Boozt HANURISTA!!!

Maksua turhasta

Onko muille käynyt samaa koskaan Booztin kanssa? Tilasin kaksi eri pakettia, toisen kesäkuussa ja toisen heinäkuussa. Kesäkuun paketista palautin vaatteita 50€ edestä. Heinäkuun paketista 40€ edestä. Vein ensimmäisen paketin siis postiin ja laitoin siihen palautustarran ja odotin tämän olevan sit selvä. Toisen paketin lähettämisen kanssa sit olikin ongelma. Kerroin miehelleni TODELLA tarkkaan että postitus on ilmainen koska siinä on se palautustarra ja menee siihen osoitteeseen mikä siinä lukee. Postin täti oli toista mieltä, veloitti postimaksun ja siihen lähetyslappuun laittoi osoitteen mistä toimitus oli tullut, EI SIIS PALAUTUSOSOITTEESEEN. Sain sitten lopulta rahat takaisin lähetyskustannuksista mutta paketti meni jo väärään osoitteeseen. Kyselin tämän asian perään pitkään heidän asiakaspalvelustaan saamatta minkäänlaista vastausta, kunnes tuli lasku. Siinä oli veloitettu KAIKKI tilaamani tuotteet, eikä hyvityksiä palautuksista. Otin jälleen yhteyttä ja laitoin myös lähetystunnuksen mukaan viestiin, jonka mukaan lähetys oli toimitettu vastaanottajalle. Siitten viime viikolla tuli uusi lasku jossa hyvitettiin tämä 40€. 50€ mulla olis vielä hyvittämättä mutta heihin ei saa yhteyttä, epäilen jopa että minut on jotenkin estetty heidän järjestelmässään, koska en ole saanut lähetettyä viestiä sinne enää. Haenko nyt sit postilta jotain korvauksia, jos ovat tuon ensimmäisenkin lähetyksen lähettäneet väärään osoitteeseen vai mitä?
ÄLKÄÄ VAAN TILATKO BOOZTILTA MITÄÄN JOS AIOTTE PALAUTTAA!!!

80

31266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJah

      Mulle kanssa postissa sanottiin ettei kyseiseen firmaan voi maksutta palauttaa. Nyt sitten yksi pusero roikkuu hintalappuineen tuolla kaapissa, täytyy vissiin roudata kirppikselle niin saa edes jotain takasin..

    • TaPi85

      luulin että oon ainut jolla on ollut ongelmia kyseisen yrityksen kans...mulle kävi sillain että palautin tuotteita.paketit ei ole mennyt sinne takaisin ja mun pitää kuulemma maksaa pienin kk maksu siihen asti ku ne paketit on tullu sinne takaisin ja maksavat sitte takasin,tuskin maksavat!!!! paketit on ollu matkalla jo kaks fucking kuukautta!!!pitäs varmaan ottaa johonki yhteyttä tästä asiasta!

      • alkuperäinen**

        Mä oon yrittäny kans olla yhteydessä sinne koko kesän. Niillä on tosi sekava tuo palautus-systeemi jos posti mokaa ja lähettää väärään osoitteeseen!


      • TaPi85
        alkuperäinen** kirjoitti:

        Mä oon yrittäny kans olla yhteydessä sinne koko kesän. Niillä on tosi sekava tuo palautus-systeemi jos posti mokaa ja lähettää väärään osoitteeseen!

        ite tei sillain että laitoin melkein joka päivä s-postia sinne (ja välillä aika ilkeitäkin maileja,mutta näytti kannattavan) ja sain aina vastauksenki joka mailiin ja lopulta ne palauttamani tuotteet on menny sinne perille tosin kahen,melkein 3 kk reissaamisen jälkeen...ootko muuten laittanut sinne laskuFI@boozt mailia vai johonki muualle?tuolta ainaki vastaavat....


    • LaLi85

      just sain mailia ko.yritykseltä että ovat saaneet palauttamani tuottee,eihän siinä mennykkään ku 3 kuukautta.no nytpä ainaki tietää ettei enää IKINÄ tilaa tuolta mitään!

      • pieniaika

        :D 3kk on vähän kun tuon virman kanssa toimii.


    • boozt.com

      Hei!

      Olen Booztin asiakaspalvelussa työskentelevä Suomen vastuuhenkilö. Ensiksi haluaisin sanoa, että olen erittäin pahoillani palautustavaroiden aiheuttamasta sotkusta ja huonosta palvelustamme.

      Olemme viimeisten viikkojen aikana käyttänyt paljon aikaa rahtaus- ja logistiikkaprosessejemme parantamiseen ja mielestäni samanlaisia ongelmia ei pitäisi toistua.

      Mainitsit, että et ole vieläkään saanut palautustavaroistasi kuuluvaa summaa kokonaisuudessaan takaisin. Pyytäisin että ottaisit yhteyttä minuun asiakaspalvelussa, joko sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse ( 800 2669 8266). Viestisi välittyy minulle.

      Pahoittelen tilannetta vielä kerran.

      Terveisin,
      Ismo

      Boozt.com

      • asiakas on pahasta

        Hei Ismo! Pyytäisin Sinua lukemaan nimimerkin 'Asiakas on pahasta' kirjoituksen 4.1.14. Laitan Sinulle postia, mutta se automaatti vastaa aina samalla tavalla; " Emme ole voineet hyvittää.." Terveisin Paula Mattila


      • Hermot_meni

        En enää ymmärrä tätä teidän tunarointia? Kiitos tyhjästä! Ei oikeesti voi kestää näin kauan tilauksen saapuminen????????


      • Anonyymi

        Missähän mun paketti viipyy, 20.1 ei ole vielä saapunut postin kuljetettavaksi


    • Caius-75

      Mulla ihan samoin!
      Eli palautin kaksi neljästä tuotteesta. sain kyllä postitettua ilmaiseksi, mutta laskun tullessa veloitus kaikisat neljästä vaatteesta. ASIAKASPALVELU VAIN ENGLANNIKSI joka huonoa englantia puhuvalle iso asia. En saanut asiaani ymmärretyksi (eli että olen tuotteet palauttanut, enkä halua siis toki niitä maksaa). Päätin maksaa vain pitämäni vaatteet. Nyt tuli lasku palautetusita vaatteista. Veljeni, joka puhuu hyvää englantia yrittää nyt soittaa asiakaspalveluun. Katsotaan kuinka käy.... eli ei kannata sieltä mitään tilata!! Ihan pissatusta koko homma!

    • oopeena

      Onko kukaan yrittänyt palauttaa ups:n kautta. Mielestäni palautusohjeissa sanotaan aika selvästi että kyseinen firma suosittelee palauttamaan ups:n kautta, jolloin palautus ei maksa mitään, mutta jos haluaa itse palauttaa postin kautta, joutuu myös kulut maksamaan.

      • ChevreMoi

        Siis nyt otan myös itse kantaa ekaa kertaa Booztita tilanneena. Eli palautusohjeissahan lukee TODELLA selvästi että JOS asiakas haluaa valita postin kautta palauttamisen niin se täytyy maksaa itse. Heillä on siis sopimus UPS:n kanssa eli yhtä lailla kun he tuovat paketin samalla lailla he hakevatkin sen halauamastasi paikasta. No, pidin toisen tilaamani tuotteen ja palautin tän viikon alussa toisen. Soitin UPS:n palvelunumeroon, tilasin noudon kodistamme ja -VOILA!- Se haettiin ja sain myös pyytämäni lähetystunnuksen. Kaikki tämä kätevästi ja täysin veloituksetta. No, nyt sitten odottelen että se aikanaan palautuu "tehtaalle" ja pidän koko ajan silmällä tiliäni onko palautus tullut perille.Tällä hetkellä ainakin on vielä mukava fiilis :)


    • veromoda

      Kusetuksen makua!

      Tilasin booztista kaks mekkoa, jotka palautin molemmat.
      Toinen maksoi 25e ja toinen 114e.

      Nyt sain laskun missä on huomioitu halvemman mekon palautus ja asiaa meilillä kysyessäni, mulle vastattiin että heidän tietojensa mukaan olen sinne velkaa 120e!

      Vitun loistava firma!
      Ikinä koskaan milloinkaan en sieltä tilaa saatana edes sukkapakettia, jos tämän jotenkin saan selväksi...

    • fifififi000

      Mun mielestä siinä puljussa on kummallista se, ettei vaatteiden mittoja ole merkitty nettiin, eli esim. helman ja lahkeen pituudet pitää arvaamalla arvata kuvista, jotka ei esim. ole ihmisen päälle puettuja kuvissa. Ei ihmekään, että ihmiset tilaa vääränkokoisia vaatteita...argh!

    • lellikelli

      Tilasin booztilta laskulla 2 laukkua yli kuukausi sitten, en aio palauttaa mitään mutta ihmetyttää kun laskua ei vieläkään ole tullut vaikka tuotteet ovat mulla sen kuukauden jo olleet. Onko kukaan muu tilannut laskulla? Tiedättekö tuleeko lasku postissa vai s-postiin ja olisiko sen pitänyt tulla jo vai onko normaalia että kestää näin kauan? Pelottaa että laskua ei tule ollenkaan, vaan suoraan jostain perintätoimistosta joskus myöhemmin...

    • vihainen_ostaja

      Tilasin Booztilta laukun ja tänään kuljetuspalvelu toikin paketin joka sisälsi vain ja ainostaan RUSETIN joka kuuluu laukun olkahihnaan. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä ihmeteltiin että kun kyseinen tuote on loppuunmyyty niin miten minulle ollaan voitu lähettää tuotteeseen kuuluva rusetti! Mitä v***ua sanon minä?!?!?!? Rahat kyllä kelpasi mutta miten ne voi lähettää ihmisille osia tuotteista jotka on loppuunmyyty....

