Ehtiikö armeijassa syömään?

Kulinaristi :D

Veli oli Porin Prikaatissa Säkylässä ja valitti, ettei siellä ehtinyt syömään kuin vain osan annoksesta, koska aikaa oli niin vähän.

Itse olin Vekaralla ja meillä oli AINA aikaa syödä. Kävin monasti muken uudenkarheassa vessassa ennen kuin menin kokoontumispaikalle istuskelemaan. Ehdin tekemään näin, vaikka olen hidas syömään. Yleensä istuskeltiin koriskentän reunalla mistä marssittiin takaisin yksikköön. Joskus palattiin omaa tahtia yksikköön. Alikersanttistason varusmiesherrat ne lounastivat sotilaskodin Grillissä tai pitseriassa missä he viihtyivät pitkään... :D

Mielestäni on törkeää, että rankassa koulutuksessa oleville ei anneta mahdollisuutta riittävään tankkaamiseen.

Kokemuksia?

2

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 362

      Itse palvelin Kontiorannassa vuoden, ja ensimmäisen p-kauden aikana tuntui että perunat täytyi survoa kokonaisina suuhun ja rientää takaisin kasarmille, että kerkeää koulutukseen, mutta tämän p-kauden jälkeen rupesi sitä aikaa olemaan että kerkesi jopa syödäkkin. :D Sitten puolen vuoden jälkeenhän ei ollut ikinä mikään kiire syödä, paitsi leireillä ehken. ;)

    • suursukeltaja

      Itsellelleni tuli kymmenen kiloa lisää, mutta olinhan siellä "puukenkä" hommassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe