Nettipsykologiaa

Madame Hyss Hyss

Olenpa törmännyt täällä netissä aika neuroottiseen ammatinharjoittaryhmään.
Silloinkun vielä oli nikki, tämän ammattiryhmän harjoittaja alkoi seurailemaan/elikkä pakkomielteinen nikkiaddikti on kyseessä. Siis monilla eri nikeillä hän minua lähestyi ja häiriköi.

Ei siinä mitään, mutta nyt olen kohdannut jo kaksi muutakin jotka ovat tulleet ihmettelemään tämän saman henkilön käsittämätöntä häiriköintiä.

Kyseinen henkilö siis miehensä kanssa heittäytyy eri puolilla nettiä kaverilistoillesi miehensä kanssa omilla profiileillaan. Hän siis kertoo olevansa nettipsykologi. Mutta jutut jota hän on harrastanut eri ihmisten kanssa kertoo kyllä täysin päinvastaisesta.

Niinpä tuli sellainen juttu tässä mieleeni, että mitenkä on, tai mitä mieltä muut ovat, mutta minulla on tunne, että tämä on lipsahtanut rikollisen käyttäytymisen puolelle jo pahasti. En kiellä, etteikö näillä kahdella näennäisystävälläni olisi pulmia elämässään, mutta tiedän, että jokaisen elämään on sisältänyt paljon mutkia ja ne ovat vain elämää jokaisen omanlaista. Mutta tuntuu aivan psykopaattiselta jonkun lähteä pommittamaan monilla nikeillä samoja ihmisiä häiriköiden.

On tämä netti niin ihmeellinen, Amerikassa asuva lähikaupan myyjän tytär, kertoo, että sielä vasta ihan sairasta on, ei voi pitää omalla nimellä enää julkista puhelinliittymääkään, että säästyisi häirinnältä. Ja kaikki käsittämätön on mahdollista mistä meillä ei vielä ole hajuakaan.

Voisin pitää pitkän puheen meidän psykologiasta ja mikä siinä on mennyt pahasti pieleen, mutta antaa nyt olla. Mutta on se sellainen vallanpidonväline huh. Joitan ihmisryhmiä rohkaistaan käyttäytymään luontoaan vastaan, koska se muka on oikein. Ja samaan aikaan nämä rohkaistut tekevät hallaa muulle kansalle ja luulevat olevansa menestyksen kärjessä esimerkillisiä.

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin vielä kärryillä kun puhuttiin eräästä henkilöstä, joka esiintyy "nettipsykologina" ja häiriköi muita. Viimeisessä kappaleessa putosin menosta lopullisesti. Liittykö tämä yhä samaiseen tapaukseen? Vaiko vain yleisiä patoumia psykologiaa vastaan?

Uteliaisuus heräsi. :D

• taitavat olla enempi nettipsykoja ,. ehkä on jopa mahdollista vaipua nettipsykoosiin - koko viikonloppu hievahtamatta näytön äärellä ,.

• Nettipsykopaatteja löytyy tältäkin palstalta jo omasta takaa, ei tarvitse törmätä.;)
      Mielenterveysongelmaiset ovat hyvinkin selvästi rantautuneet nettifoorumeille,
      itseasiassa en tiedä itsekään montako multinikkiä, sairasta häirikköä minunkin profiilissani on ystävälistalla, mutta pääasia, että pitää oman elämänsä kasassa eikä lähde tuollaisten häiriköitten ajatusmaailmaa tukemaan millään tasolla.
      Kieroutuneita ihmisiä löytyy, mikä heidän motiivinsa tuollaiselle sitten on, sitä en halua edes pohtia.

• Minä kun katsoin kaverilistaani, niin siellä luki "Sinulla ei ole kavereita". BUHUU.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11303
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      10445
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4523
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4227
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4162
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      3970
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3869
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3693
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      58
      3420
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3105
    Aihe