu, vaikka törmäyksiä saattaisi tapahtua yhden tiivisteen kanssa. Noiden sivulta löytyvien ISO-tiedostojen tunnisteet täsmäävät julkaistuihin, joten Windows 7 paketit ovat 100% varmuudella alkuperäisiä.
        Asennuslevykuvia voidaan julkaista ilmaiseksi, koska vasta lisenssikoodilla ja aktivoinnilla Windows saadaan toimivaksi.


      • vakoilevapaska
        ei haitakkeita kirjoitti:

        "Kylläpä monet sortuvat näköjään lataamaan käyttöjärjestelmän, jossa on jo valmiiksi ROOTKIT.

        Hakkeri saa kaikki salasananne ja käyttäjätunnuksenne hetkessä."

        ..
        Tiedätkö että tiedostoille voidaan laskea hash-tiivistefunktio, joka kertoo onko se alkuperäinen tai käsitelty?Yksi tiivistefunktio kertoo jo onko alkuperäinen, mutta jos MD5 ja SHA-1 molemmat ovat valmistajan listaamat, niin tiedosto on 100%-varmasti alkuperäinen, eikä siinä ole rootkitteja ym. jos Microsoft ei ole niitä itse asentanut alkuperäiseen tiedostoon. Kahden eri tiivistefunktion samanaikainen väärentäminen ei onnistu, vaikka törmäyksiä saattaisi tapahtua yhden tiivisteen kanssa. Noiden sivulta löytyvien ISO-tiedostojen tunnisteet täsmäävät julkaistuihin, joten Windows 7 paketit ovat 100% varmuudella alkuperäisiä.
        Asennuslevykuvia voidaan julkaista ilmaiseksi, koska vasta lisenssikoodilla ja aktivoinnilla Windows saadaan toimivaksi.

        No eikös windows itsessään ole jo rootkit eili MShaitake....


      • vakoilevapaska kirjoitti:

        No eikös windows itsessään ole jo rootkit eili MShaitake....

        Ei.

        Harmi kun täällä ei ole pakollista rekisteröintiä, sinut pitäisi bannata palstoilta lopullisesti spämmäyksen ja väärän tiedon levityksen vuoksi.


      • seetah

        Mistäs sais 32 version 7:sta


      • tetex
        seetah kirjoitti:

        Mistäs sais 32 version 7:sta

        Jos tuo ei kelpaa niis sitten on parasta hankkia
        preactivate versio jostain proxysta


      • tetex

    • KulliJulli

      En usko että MS niin tyhmä että antaisi päivitysversion ostajalle asennus DVDn tyhjään koneeseen asennusta varten. Päivitys Vista ensin sille siis Upgrade W7.

    • dgvdsg

      Löytyykö jostain myös Windows 7 Enterprise uk asennuslevykuva 32 & 64-bittisenä?

      Löytyykö jostain noiden Windows 7 ISO-tiedostojen alkuperäiset luotettavat hash-tunnisteet (MD5 ja SHA-1), jotta voin tarkistaa ettei levykuviin ole asetettu mitään ylimääräistä haitaketta?

      Mielummin tietenkin vielä hashit DVD-levylle poltetusta versiosta, jotta saisi verrattua kaikkien asennus-DVD:tä löytyvien tiedostojen hashit erikseen.
      Noita hashien yhteentörmäyksiähän on tullut, joten koko ISO-levykuvan hash on ehkä mahdollista feikata

    • JOHN DOE

      Joo loytyy microsoftin msdn sivustolta. Sielta loytyy ihan kaikkiin versioihin. Jopa ruotsinkieliseen windows 7 home basic x86 ja windows 3.11. Tosin md5 ei loydy mutta sha-1 ja iso/crc tiivisteet loytyy.

      win7enterprisesp1x64en sha-1 A491F985DCCFB5863F31B728DDDBEDB2FF4DF8D1

      win7enterprisesp1x86en sha-1
      4E0450AC73AB6F9F755EB422990CD9C7A1F3509C

    • .
    • blonde on blonde

      Mä latasin ton iso-tiedoston ja poltin sen DVD-levylle. Tarviiko tiedostolle tehdä enempää? Riittääkö, kun laitan ko. levykkeen tietokoneeseen, käynnistän uudestaan ja asennus alkaa?
      Product Key on.

      • blonde on blonde

        Eiks täältä löydy tällaiseen asiaan asiantuntemusta?


      • juuriniin.

        Kunhan käynnistät levyltä.


      • aronkko2

        Asennan tänään vinukan Windows 7 ultimaten dvdltä bootissa


    • Toivoton

      Windows kaatui, tarvin home premium, siihen on avain, mut ei sitä suomen kielisenä löydy...käykö mun avain sitten toiseen? Vaikka professionaliin?? Pakko saada jostain windows. Kissa veti piuhan irti kun yritin tehdä järjestelmän palauttamista,ja nyt ei käynisty mikään((((Help!!!

      • Itekin latasin win 7

        Sori ei käy. Voit ladata jälkikäteen suomenkielisen paketin ja ladata sen seiskaan. Löytyy muistaakseni windows updatesta ja jos ei löydy niin joku viisaampi voi neuvoa.


    • nämä lataisin
      • exodus

        Joku harva ehkä tykkää noistakin mutta he tietävät asian ilman että täällä jokin ä-vikainen tms. jatkuvasti tuputtaa asiaansa ketjuun missä asiasta ei edes kysellä.


      • Mitäs helvetin kakkaa tuo deepin on? Todella amatöörimäisen näköistä menoa. Kiinalaisten OS X -plagiaatti.


    • 6y3y34y34

      Vain windows on tuputin, sitähän se aloittaja tuossa yrittää tuputtaa.

      • exodus

        ;))) heheeeeeeeeeeee


    • ab5534
    • tho1

      Olisit samantien pistäny parit lisenssikooditkin tänne,ni ois koko homma ollu simppeli ladata-->usb tikulle-->homma hanskassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe