En enää häiritse ketään, vetäydyn piloon ja pysyn poissa.
Anteeksi olemassa oloni
12
356
Vastaukset
- tä
miksi
- mr nobody
Olen aivan turha tyyppi, ei mua tarvita mihinkään.
- tä
Joku jossain toivoo että häiritsisit.
- jk
vai iin
- mr nobody
Turha toivo,
eipä minua kukaan enään mihinkään tarvitse,
kelvotonta pois heitettyä hylkytavaraa.
Joskus jollekkin kelvannut,
se aika on mennyttä.- turhatar
Kukaan ei ole turha!
- Pois piilosta
Olet aivan ihana tyyppi, hienoo että olet olemassa. Ei ole ketään toista samanlaista vaikka ihmisiä on niin äärettömän paljon. Ei olemassaoloaan saa pyytää anteeksi ei.....alahan tulla sieltä piilostasi hop hop.....ei olla piilosilla.
- :(
Minä ainakin kaipaan erästä sellaista joka kai luulee olevansa turha. En vain saa häneen yhteyttä...
- ymmäräthän..
Ei tarvitse pyytää anteeksi, kunhan vain jätät minua rauhaan, en halua olla missään tekemisissä, sinulla oli mahdollisuutesi vuosia sitten, olisit silloin
käyttäytynyt kuin aikuinen mies eikä tinttaillut kuin pikkulapsi, nyt saat puolestani tehdä mitä ikinä huvittaa, kunhan se ei liity minuun. - (bridge and water)
Muista, jokainen on laulun arvoinen. Jokaiselle on oikeus olemassaoloonsa. Mutta myös toisilla. Pyydä anteeksi mielummin sitä, jos olet mokannut. Jokainen mokaa enemmän tai vähemmän.mutta pitää mennä eteenpäin ja oppia.
- mr nobody
Nyt olen haihtunut pois muiden helpotukseksi.
Muutan pois suomesta ensiviikolla...
Kiitos joidenkin myötätunnosta, mutta tuleva aurinkoinen maa
lämmittää mieltä ja kehoa paremmin.- hyvää matkaa
Harmi kun lähdet! Mutta toivottavasti elämäsi hymyilee missä oletkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633772Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821