En enää häiritse ketään, vetäydyn piloon ja pysyn poissa.
Vastaukset 12
- tä
miksi
- mr nobody
Olen aivan turha tyyppi, ei mua tarvita mihinkään.
- tä
Joku jossain toivoo että häiritsisit.
- jk
vai iin
- mr nobody
Turha toivo,
eipä minua kukaan enään mihinkään tarvitse,
kelvotonta pois heitettyä hylkytavaraa.
Joskus jollekkin kelvannut,
se aika on mennyttä.- turhatar
Kukaan ei ole turha!
- Pois piilosta
Olet aivan ihana tyyppi, hienoo että olet olemassa. Ei ole ketään toista samanlaista vaikka ihmisiä on niin äärettömän paljon. Ei olemassaoloaan saa pyytää anteeksi ei.....alahan tulla sieltä piilostasi hop hop.....ei olla piilosilla.
- :(
Minä ainakin kaipaan erästä sellaista joka kai luulee olevansa turha. En vain saa häneen yhteyttä...
- ymmäräthän..
Ei tarvitse pyytää anteeksi, kunhan vain jätät minua rauhaan, en halua olla missään tekemisissä, sinulla oli mahdollisuutesi vuosia sitten, olisit silloin
käyttäytynyt kuin aikuinen mies eikä tinttaillut kuin pikkulapsi, nyt saat puolestani tehdä mitä ikinä huvittaa, kunhan se ei liity minuun. - (bridge and water)
Muista, jokainen on laulun arvoinen. Jokaiselle on oikeus olemassaoloonsa. Mutta myös toisilla. Pyydä anteeksi mielummin sitä, jos olet mokannut. Jokainen mokaa enemmän tai vähemmän.mutta pitää mennä eteenpäin ja oppia.
- mr nobody
Nyt olen haihtunut pois muiden helpotukseksi.
Muutan pois suomesta ensiviikolla...
Kiitos joidenkin myötätunnosta, mutta tuleva aurinkoinen maa
lämmittää mieltä ja kehoa paremmin.- hyvää matkaa
Harmi kun lähdet! Mutta toivottavasti elämäsi hymyilee missä oletkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621023- 80916
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19876Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R55822Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208701- 38569
- 43546
- 53528
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39525Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37459