Olen tosi kokematon tässä joten auttaakaa aikuista naista:) Mitä kielellä tehdään kun suudellaan? Yksi mies suuteli minua ja hänen kieli oli minun suussa, eli mitä minun olisi pitänyt tehdä omalla kielelläni? Toisi lapsellista kysyä mutta kysyn silti..
Mitä kieli tekee suudeltaessa?
de423gt6j
3
1201
Vastaukset
- yllätyin (n)
En tiedä mitä kieli tekee suussa ensi suudelmassa, miksi se heti pitää tinkee sinne.. :/
- kokjep
lueppa tuo
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9758549
normaalissa pusussa kieli ei tee muuta kun kostuttaa omat huulet tarvittaessa. - kieltä suuhun
Oman halunne mukaan voitte imeä toisen kieltä, työntää oman kielenne toisen suuhun jne. Mutta suudella voi myös käyttämättä kieltä. Molemmille tavoille on paikkansa ja aikansa. Kielisuudelmat viestittävät seksuaalisesta halusta, ja ne myös yleensä tulkitaan jonkinlaiseksi esileikiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429