ja Vesa Surenkin on yes.Mikä on HIFK historia ja siellä liikkuu niin kunnon härmäläisiä,ruotsia puhuvia mutta myös Karjalaisia ja venäjän kielisiä taitureita.
HIFK on stadin jengi ja uskollinen soturi.Yees neljä kirjainta ja se on siinä.
Hifk on kova sana
12
120
Vastaukset
- igufvhdko
aa oke mut stadis on vaa yks jengi, Jokerit !
- ikadfjaösdjagda
Kuinka vammainen oikein olet?
- Maarrt
Kyllähän se on nii että HIFK:sta ja stadilaisuudesta ei voi puhua samana päivänäkään, buahahahahahahah!!!
- Kyllä maar
Tai pikemminkin se on niin, ettei Maaritista ja suomalaisuudesta voi puhua samana päivänäkään.
Vieläkö sun kädessä on tatuointi: "Pilu 50,-" ??? - Maarrtt
Tulkaa pojat Ilmalaan, siellä itsensä räplääminen on sallittua, minäkin Maarit olen siellä.
- 2+5
Jokerit kuitenkin ainoa ja oikea joukkue Stadista. hifk on hesasta.
- 5+2
...ja sinä olet idiootti.
- Antipelle
Kerro mulle milloin Ilmalan kaukojunapiha on kuulunut Stadiin?
- wish you were here
hifk ilman muuta.......ifk 4 ever...Olisi se upeaa nähdä kun hifk veisi 14 mestaruutta putkeen
- 11+4
stadi ja stadi. voi vittu et on typerää. Kahden surkean lätkä jengin fanit tappelee kumpi on stadilainen jengi. Tämä "stadi" on pieni kärpäsenpaska helsingin alueella.
- <<<
ifk stadista mut Tampereen jengeistä Tappara < siinä mun favet olisi nastaa olla Joskus näiden fani ja sitten pelaa Futista Kiffenissä.hifkissä.hpsissä ja Ilveksessä < koska nuori perhe asuisi Tampereella
- Love848
Hifk rulez
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253