    • Sanle

      Mulla ei ollut mitään ongelmia palautuksen kanssa. Palautus tapahtuu tosiaan UPSn kautta ei postin. Tilasin noudon UPSn kautta. Koska asumme tosi syrjässä niin soittivat sieltä ja pyysivät voisinko viedä paketin taajamassa sijaitsevalle kaupalle. Sinne myös toivat paketin kun se saapui. Jos en olisi pystynyt viemään niin oisivat sitten hakeneet kotoa. Meni joitakin päiviä niin Booztilta tuli sähköpostia että palautus vastaanotettu. Eli ei kannata ihmetellä palautuksen epäonnistumista jos ette tee sitä oikein! Minä ainakin aion tilata sieltä toistekin!

    • apualöytyy

      Kannattaa tehdä ilmoitus kuluttajavirastoon.

    • en tilaa

      Harmi, että ovat sössineet asiansa tuolla tavalla. Katselin kauppaa ja sieltä löytyisi tilattavaa, mutta nettikirjoittelujen perusteella en tilaa. Löytyy nimittäin useita tämänkaltaisia viestiketjuja eri palstoilta.

    • Tyylilady

      Minusta oli outoa, että kuriirifirmasta soitettiin ja kysyttiin, olenko kotona seuraavana aamuna...Mistä sitä varmaksi tietää onko kotona vai missä. En enää tilaa moisesta firmasta. Jos olisin tiennyt, että paketti ei tule postin/matkahuollon kautta, en olisi tilannut. Eli viimeiseksi kerraksi jäi, valitettavasti.

    • Opiskelija

      Suomessa toimivat nettikaupat yleensä ovat alkukankeuksien jälkeen alkaneet toimia hyvin. Esim. Nelly.comin kanssa oli, että aluksi eivät taanneet asiakkaille veloituksetta 14päivän palautusoikeutta - Suomessa kuitenkin näin on oltava ja kyseinen lafka toimii nyt moitteetta.

      Todella harmillista tosiaan, että Booztilla näyttää olevan ongelmia toimituksissa ja puutteita asiakaspalvelussa. Kaikkea kivaa tilattavaa olisi, mutta passaan kirjoitusten perusteella ja otan varman päälle enkä tilaa mitään!

      Toivottavasti Boozt.comin edustajat tajuavat, että nettikeskusteluissa on monta pettynyttä asiakasta, mutta myös potentiaalista asiakasta.

    • RIITTI!

      Hei.
      Itse tilasin Boozt.comista ennen kesää shortsit ja housut, maksoin tuotteet laskulla ja yllätys yllätys paketti onkin kadonnut! Tässä on kohta vuosi selvitelty, että saisin edes rahani takaisin. En kannata kyseistä nettiliikettä enää!!!

    • Hyvin sujui kauppa

      Tilasin kolme päivää sitten Boozt.comista vaatteita, jotka maksoin verkkopankissa etukäteen. Sain välittömästi tilausvahvistuksen ja seuraavana päivänä seurantakoodin sähköpostiini. Tänään UPS soitti kysyäkseen mihin aikaan päivästä olen kotona ja kun en ollut, niin paketti toimitettiin näppärästi työpaikalle. Paketissa oli kaikki tilaamani tuotteet ja kaikki sopivat loistavasti. Yleensä aina olen joutunut jotain palauttaa, mutta nyt kaikki koot olivat juuri oikeita!

      Kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen kauppoihin ja ihan varmasti tulen tilaamaan enemmänkin tavaraa. Valikoima kun on myös aika ylivertainen muihin nettikauppoihin nähden :)

    • joo ei ennäää koskaa

      Hyvä valikoima mutta ei kannata tilata jos ei oo palatettavaa. Boozt antaa vaihtoehtoina Postin/matkahuollon ja UPS:in.

      Ja itsehän tietenkin valitsin matkahuollon. Paketti ei mennyt perille ja nyt maksan vaatteista mitä minulla ei ole.Ja Boozt pistää matkahuollon syyksi.

    • Pettynyt, syvästi.

