Mulla on vuokraponi, joka on shettis. Mietin monesti, että mitä tekisin sen kanssa. Ainainen ratsastus alkaa jo kyllästyttää. Mitä muuta voisin tehdä kun vain ratsastaa ponilla. Olen siis ratsinut ilman satulaa, mennyt esteitä, koulua, maastossakin olen käynyt, ja pellolla, jne. Ajaa en voi. Mutta silloin kun en ratsasta tekisi mieli tehdä ponin kanssa jotain muuta kivaa yhdessä. Olen käynyt ponin kanssa usein vain talutusreissulla. Mitä muuta voisin tehdä?? Poniagilityä ollaan koitettu, mutta ei oikein iske poniin. Auttakaa! Ja siis ratsastan päivässä jotain 1-2h. Joko illalla, tai aamulla ja illalla. Haluisin siis viettää mahdollisimman paljon aikaa ponin kanssa, joten auttakaa! pliis, we need help!
Shettiksestä!
-Shetukka_tyyppi-
1
141
Vastaukset
- mä888
voit irto hypyttää ,juoksuttaa sitä kentällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510