Olen varmaan mielestäsi ylireagoinut. Satutit minua, emmekä selvittäneet asioita millään lailla. Mutta päätin antaa sinulle anteeksi, vaikket ikinä tule pyytämään. Toivon siten unohtavani sinut, ehkä jonain päivänä lakkaan vihaamasta. On tuskaa, kun rakastan sinua yhä, mutta vihaan myös...
Anteeksi...
6
1213
Vastaukset
- marine
sinä satutit häntäkin. Aina on hyvä selvittää asiat, jos siihen on mahdollisuus, jotta niistä pääsee helpommin eteenpäin.
- Minä
Sehän vaikeinta onkin... Antaa anteeksi ja unohtaa, kun selvittelyn mahdollisuutta ei ole. (=se ei toista osapuolta kiinnosta.) Raukkamaista on vain kadota toisen elämästä, mutta anteeksi kai sekin täytyy antaa...
- Jag
Minä kirjoitti:
Sehän vaikeinta onkin... Antaa anteeksi ja unohtaa, kun selvittelyn mahdollisuutta ei ole. (=se ei toista osapuolta kiinnosta.) Raukkamaista on vain kadota toisen elämästä, mutta anteeksi kai sekin täytyy antaa...
Tiedät, etten koskaan tarkoittanut loukata sinua!
- Minä
Jag kirjoitti:
Tiedät, etten koskaan tarkoittanut loukata sinua!
Näin monen vuoden jälkeen olisin odottanut vähän enemmän.
- pyytäisin
En tiedä kenelle viesti on tarkoitettu. Itse haluaisin pyytää anteeksi, mutta täällä anteeksipyyntäminen on sama kuin tuuleen huutaisi! Tahdon sen sanoa kasvotusten, toivon jonain päivänä siihen olevan tilaisuus, niin jää turhat epäilykset ja syytökset pois.
- Aika
Miten ne joidenkuiden ihmisten anteeksipyynnöt kuulostavat enemmänkin uhkailuilta?
Sanoisinko niin, että maailma ei ole vain sinua varten vaan sinä olet maailmaa varten....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511