      Paska on! Tein tilauksen. Menee viikko ja tulee maili, jossa kerrotaan, että KAIKKI tilaamani tuotteet ovat loppuunmyyty eikä yhtäkään voida toimittaa, joten tilaus siis PERUTTU. Tyhmänä teen uuden tilauksen, ihme ja kumma se onnistuu. Noin viikon päästä UPS:n mies soittaa ja kysyy milloin voi tuoda paketin. Sovitaan, että soittaa seuraavana päivänä uudestaan kun juuri sillä hetkellä ei käynyt. Ei soittanut. Soittaa sitä seuraavana päivänä. Noh, päivätöissä on hieman vaikea ottaa vastaan tilauksia. Sovitaan taas seuraavalle päivälle, soittaa kun toimittaa. Seuraavana päivänä kotona odottaa kaksi postin lappua, että PAKETTISI ovat haettavissa postista. On kuulemma käynyt oven takana ja yrittänyt soittaa useasti, mutta en ole vastannut.. Jahas. No postiin. Siellä odottaa 2 potkittua ja repaleista laatikkoa... Kotona alkaa selvittely - olinkin jostain kumman syystä saanut molemmat tilaukset, kyllä, myös sen PERUTUN, jonka KAIKKI tuotteet piti olla loppuunmyytyjä. Lisäksi paketeissa vääriä tuotteita, tuotteita puuttui, jne.. Noh, suurin osa kamoista palautukseen, UPS nouti ja vei paketin. Paketissa tavaraa melkein 1000euron edestä. Parin päivän päästä tulee maili, joka kertoo, että kiitos paljon, palautus on tullut perille - kaksi tuotetta, 40euron edestä!! Jahas, missäs ne loput 960euroa vaatetta, kenkiä ja koruja on?!? Sitä tässä sitten selvitellään...Maileja, asiakaspalvelua, kylläpä hyvinkin sillä englannilla ja tässä tapauksessa vastapuolen kielitaito loppui kesken!! Onneksi en maksanut tuotteita etukäteen..Jos jotain hyvää, niin ne muutamat tuotteet jotka pidin olivat oikein ihania..Mutta taidan kohta palauttaa nekin!! AArrgghh!! Ei siis ikinä enää Booztista, liian hankalaa!

      • Kypsynyt1

        Itse olen päättänyt, että en enää osta mistään nettikaupasta, joka toimittaa UPS:n avulla. UPS:n kanssa asiointi on ollut niin hankalaa ja yritys laskuttaa esimerkiksi, jos paketti seisoo tullissa odottamassa, kun tilaa EU:n ulkopuolelta. Lisäksi ohjeet ja tarvittavat tiedot itsenäiseen tullaukseen ovat olleet luokattoman huonot ja tämäkin varmasti sen takia, että asiakas ostaisi heiltä tullauksen. Paketeissa heillä saattaa lukea, että ovat yrittäneet toimittaa pakettia parikin kertaa, mutta kukaan ei ole kysynyt ovikoodia, että olisi voinut edes päästä rappuun tai yrittänyt soittaa. Merkillistä toimintaa.


    • Eriävä mielipdie

      Ihan pakko kommentoida, että itse ole tilannut Booztista noin viitisen kertaa parin sadan euron edestä/kerta ja myös välillä palauttanut. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Ja olen palauttanut ohjeiden mukaan UPS:n kautta ja paketti on haettu multa sovittiin aikaan ja kuitattu ja mennyt ok perille, myös rahat ovat palautuneet kohtuullisen ajan kuluessa Visa-tilille.

      Noissa lähettifirmoissahan yleensä on just niin, että sun pitäisi pystyä antamaan osoite, josta sut saa kiinni kun se paketti tulee. Mä laitan aina työosoitteen lähetysosoitteeksi ja jos en ole paikalla, niin joku muu voi ottaa sen vastaan. Eihän se lähettifirman asia ole soitella monta kertaa perään ja ajella eestaas jonkun paketin kanssa.

      Tilasin just taas yhdet kengät, toivottavasti ei tule ongelmia tälläkään kertaan.

    • Huhhuh

      Boozt näköjään hukkaa paketit postiin, viiminen kerta kun tosta putiikista mitään tilaan! Palautusrahoja odotellessa...

    • Ikäväjuttu

      Olin just tilaamassa housuja booztista, mutta taidan jättää väliin :/. Onneksi luin kommenteja täältä.

    • ;)

      Itsellä on kaikki mennyt ihan nappiin. Pitää vaan opetella lukemaan ne kaikki toimitus- ja palautusohjeet, eikä sitten syyttää kaikkia muita paitsi itseensä.

      Uusavuttomat !

    • lkdjösojeos

      Voi p..tilasin juuri tuosta putiikista yli250eurolla..
      tällänen ainaki heidän sivuilta löytyy palautuksista:
      http://www.boozt.com/fi/fi/customer-service/return-policy

      Tuli jo mieleen että pitäiskö perua koko tilaus, ei ole vara alkaa maksella turhaan, varsinki ku tosiaan noilla sivuilla ei ole mitään tarkkoja mittoja vaatteista, kengistä yms. :(

      Pliis, kertokaa, onhan jollain edes hyviä kokemuksia tuosta firmasta?
      uskaltaako mitään alkaa palauttamaan jos itse joudutkin maksumieheksi?

      niin eikä tuossa sanota mitään heidän käyttämästään lähettifirmasta!?!

      • minttulissu

        Nykyään toimittavat paketit postiin johon myös, palautukset tehdään. Minulla pelkästään hyviä kokemuksia!

