Voiko polvi parantua?

Jussi..-.

Olen pitänyt sitä koomassa särkylääkkeillä monta päivää.

8

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pär Pillhard

Jos kyseessä on nivelrikko, niin tekonivel on ainoa ratkaisu kipuihin.

• lääkäri,,,,,,,

mee lääkäriin niin selviää mikä vikana usein on jokin syy joka täytyy lääkärin hoitaa.

• Pojasta polvi paranee, väitetään.
      Minulla on kaksikin poikaa, mutta kyllä oikean takajalan polvi vähän väliä kipeytyy siinä määrin, ettei ilman kävelysauvoja kannata yrittääkään kävelyä.
      Kuvattukin on, ja jotakin vähäistä löytyi, mutta ei aiheuta ainakaan tässä vaiheessa toimenpiteitä.
      Oma diagnoosini on, että polveni on luulosairas.

Täällä olet jo saanutkin hyviä neuvoja, ja kannattaa noudattaa niitä:
      Mene, hyvä Jussi, pikapikaa lääkäriin!

• jämptti

Ordopedeissäkin on mukana varsin erikoisia miehiä. Polvessani oli tapaturman seurauksena paha nivelrikko, notta ilman keppiä ei voinu kävellä.
      Jo keski-ikäinen ordopedi sanoi polven olevan sangen hyvän.

Kimmastusin niin, että menin yksityiselle sektorille. Ne laitto proteesin. Aikanaan, polven kuntoutuksen jälkeen ajan pyörällä, mutten juokse.
      Koko hoito maksoi muuten 21.000€. Olen tyytyväinen.

Polven hoito aloitetaan kyllä lääkärin tarkastuksen jäläkehen rtg-kuvaamisella. Kyllä näin on jämpti.

• Liikunnallnen*

Kiitos "jämptti", kiva nikki sinulla.
      Ortonissako operoitiin?
      Itsellänokn kokemusta sieltä, pelkkää hyvää.

• jämptti

Orton sairaalassa hyvinkin. Enemmän ihmiset tietävät tämän huippu osaamista operoivan Invalidisäätiönä.
        Kuulin muutamilta tutuilta, että siellä leikatut, vaativat leikkaukset onnistuvat keskussairaaloita paremmin.
        Ja se kuntouttaminen, se on edellä muita. Sieltä ei päästetä asiakasta kotiin vajaahoidettuna, mut tietysti se rahaa vaatii.

• susm.

Ei päde aina tuokaan sananlasku...pojasta polvi paranee, no, jospa seraava polvi sitten. Kyllä minullakin nivelrikko, joka hidastaa entistä vauhdilla menemistä, muttei kupuja...enpä korjaa, siis kipuja ole vielä. Ei kyllä enää metsiinkään rymyämään marjojen ja sienien ahneuksissa, no onhan niitäkin tullut haalittua aikoinaan. Uskon kyllä tuohon kipujen puuttumiseen sen, että vuosikaudet olen päivittäisen annoksen syönyt tuoretta inkivääriä ja tietysti se valkosipuli hyvä kaikkeen.
      Niin, pojan polvesta piti, huonompi on hänen polvensa, vaikka vasta nuori poikanen, 50 täyttää.
      Mulla vaan vasen jalka väsyy kävellessä, siihen lienee syynsä jalkaterän sen holvikaaren laskeutumisessa. Ennen oli niin nätti seksikkään kovera jalkapohja, jota ojentelin mielelläni nähtäväksi...!!!
      Niin, miehellä niska, siitä on ollutkin puhetta, mutta myös siis naisella jalka se seksikäs paikka...liekö kukkaan muu samaa mieltä.

• ei voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2587
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2273
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1663
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1061
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1009
    Aihe