Jumala loi meidät kuvakseen, hänellä on siis sekä naisen että miehen sukupuolielimet? Hän on siis hermafrodiitti?
Jumalan sukupuolielimet?
6
73
Vastaukset
- .TopiasP.
Pala helvetin liekeissä, sinä vääräuskoinen.
- justiisajuups
Älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään.
- Barnabaan evankeliumi, Jeesus -
- ☻
Kyllä näin on, mutta hän on myös mulatti sekä biseksuaalinen.Hänellä on myäs taipuvuutta väkivaltaan ja vahingoniloon.
- tuomas.akvinolainen
Saattaisin nauttia myös peräaukkoon liittyvistä leikeistä Jumalan kanssa. Onkohan hänellä sitä?
- tuomas_akvinolainen
aika löysä, koska Jumala loi ruotsalaiset viihdykeekseen. Ei vaan muistanut ,ettei tämän jälkeen kannata kyyristyä 100000000000000000000000000000000000km säteellä hurrista.
- tuomas.akvinolainen
Mmm,, Jumalan jumalallinen elin tunkeutuu syvälle sisimpääni... mmh-mm... tunnen kuinka peräaukkoni repeää ja huudan tuskasta - ei, nautinnosta. Saastainen vereni tahrii Jumalan Pyhän elimen... Jumala työntää, sisään, ulos, sisään, ulos. Tunnen Hänen hikiset kätensä rinnoillani. Tärisen nautinnosta. Kohta tulen, huudahdan ja samanaikaisesti verisuoni Jumalan otsassa pullistuu ja hän ruiskauttaa siemenensä sisälleni. Raukea, pyhä olo. Olen Jumalan kanssa yhtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574