        Hyvitykset palautuksista tulevat 2-3 viikon kuluttua, minusta ihan normi aika, sama kuin elloksella:)


      • npitjat aå0itateraå

        Olen tilannut pojalle paljon legowearin vaatteita booztista ja olimme tosi tyytyväisiä, kaikki tulivat hyvin perille ja maksoin luottokortilla tuotteet, jotka pidimme kaikki. Boozt on ruotsalainen firma, itse vaihdoin asiakaspalvelukomminikointikieleksi ruotsin. Tilausvahvistusta en heti saanut, mutta tuotteet tulivat nopeasti lähetin tuomana kotiin. Oman kokemukseni perusteella voisin suositella, harmi, ettei heillä enää ole pitkille lapsille sopivia vaatteita.


    • Sählärigdfg

      Mä olen tilannu sieltä muutaman kerran osamaksulla, yhteensä 300e eestä tavaraa. Muuten ollut tyytyväinen mutta jostain syystä saan aina kolme erillistä laskua joiden kanssa menin sekaisin ja nyt on pistetty erä kokonaan maksuun mulle kun en oo ajoissa maksanu niiden laskua...

    • Tiivi-Taavi-Hipsu

      Minäkin tilasin eilen kaksi talvihaalaria (hyvällä alennuksella) ja vasta nyt huomasin keskustelut. Katsotaan miten minun käy. Tuleeko haalari vai jotain iha muuta.. hellehattu tai sateenvarho. Tiedä häntä. :)

      • TAKKIjaHOUSUT

        Tilasin toppatakin ja toppahousut lapselle. Toppatakki oli valitettavasti rikki. Housut oli o.k. Toivotaan nyt että rahat tulevat takaisin. Toimitus tänne päin toimi hyvin.


    • Visa vinkui

      Tilasin lokakuussa 570 e ja palautin ne. Hullu kun maksoin ne jo luottokortilla sillä
      vieläkin odottelen tota 570 euroa kohta 3 kuukautta. Jos tästä selvää tulee en
      ikinä ole minkäänlaisessa yhteydessä koko lumppu kauppaan.

      • zara

        kannattaa asiat viedä poliisille,siellä kyllä tutkivat,ei niitä roistoja muuten saa kiinni,eikä voi vuosia odotta omia rahoja, laitetään asiat viranomaisille,kyllä se etenee. Suosittelen hoida viranomaisten kautta, mutta tietenkin se on jokaisen oma asia, minulle kävi sama, onneks en ostannut,kun 11e, pidäkoot ne roistot, ei ne kauan meille naura.


      • vitun ihmiset

        no oliskohan ehkä kannattanut tilata laskulla, jos tollaisella summalla tilaa? aivot käyttöön.


    • mats3

      Joo mulle kävi kans samalla tavalla kun tilasin tosta lafkasta.

      Kesti yli 4kk ennen kuin sain rahat takaisin.... Hirvee pulju

    • ---

      ÄLÄ OSTA BOOZTILTA MITÄÄN!

      Itse olen kokenut nettishoppailija, olen tilannut vaatteita ongelmitta mm. Nelly.comista ja Bestsellerin nettikaupasta. Ikinä en ole törmännyt ongelmiin muissa nettiputiikeissa - paitsi Booztissa.

      En TODELLAKAAN suosittele Booztin nettikauppaa.

    • pettynyt5

      Ongelmia on ollut Booztin kanssa, piti maksaa mekko, jonka palautin. Ei vastata enään viesteihin. Aikaisemmin oli suomenkielinen palvelu, nyt puhelu ohjataan englanninkieliselle palvelijalle. Olen tilannut vuosia nettikaupoista, mutta missään muussa ei ole ollut ongelmia. En tilaa enään.

    • ...

      Olisinpa lukenut tämän keskustelun ennen tilaustani! Nyt odottelen mitä paketista paljastuu ja paljonko tilaus palautuksineen tulee kaiken kaikkiaan maksamaan. Voi itku!

    • Paskaa palvelua

      Onko Booztilla minkäänlaista asiakaspalvelua? Sieltä ei vastata monta viikkoa sitten lähetettyihin sähköposteihin laskutussotkuihin liittyen. Vaikuttaa omituiselta, perintäyhtiöltä tulee silti kirjeitä.

    • Johan myrkyn lykkäs

      Joo mulle ei kans oo vastattu mitään, palautuksista tuli viesti että ovat ne ottaneet taloon, mutta rahoja ei kuulu takaisin tilille.. :/ Aagr.. mulla menee sen firman kanssa järki. Tässä nyt kolme s-postia jättänyt taloon.. mahtaa olla heillä ruuhkaa.

