KIIREEEE!!oiko missään 200 e tallivuokra riteytys ponilleni...

SHOKISSA OLEVA

eli olen ostamassa risteytys ponia puoliksi kaverini kanssa ja etsimme tallia jossa vuokra on 200 euroa kuussa. JOS SUINKAAN TIEDÄT TÄLLÄISTÄ TALLIA JOSSA ON TUo VUOKRA HINTA NIIN KOMMAA!!!!! TAI JOS OMISTAT TALLIN JA VOIT AUTTAA KAHTA SURULLISTA JA SHOKISSA OLEVAA TYTTÖÄ LÄHETÄ VIESTI:)))) TAAI KOMMENTOI?:)) MUUTEN PONI MENEE TEURAAKSI;(((((((((((((

10

363

Vastaukset

• mistä päin tallia etsit ? mulla ois yks ehkä tiedossa turussa päin ! (;

• Mistä päin tarviit?

• no ainakin huittisissa on yksi talli jonka talli vuokra pikku ponit 150€ /kk ja isot ponit 220€/kk

• ja tallin nimi on memmun talli

• Porista päin/ ulvilasta löytyy sellainen 200e ison ponin vuokra jos käy itse siivoamassa karsinan ja hoitaa muutenkin itse.Tallin omistaja vie vain ulos aamulla. Tallin nimi on Ratsutalli Cruise

Paras talli!!

• Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

• Maija.... kirjoitti:

Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

on :)

• tiedättekö muita tallipaikko ja 200e tuusulasta ku mul on kans tulos risteytysponi syksyllä!!! APUA!!

• Mäki oon ettiis tallipaikkaa mikäois 150-200€ iha hevoselle Pori/ ulvila

• Turun Erikvallassa Tikkulan ponitalli siellä on 200 e omahoito talli mutta tallitytöiltä voi silloin tällöin pyytää karsinan siivousta hyvät laitsat ja maastot ja kentät on kunnossa kesäsin oman ponin voi viedä vihreämmälle niitylle:D lisätietoa sinihelmi@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      226
      3921
    2. Japanilaiset eivät loukkaannu Geisha suklaasta

hysteeriset vihervasemmistolaiset loukkaantuivat heidän sijastaan. Tubettaja tarttui Fazerin Geisha-kohuun: Keskustelkaa meidän japanilaisten kanssa
      Maailman menoa
      161
      3592
    3. Martinako tämän sopan keitti itse?

Luin että Martina oli vaihtanut päivää sovitusta silloin, eilen kun Isabellaa kuvattiin Hangossa. Isben ei pitänyt tulla sinä päivänä sinne kun Sofia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1309
    4. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      172
      1130