Olenpa törmännyt täällä netissä aika neuroottiseen ammatinharjoittaryhmään.
Silloinkun vielä oli nikki, tämän ammattiryhmän harjoittaja alkoi seurailemaan/elikkä pakkomielteinen nikkiaddikti on kyseessä. Siis monilla eri nikeillä hän minua lähestyi ja häiriköi.
Ei siinä mitään, mutta nyt olen kohdannut jo kaksi muutakin jotka ovat tulleet ihmettelemään tämän saman henkilön käsittämätöntä häiriköintiä.
Kyseinen henkilö siis miehensä kanssa heittäytyy eri puolilla nettiä kaverilistoillesi miehensä kanssa omilla profiileillaan. Hän siis kertoo olevansa nettipsykologi. Mutta jutut jota hän on harrastanut eri ihmisten kanssa kertoo kyllä täysin päinvastaisesta.
Niinpä tuli sellainen juttu tässä mieleeni, että mitenkä on, tai mitä mieltä muut ovat, mutta minulla on tunne, että tämä on lipsahtanut rikollisen käyttäytymisen puolelle jo pahasti. En kiellä, etteikö näillä kahdella näennäisystävälläni olisi pulmia elämässään, mutta tiedän, että jokaisen elämään on sisältänyt paljon mutkia ja ne ovat vain elämää jokaisen omanlaista. Mutta tuntuu aivan psykopaattiselta jonkun lähteä pommittamaan monilla nikeillä samoja ihmisiä häiriköiden.
On tämä netti niin ihmeellinen, Amerikassa asuva lähikaupan myyjän tytär, kertoo, että sielä vasta ihan sairasta on, ei voi pitää omalla nimellä enää julkista puhelinliittymääkään, että säästyisi häirinnältä. Ja kaikki käsittämätön on mahdollista mistä meillä ei vielä ole hajuakaan.
Voisin pitää pitkän puheen meidän psykologiasta ja mikä siinä on mennyt pahasti pieleen, mutta antaa nyt olla. Mutta on se sellainen vallanpidonväline huh. Joitan ihmisryhmiä rohkaistaan käyttäytymään luontoaan vastaan, koska se muka on oikein. Ja samaan aikaan nämä rohkaistut tekevät hallaa muulle kansalle ja luulevat olevansa menestyksen kärjessä esimerkillisiä.
Nettipsykologiaa
4
83
Vastaukset
Olin vielä kärryillä kun puhuttiin eräästä henkilöstä, joka esiintyy "nettipsykologina" ja häiriköi muita. Viimeisessä kappaleessa putosin menosta lopullisesti. Liittykö tämä yhä samaiseen tapaukseen? Vaiko vain yleisiä patoumia psykologiaa vastaan?
Uteliaisuus heräsi. :Dtaitavat olla enempi nettipsykoja ,. ehkä on jopa mahdollista vaipua nettipsykoosiin - koko viikonloppu hievahtamatta näytön äärellä ,.
Nettipsykopaatteja löytyy tältäkin palstalta jo omasta takaa, ei tarvitse törmätä.;)
Mielenterveysongelmaiset ovat hyvinkin selvästi rantautuneet nettifoorumeille,
itseasiassa en tiedä itsekään montako multinikkiä, sairasta häirikköä minunkin profiilissani on ystävälistalla, mutta pääasia, että pitää oman elämänsä kasassa eikä lähde tuollaisten häiriköitten ajatusmaailmaa tukemaan millään tasolla.
Kieroutuneita ihmisiä löytyy, mikä heidän motiivinsa tuollaiselle sitten on, sitä en halua edes pohtia.Minä kun katsoin kaverilistaani, niin siellä luki "Sinulla ei ole kavereita". BUHUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133