      • Masru

        Mullekaan eivät maileihn vastaa! Ihme puuhaa kun vielä lukee että "vastaamme mahdollisimman pian, muutaman arkipvän kuluessa" just joo! En saanut ees alennuksia normihintaisista tuotteista vaikka piti.. Jännittää kun pitäs tuotteita palauttaa et mitenhän tuo sujuu.. Postaritko pitää siis maksaa ite jos palauttaa? Hyvää "palvelua" tosiaankin.. Ottakaa ihmeessä kuluttajasuojaan yhteyttä jos ongelmia! Sen verran negaa palautetta lukenut tuosta lafkasta että alkas oleen varmaan aika tehdäkin jotain?


    • KosminenKotka

      Mulla ei ole tähän mennessä ollut mitään ongelmia Booztin kanssa, mutta olenkin aina ottanut tilaamani tuotteet laskulla. Mielestäni muutaman euron lisämaksu laskulla maksusta on pieni kulu siitä, ettei tarvii stressata mahdollisten rahapalautusten kanssa, maksuaika kun on yleensä niin reilu, että palautus ehtii takaisin Booztille ennen eräpäivää.
      Myöskään pakettien noudossa tai palautuksessa ei ole ollut ongelmia tähän mennessä *koputtaa puuta*, haen paketit lähipostistani ja palautustarratkin ovat pelanneet hyvin.

    • Kata52

      Kyllä Booztilla on ilmainen palautus ja toimituskin, jos ostaa tietyllä summalla. Tai voi olla että nykyään ilmainen toimitus... Vinkki: joulunalla saa pidemmän palautusajan, eli voi ostaa joululahjat jo nyt ja palautus vasta tammikuun lopussa. Tässä http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/boozt-com/ kaikki muutkin Booztin diilit.

      • ihmettelentotisesti

        Palautin tuotteen ja sain ilmoituksen tuotteen palautumisesta ja maksun palauttamisesta. Ilmoituksessa luki kuitenkin punaisella, että kuponkitarjouksia ei hyvitetä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että jos on käyttänyt maksuun Bootzin tarjoaman 10 euron alennuskupongin, firman ei tarvitse palauttaa maksua.

        Tällöinhän tuo yrityksen tarjoama ilmainen sovitus ja palautus ei pidä paikkaansa.


    • asiakas on pahasta

      Tilasin Booztilta kengät koko36. Sain samat, mutta koko 41! Tilasin myos housut ja mekon. housut vialliset ja mekko väärän värinen. Maksoin e-laskuna etukäteen ja palautin. Nyt en saa rahoja takaisin, vaikka asia on juridisesti selvä: myyjä ei ole täyttänyt kaupan ehtoja. Tämä lähtee oikeuteen, kuluttaja-asiamiehelle ja julkisuuteen loppiaisen jälkeen. Olen tarjonnut heille vaihtoehtoja, mutta kun ei tapahdu, pistän vaikka firman nurin. Olen valmis asioimaan vaikka serbokroatiaksi, mutta vastuuhenkilöä ei vaan löydy. automaattimeili vastaa: emme ole voineet hyvittää plä, plä.. luottokorttinne vanhentunut, emme tiedä tilinumeroasi jne. Ei sitten olla asiakkaita, ilman niitä ei mikään yritys pärjää.

    • tilaaja

      Hyvä, että luin tämän ketjun ennen kuin tilasin. En tule tilaamaan Bootzilta mitään. Zalandon kanssa on aina toiminut kaikki.

    • fake_

      Tilasin viime kesänä valkoiset canvas All Star converset, hyvin nopeasti kuluivat mm. kantapäästä rikki ja nilkan merkki kului kokonaan pois. Äitini toi minulle jenkeistä californiasta uudet converset ja kun vertailin kenkiä ne olivat AIVAN ERI NÄKÖISET!! Ihmettelin että onkohan jommatkummat feikit?? Tutkailin conversen OMIA verkkosivuja ja huomasin että ne Spartoosta tilatut on feikit!!!!

      ÄLKÄÄ TILATKO CONVERSEJA BOOZT.COM:ISTA, NE OVAT FEIKKEIJÄ!!

      jos ette usko niin verratkaan boozt.com verkkosivuilla olevia conversen omiin sivuihin!

      • heli11

        No höpöhöpö ne mitään feikkejä ole; Converseja on lukuisia eri malleja! :D


    • se on nii helppoo

      Voivoi, mun pitäis juuri palauttaa Booztille. Mutta jos ei toimi, niin sitten en kyllä tilaa enää. Ei ole ollut ongelmia muun kuin Zalandon palautussysteemin kanssa kun ei ole printteriä kotona ja olin lomalla. Palautuslappu tuli sitten (ensin netissä sen osoitteeksi oli valmiiksi merkitty se kauppa, mistä paketin hain - lupasivat korjata soiton jälkeen ja kotiin se tuli sitten).

      Katsotaan miten toimii!

