KIIREEEE!!oiko missään 200 e tallivuokra riteytys ponilleni...

SHOKISSA OLEVA

eli olen ostamassa risteytys ponia puoliksi kaverini kanssa ja etsimme tallia jossa vuokra on 200 euroa kuussa. JOS SUINKAAN TIEDÄT TÄLLÄISTÄ TALLIA JOSSA ON TUo VUOKRA HINTA NIIN KOMMAA!!!!! TAI JOS OMISTAT TALLIN JA VOIT AUTTAA KAHTA SURULLISTA JA SHOKISSA OLEVAA TYTTÖÄ LÄHETÄ VIESTI:)))) TAAI KOMMENTOI?:)) MUUTEN PONI MENEE TEURAAKSI;(((((((((((((

11

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hebbatyttö 1

mistä päin tallia etsit ? mulla ois yks ehkä tiedossa turussa päin ! (;

• rs

Mistä päin tarviit?

• Anonyymi

Voisitko kertoa mulle sen Turun?

• hepo500

no ainakin huittisissa on yksi talli jonka talli vuokra pikku ponit 150€ /kk ja isot ponit 220€/kk

• hepo500

ja tallin nimi on memmun talli

• Porista päin/ ulvilasta löytyy sellainen 200e ison ponin vuokra jos käy itse siivoamassa karsinan ja hoitaa muutenkin itse.Tallin omistaja vie vain ulos aamulla. Tallin nimi on Ratsutalli Cruise

Paras talli!!

• Maija....

Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

• fdcvbiu
        Maija.... kirjoitti:

Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

on :)

• tiedättekö muita tallipaikko ja 200e tuusulasta ku mul on kans tulos risteytysponi syksyllä!!! APUA!!

• Maija...

Mäki oon ettiis tallipaikkaa mikäois 150-200€ iha hevoselle Pori/ ulvila

• Apua antava

Turun Erikvallassa Tikkulan ponitalli siellä on 200 e omahoito talli mutta tallitytöiltä voi silloin tällöin pyytää karsinan siivousta hyvät laitsat ja maastot ja kentät on kunnossa kesäsin oman ponin voi viedä vihreämmälle niitylle:D lisätietoa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe