Mistä saisi vuokrattua hääauton Alahärmän (Kauhavan) alueella ja mitä maksaa? Häät 2012.
Hääauto Kauhavalla / Härmässä
13
2450
Vastaukset
- pieni on kaunista
Minusta kyllä rahalle on parempaakin käyttöä, tullut suomeenkin
tuo häävillitys, kymmeniä tuhansia enimmillään pannaan
yhteen päivään, jota sitten joko itse tai vanhemmat maksavat
pahimmillaan vuosikausia.
Järki tuohonkin hommaan, pääsee sitä eroon ilman jumalattomia pitojakin. Enkä ole kyllä hienojen häiden nähnyt
koskaan avio-onnea takaavan, sensijaan tiukka rahatilanne,
joka monia mahtihäitä seuraa, on taatusti eroa edistämässä - Moneen junaan
Olisiko ollut helpompi sanoa "en tiedä", kuin alkaa arvailla toisten hääbudjetteja, tai sitä, että meneekö ylipäätään muuhun rahaa, kuin hääautoon, tai että onko sinua kutsuttu vai ei? Pieni on kaunista: eihän SINUN tarvitse autoa vuokrata omiin häihisi, vai onko tulossakaan, kun noin katkeraa tekstiä? Vai onko jo ollut, ja liitto kuollut? Arvailua tämäkin, ole hyvä!
- Wanha juttu.
Lopeta tuo pelleilykirjoittaminen kakara.
- vihainen appiukko
Olen samaa mieltä, että unelmahäät lisäävät avioerojen määrää.
Pitäis säätää laki, että kaikki häälahjat pitää palauttaa antajilleen avioeron jälkeen, korkojen kera.
Loppuis tuo unelmahäiden järjestely joka päättyy lähes poikkeuksetta eroon ja lasten kärsimyksiin. - 1200s
Kävisikö vanha lada.
- Hankkikaa OMA elämä
Yhteenveto:
Unelmahäät ja 10 000 €:n budjetti on tällä palstalla kirjoittajien mielestä pääteltävissä ainoastaan hääauton vuokrauksesta, ja sehän tarkoittaa tietysti myös avioeroa.
Kukaan tällä palstalla ei osaa vastata itse kysymykseen mitään.
Järkevät ja sivistyneet ihmiset ovat ikävä kyllä liian harvassa.- Jatkoa yhteenvedolle
Niin, ja mitä paskemmat ja halvemmat häät, sitä onnellisempi tulevaisuus! Huh, ei voi muuta kuin sääliksi käydä.
- Homohäät kesällä.
Eihän muistaakseni vielä kirkossa siunata homopareja?
- mmallu
Lapualla on syväojan sakarilla komia hääauto!! lisätietoja/varaukset numerosta 0400 560 722/sakari
- Kiitos vastauksesta!
Olisikohan kuvia jossakin?
- thre
Tuolla varmaan on: www.juhlakyyti.com
- hääauto
Jos Vaaleanpunainen HIENO ja erikoinen limusiini kiinnostaa niin sellainen löytyy seinäjoelta (ajaa ympäri suomea). Meillä oli semmoinen hääautonamme ja tyytyväisiä oltiin!! Kuvia ja yhteystiedot löytyy facebookista : http://www.facebook.com/pages/Pinkki-Limusiini-Limu24-Suomi-/164566063582462 näkyy vaikkei fb.ssä itse olisikaan
- Kari+Mika.
Häät on peruttu, ei tarvitse enää vaivautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876