    • babyboo2

      Mulla on semmonen kuva, että kaikkien näiden ulkomaalaisomisteisten nettikauppojen kanssa rahojen takaisin saaminen kestää ja kestää ja kestää. Ottakaa ihmiset oikeasti laskulla, se yleensä toimii suht moitteetta!

    • Törkee firma

      ÄLKÄÄ OSTAKO YHTÄÄN MITÄÄN BOOZT.COM:ista!

      Tilasin muutama farkkua ja perille tuli. Kotona kokeilin farkut nopeasti ja päätin pitää 1 niistä. Kaikki muut meni HETI omiin pussseihin ja paulautuspussiin. No, palautin kaikki farkut ja viikon päästä (noin) tuli sposti että farkut on hyvitetty. Ei mitään tietoa siitä että jotain EI olisi hyvitetty..mutta myöhemmin huomasin että yhdet farkut puuttui. Piti sitten lähettää spostia ja kysellä missä lienee ne yhdet farkut jota myös palautin. Asiasta ei tiedetty mitään ja asiaa piti tutkia...

      Sitten tulee esille että varastohenkilö EI hyväksynyt farkkuja koska ne oli muka KÄYTETTY?? MITÄ V***?? Ei mitään mahdollisuuksia että nuo farkut olisi käytetty, ne meni HETI takaisin pussiin sen jälkeen että ne tuli kokeiltua siistissä paikassa SEISSEN noin 3min maksimissa. Tätä ollaan nyt edes takaisin läh. spostia ja on tullut tosi törkeeksi. Lähettää joku tosi huono kuva vähästä farkunpalasta ja sanoo näkevänsä joku "keltainen tahra" vaikka huosuilla on tekstillä nimitetty niitten sivuilla että niillä on "vintage"-look.
      Aivan törkeetä maksaa mitään mistä ei edes ole siellä ja varsinkin mitä ei ole edes aiheuttanut...

      Älkää ikinä tilatko mitään tästä firmasta kun ne tällaisia on asiakkaille..

    • Yäk

      Koko boozt hanurista ! Koska vaatteet ja lasku Suomeksi mutta siellä puhutaan vaan englantia! Ja nää palautukset tuskaisia kun ei saa vastauksia. Älkää tilatko tulee vaan harmia ! Nim. Kokenut ikävästi

    • Höynäytetty

      Ei kannata tilata tuosta firmasta, sillä jos palautat, paketit eivät välttämättä mene perille. Yrittivät viimeiseen asti sysätä asiaa minun selvitettäväksi. Postista kerrottiin,
      että vastuu on myyjällä ja heidän tulee selvittää asia. On kuluttajansuojalaissa. Olkaa varovaisia ja säilyttää ehdottomasti kuitti palautuksesta. Minä en löytänyt enää kuittia, koska kuvittelin paketin menneen perille. Kului kaksi kuukautta ja tuli karhukirje....oli viimeinen kerta, kun tilasin em. firmasta.

    • Tilannut

      Jos te ette vaan osaa...

    • HUONOBOOTZ

      BOOZT ei toimi! Tosi huono palvelu ensimmäisellä käyttökerralla. Käytin monta tuntia tilauksen tekemiseen ja boozt tuli vastaus, että tilaus on peruttu. Eivät osanneet sanoa miksi, mutta pyysivät tekemään uuden tilauksen ja soittamaan laskufirmaan. Siellä ei näkynyt koko tilausta. En varmasti käytä aikaani uudestaan. Huono juttu. Zalandon kanssa ei ongelmia, joten sinne sivuille takaisin.

      • Opettelekäyttäänkonetta

        Juupa juu älä jauha paskaa. Käytä mielummin vaikka sekin aika tietokoneen käytön opettelemiseen.


    • Boozit

      Ikinä kuullutkaan

    • anatudetude

      Mä soitan sun hanurii

    • jenna90

      ZALANDO SUOSIKAA SITÄ, PALJON PAREMPI KUIN BOOTZ. EI TARVITSE MAKSAA MITÄÄ PALAUTUKSESTAKAAN!

    • albertti

      ...Aiemmin boozi oli ihan hyvä, nykyään keskittyy ongelmatilanteissa vain asiakkaan kyykyttämiseen. Zalandossa hitaammat toimitukset varaston sijainnista johtuen, mutta täytyy kyllä myöntää että asiakaspalvelu aivan eri tasoa.

    • Anonyymi

      Mio

    • Anonyymi

      Olen palauttanut takin holly hanson ja rahat ei tullut

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Minulla Booztsista vain hyviä kokemuksia, kaikki toiminut tähän saakka hyvin. Toimitukset on olleet ok ja, palautukset helppoa. Rahat tulleet palautuksista tilille.

    • Anonyymi

      Boozt toimii aivan naurettavasti. Käytännössä palautusoikeutta ei ole. Useasti tilannut, pari kertaa palauttanut ja nyt eivät myy minulle mitään kun "olen väärinkäyttänyt 30 päivän palautusoikeutta". Eli vihjailevat, että olen käyttänyt tilaamiani vaatteita ja palauttanut sitten. Aina palautan heti sovituksen jälkeen jos ei sovi. Olen antanut palautetta puutteellisista mittataulukoista ym ja silti Asiakkaan vika ! Törkeää. Vasta tilasin 300 euron saappaat ja silti lähes rikolliseksi haukutaan. Tuosta firmasta ei kannata mitään tilata.

      • Anonyymi

        Kappas, sama tapahtui minulle. Olen ollut vuosia Booztin asiakas ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Muutama vuosi sitten Booztilta tilattujen vaatteiden taso sitten yhtäkkiä romahti; myynti-ilmoitusten tuumakoot eivät enää vastanneet todellista kokoa ja uudet materiaalit, mitä esim. farkuissa ja paidoissa käytetään nykyään paljon (paperia ja kierrätettyä materiaalia esim.) ovat todella surkeita, sillä esim. Levisten laatu on romahtanut sen myötä. levisten vyötärö venyy muutaman pesun jälkeen niin, että luulisi, että olin tilannut jotkut ihmeen raskausajanhousut (kaksi nyrkkiä päällekkäin tuli tilaa lisää pesujen jälkeen!). Jos tuumakooksi on ilmoitettu esim. 33, se voi vastata todellisuudessa kokoa 31. Paitojen ompeleet ovat B-laatuisia ja menevät huonoiksi oudon nopeasti. Näitä kaikkia ongelmia ja vikoja ei tosiaan ollut muutama vuosi sitten vielä. Jotain on tapahtunut vaate-alalla ja itse ainakin päätin, että teen ostokseni jatkossa kivijalkakaupasta.
        Niin miksi, kysyt? Siksi, koska Boozt päätti napauttaa minulle punaisen kortin ja bannata tilini, ensin kiusattuaan minua typerillä viesteillään, jonka mukaan olen palauttanut liikaa tavaraa, joka tulkitaan Booztilla hyväksikäyttämiseksi. Sanoin, että olen joka palautuksen yhteydessä antanut palautetta, että palautan tuotteet, koska koot on ilmoitettu väärin tai ompeleet ovat surkeita tmv. Mutta minä olen se, joka on vikapää ja syyllinen. En olisi uskonut, että tähän tullaan Booztin kanssa yksi päivä. Levitän tätä totuutta firmasta kaikille ystävilleni ja nettiin muille tahoille. Eihän tässä muuta paljon voi. Öykkärisikailijafirmat senkun porskuttaa, kiitos nettikauppabisneksen - kasvottomat firmat voi harrastaa bully-toimintaa, kun ei tarvitse katsoa syytettyä silmiin. Tervetuloa tämän päivän kauppamaailmaan, missä narsisti ahnehuijarit menestyvät ja asiakas on olemassa vain miellyttääkseen näitä sikoja.


    • Anonyymi

      Tilasin Booztilta kengät, jotka osottautu liian pieneks ja palautin ne. Palautus onnistu täysin ongelmitta, sain kaikki rahat takas ja asiakaspalvelu vastas aina tosi ystävällisesti jos oli jotain mikä huolestutti palautuksessa. Turhaan pelkäsin tän keskustelupalstan kokemusten takia, tuun heiltä vielä jatkossakin tilaamaan.

      • Anonyymi

        ... kehitystä on tapahtunut 11 vuodessa palautusten käsittelyyn ko. verkkokaupassa?


      • Anonyymi

        Kuinka kauan meni rajojen palautukseen?Palautin takin ja mietin kauan menee palautukseen.


    • Anonyymi

      Yes happened to me. I won't order from them anymore. They say it's free to return but it is not. They hide all extra costs.

    • Anonyymi

      Tilasin booztilta scetsersin kenkiä. Miellyin niihin ja pidin kaikki. Laskun maksoinvähitellen. Ei mitään ongelmia.
      Toson kommunikointi tapahtuu Lontoin murteella.

    • Anonyymi

      Tuo on ennemminkin Postin moka ja Booztilla on "vain" huonoa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Tilasin buuzilta vaatteita ja maksoin tilaukseni yhteydessä,kohta tuli lasku Avardalta.
      Miten voi olla mahdollista?
      Lasku on tietenkin isompi kuin maksamani summa.
      Asiakas neuvonnasta vastattiin että jos olen
      maksanut Avardan vaatiman summan lähetä kuitti.
      Eihän summa voi olla sama koska siihen tulee
      Avardan lisä? Olen toistamiseen kysellyt ei vastausta.Avardalta tulee vain eräpäivä muistutus!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      123
      3114
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      35
      2474
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2425
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2129
    5. Oletko sä luovuttanut

      Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1690
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1398
    7. Aatteleppa ite!

      Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1222
    8. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      24
      1207
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1198
    10. Onko se ikä

      Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1077
    Aihe