Ehtiikö armeijassa syömään?

Kulinaristi :D

Veli oli Porin Prikaatissa Säkylässä ja valitti, ettei siellä ehtinyt syömään kuin vain osan annoksesta, koska aikaa oli niin vähän.

Itse olin Vekaralla ja meillä oli AINA aikaa syödä. Kävin monasti muken uudenkarheassa vessassa ennen kuin menin kokoontumispaikalle istuskelemaan. Ehdin tekemään näin, vaikka olen hidas syömään. Yleensä istuskeltiin koriskentän reunalla mistä marssittiin takaisin yksikköön. Joskus palattiin omaa tahtia yksikköön. Alikersanttistason varusmiesherrat ne lounastivat sotilaskodin Grillissä tai pitseriassa missä he viihtyivät pitkään... :D

Mielestäni on törkeää, että rankassa koulutuksessa oleville ei anneta mahdollisuutta riittävään tankkaamiseen.

Kokemuksia?

2

396

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 362

Itse palvelin Kontiorannassa vuoden, ja ensimmäisen p-kauden aikana tuntui että perunat täytyi survoa kokonaisina suuhun ja rientää takaisin kasarmille, että kerkeää koulutukseen, mutta tämän p-kauden jälkeen rupesi sitä aikaa olemaan että kerkesi jopa syödäkkin. :D Sitten puolen vuoden jälkeenhän ei ollut ikinä mikään kiire syödä, paitsi leireillä ehken. ;)

• suursukeltaja

Itsellelleni tuli kymmenen kiloa lisää, mutta olinhan siellä "puukenkä" hommassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      53
      1414
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      19
      1084
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      693
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      500
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      499
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe