ranskalainen suudelma.

Helpson auttaa!!!!!!

mitens sitte se tehhään ,kielen kans juu mutta sitten ,huoh.

ent tiiä muuta mihin se laitetaan ,suuhun tietysti? mutta minne sinne?
Ei nyt sentään kurkkuun :D ,kai? :D (vitsi)
ja mitä niinku tarkemmi meinataan kun on "hyvä suutelija" ??

Alkaa mennä hermot ku en tiiä miten se "kielari" sitten tarkemmin tehdään.
Wikipediasta kattelin juu , mutku,mutku en oikein löytäny tarkemmin :D.

11

2926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgfffffds

      ja mihin käet "pittää" laittaa ,mihin tytön ja mihi pojan

    • määvaankaiseoon

      Minut opetti suutelemaan tyttö kun olin 18. Noh kaikkihan lähtee asennosta, eli kaikki paras on kun päät ovat hieman vinottain, suora suudelma vaatii taitoa, koska silloin hampaat kolisevat vasta-alkajilla ikävästi. Kieli seuraa kieltä, ekana voi tuntua puuduttavalta mutta sitten se alkaa maistumaan ja eikun menoksi. Hyvä kikka on nuolla myöhemmin kumppania kielen kärjellä hänen kielensä alta.
      Naiset sanovat aina että naiset ovat parhaita suutelijoita, joten luotetaan ammattialisten kommenttiin ja jätetään purtavaa myös naisille. Huulien imemiset ym. kuuluvat ammattilaistyöskentelyyn.

    • kokjep

      Ranskalainen suudelma = luikerteleva kieli, suudelmien kuningas, suudelmien baletti, kielitango = "haluan mennä sänkyyn kanssasi", olisi kiva tehdä "sitä"

      Vältä tupakkaa, tulista ruokaa, sipulia, valkosipulia, huulikiiltoa ennen.
      Kostuta huulesi, ole rento, nauti tunteesta ja annana luonnon viedä, nainen yleensä sulkee silmänsä.
      Koskettele HITAASTI kielenkärjellä kitalakea, poskea ja kieltä
      Jos pysäytät kielesi se on merkki toiselle, että nyt voitais lopettaa tai pitää pieni tauko välillä.

      Älä kastele kumppanisi naamaa, se vistittää, että olet surkea sängyssä

      • kokjep

        Ps.
        selkä kaarella viestittää, että olen hauska, huumorintajuinen, hulluna sinuun
        selkä seinää vasten viestittää haluaisin kovasti ”sitä”


      • Ihana suutelija

        Aah, nyt tapailemani mies suutelee juuri näin! On tosi hellä ja rakastava, mutta kielitaito on kyllä sitä luokkaa, että mielikuvitus alkaa laukata...


    • jhkfgt

      wow kiitos informaatiosta!

      Entäs kädet olkapäille?

      • kokjep

        Entäs kädet olkapäille?

        tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta

        esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
        käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
        voit myös pitää kädestä .

        mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)

        älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
        muista näyttää miltä sinusta tuntuu


      • kokjep
        kokjep kirjoitti:

        Entäs kädet olkapäille?

        tuohon ei oe oikeaa vastausta, riippuu mm. pituuserosta

        esim toinen käsi olkapäälle t. niskaan ja toinen selälle, vyötärölle tai …
        käsi sille olkapäälle jonka suuntaan toinen kallistaa päänsä
        voit myös pitää kädestä .

        mä tykkään laitaa toisen käden tytön niskaan ja toisen selälle (puseron alle)

        älä suorita suudelmaa kaavamaisesti, unohda kaikki ohjeet ja anna tunteiden viedä
        muista näyttää miltä sinusta tuntuu

        ps.
        se lopettaminen tapahtuu siis siten, että toinen pysäyttää kielnsä merkisksi toiselle joka merkin saatuaan ”peräytyy”


    • hgfv

      oh thank u veryy much!!!

    • vikipedia

      Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelevat toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.

    • ei ei ei ja vielä

      kerran ei. Ainoa oikea tapa on ottaa penis käteen, läimiä sillä tytsyä
      poskeen jotta se kovenisi. Tämän jälkeen puristat peniksen juuresta
      ja tunget kovettuneen kangen naisen suuhun ( jos nainen vastustelee, tunget
      kahta rajummin.) Silloin tiedät onnistuneesi, kun muijalta rupeaa valumaan
      vedet silmistä. Olet silloin saavuttanyt oikean syvyyden. Aika ajoin tulee
      ottaa penis pois kurkusta ja läiskiä sillä naista poskeen, jotta penis saisi
      levähtää hetkisen. Ja taas syvyyksiin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe