Jospa täältä löytyisi joku joka tietää..Jaksot loppuivat lauantaina ja mistään ei löydy tietoa, jatkuuko sarja vielä? Ja jos jatkuu, niin milloin?
Jatkuuko OC Subilla?
8
358
Vastaukset
- summerandseth
Mä panikoin täällä just samaa! Ois kiva tietää..
- V.I.I
joo siis tä on iha hirveetäääää
- Sethlover
Mä mietin samaa, ku se oli nii kauheeta ku marissa ampu treytä, mut siis iha hyvä vaa et ampu, mut silti nyt jännittää mitä nextii tapahtuu :D Jos joku tietää millon ne jatkuu, nii voisiko olla kiltti ja kertoo!!!!!!!!!!!11 en tiiä ite eikä missää keskusteluis lue, ja ja ja ja ja ja se on paras sarja heti salkkareitten jälkeee Summer
- Vilimo
joo oikeest jännitää iha sikana et mitä Marissal et joutuuks se vankilaa tai jotai .... ja sit et mitä Summer ja Seth luulee... oikeest katoin sen ampumis koha varmaa 8 kertaa ku mä olin nii yllättyny :DD
- mmmmmmm
etsin kans tätä tietoa, ja löysin subin sivuilta http://www.sub.fi/info/sub_vastaa.shtml/891345/
"O.C. näyttää jäävän tauolle kesken 2. tuotantokauden.. jatkuuko se pian taas?
O.C. jatkunee Subilla loppuvuodesta."
tosi tyhmää pistää tauko :/ puumanaisen jaksot varmaan sotki ton, et se jäi tauolle.. olisin mieluummi kattonu noi loppuun ja sit alottanu puumanaisen. - Atwood
Kiva,kiitos tiedosta. Lueskelin kanssa subin sivuja,mutta enpä löytänyt tuota! Järjetöntä, ekaks tulee joka päivä ja sitten ykskaks loppuu kesken kaiken, kun siihen on jäänyt koukkuun :)
- Miinäh
Eikös O.C loppunut viime kesänä 2. tuotantokauden viimeseen jaksoon? Toivottavasti se jatkuu taas, koska rakastuin tähän sarjaan...(:
- Oosee
O.C 4 ever
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900