KIIREEEE!!oiko missään 200 e tallivuokra riteytys ponilleni...

SHOKISSA OLEVA

eli olen ostamassa risteytys ponia puoliksi kaverini kanssa ja etsimme tallia jossa vuokra on 200 euroa kuussa. JOS SUINKAAN TIEDÄT TÄLLÄISTÄ TALLIA JOSSA ON TUo VUOKRA HINTA NIIN KOMMAA!!!!! TAI JOS OMISTAT TALLIN JA VOIT AUTTAA KAHTA SURULLISTA JA SHOKISSA OLEVAA TYTTÖÄ LÄHETÄ VIESTI:)))) TAAI KOMMENTOI?:)) MUUTEN PONI MENEE TEURAAKSI;(((((((((((((

11

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hebbatyttö 1

mistä päin tallia etsit ? mulla ois yks ehkä tiedossa turussa päin ! (;

• rs

Mistä päin tarviit?

• Anonyymi

Voisitko kertoa mulle sen Turun?

• hepo500

no ainakin huittisissa on yksi talli jonka talli vuokra pikku ponit 150€ /kk ja isot ponit 220€/kk

• hepo500

ja tallin nimi on memmun talli

• Porista päin/ ulvilasta löytyy sellainen 200e ison ponin vuokra jos käy itse siivoamassa karsinan ja hoitaa muutenkin itse.Tallin omistaja vie vain ulos aamulla. Tallin nimi on Ratsutalli Cruise

Paras talli!!

• Maija....

Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

• fdcvbiu
        Maija.... kirjoitti:

Onko ratsastustalli cruisessa tallipaikkoja? Nimittäin oon katsonu tallipaikkoja ja olen itse käyny siellä monta vuotta. Mitä maksais siel hevosen tallivuokra?

on :)

• tiedättekö muita tallipaikko ja 200e tuusulasta ku mul on kans tulos risteytysponi syksyllä!!! APUA!!

• Maija...

Mäki oon ettiis tallipaikkaa mikäois 150-200€ iha hevoselle Pori/ ulvila

• Apua antava

Turun Erikvallassa Tikkulan ponitalli siellä on 200 e omahoito talli mutta tallitytöiltä voi silloin tällöin pyytää karsinan siivousta hyvät laitsat ja maastot ja kentät on kunnossa kesäsin oman ponin voi viedä vihreämmälle niitylle:D lisätietoa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      151
      6726
    2. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      599
      6067
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3906
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      412
      2385
    5. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      56
      1816
    6. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1778
    7. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      42
      1544
    8. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      189
      1428
    9. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      81
      1421
    10. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1094
    Aihe