Leppäkaarteentie 20

V.

Millainen talonyhtiö? Mukavia naapureita? Rauhallinen asua? :)

25

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.

      Lepiksessä ei asu ku jootavan jälessä juoksijoita, elä muuta sinne!

    • V.

      Eiköhän siellä Leppäkaarteessa ihan normaaleja ihmisiä asu ja haluaisin tosiaankin tietää kyseisestä talonyhtiöstä millainen on,naapurit mukavia yms :)?

    • jgiorejgietrjghoritj

      Leppäkaarre oli pentuna/teininä 80-luvulla mukava paikka asua, silloin ei ollut mitään juottoloita siellä vaan siinä päiväkodin vieressä oli Simon Aikalisä niminen lähikauppa ja rakennuksessa sijaitsi postikin. En tiedä millainen alue Leppäkaarre nykyään on mutta hyvät on muistot ainakin.

      • Kultainen nuoruus

        Kylläpä ne 30 vuoden takaiset muistot auttavat tämän päivän kyselijää ...


      • jgiorejgietrjghoritj
        Kultainen nuoruus kirjoitti:

        Kylläpä ne 30 vuoden takaiset muistot auttavat tämän päivän kyselijää ...

        kaikkihan muuttuu aina vaan huonompaan suuntaan, se mikä ennen oli hyvä on kyllä nykyään jotenkin saatu pilattua.


      • Kultainen nuoruus
        jgiorejgietrjghoritj kirjoitti:

        kaikkihan muuttuu aina vaan huonompaan suuntaan, se mikä ennen oli hyvä on kyllä nykyään jotenkin saatu pilattua.

        Siis; tarkoittaako kannanottosi sitä, että Leppäkaarre on muuttunut niin paljon huonompaan suuntaan, että muutosta kiinnostuneitten ei kannata miettiä sinne muuttoa?

        Vai tarkoitatko, että kun itse olet sieltä pois muuttanut, niin taso Leppäkaarteessa on laskenut eikä ole enää hyvä, vaan jotenkin pilaantunut?


      • jgiorejgietrjghoritj
        Kultainen nuoruus kirjoitti:

        Siis; tarkoittaako kannanottosi sitä, että Leppäkaarre on muuttunut niin paljon huonompaan suuntaan, että muutosta kiinnostuneitten ei kannata miettiä sinne muuttoa?

        Vai tarkoitatko, että kun itse olet sieltä pois muuttanut, niin taso Leppäkaarteessa on laskenut eikä ole enää hyvä, vaan jotenkin pilaantunut?

        Juottolat tuskin ainakaan kohottavat asumisviihtyvyyttä missään.


    • röyhytapsa

      Ei kai kukaan nyt muuta Lepiksen rivareihin tai kerrostaloihin jos on varaa ostaa asunto paremmalta alueelta?!

    • AsUkkaaKsko

      On rauhallinen asua, naapureita en tunne kaikkia, ne jotka tunnen ovat ihan ok. Jos muutat tähän, niin 'joudut' myös talkkarihommiin sekä kesällä, että talvella :)
      Täällä on ollut asukkaita, jotka ovat jättäneet hommansa hoitamatta....vaikka eihän se ole pakollista, luulis häiritsevän, jos ei osallistu..

    • V.

      Asukkaaksi ehkäpä :). Ja muistan itsekin kun oli se vanha kauppa siinä rakennuksessa missä on päiväkoti nyt :). Mitenkä nuo laajakaista yhteydet siinä talossa,toimiiko dna erimerkiksi :O?

      • AsUkkaaKsko

        Ei toiminu mulla dna:n mokkula, vaihdoin Saunalahden vastaavaan....tämä toimii kylläkin. En tiedä pöytäkoneesta, mulla on läppäri.


      • Ei mainos, kokemus

        Leppäkaarteen kiinteistöt ovat DNA:n kaapeliverkossa, ja hyvin toimii. Sopimuksen kun tekee, niin ei tarvitse nettiä odotella, se toimii jo muutaman minuutin päästä - eli jo kun ehdit kotiin.


    • Neppunen86

      Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon nyt kyllä sen että kyseisessä talonyhtiössä ei toimi Dna kunnolla ainakaan jos on mokkula, pätkii tosi paljon ja katkeilee koko ajan,olen myös muilta naapureilta kysynyt asiasta ja on monella samat kokemukset, asiasta soitettu Dna:n tekniseen tukeen ja eivät osanneet kyllä auttaa kun on kuulema justiinsa jossain yhteyksien rajalla kyseinen talonyhtiö.

    • AsUkkaaKsko

      Ei oo Leppäkaarteentie 20 mielestäni missään dna:n kaapelivekossa......koska mulla toimii vain Saunalahti...siis ei todellakaan toimi dna... :))

    • ex-asukas

      Oijoi. Tulee vanhat ajat mieleen. Asui kunnanjohtaja ja apulaiskunnanjohtaja. Mukavaa oli silloin porukka. Isot piha-alueet ja rauhallista. On tainnut alkuperäiset asukkaat jo vaihtua...Pidettiin kyllä hyvää huolta rakennuksista eikä ollut homeongelmia. Pitäisi iham käydä joskus käydä ajelemassa ja katsomassa paikkoja, onko koivut ja pihlajat kasvaneet kovasti as. oy Koivulassa.

      • AsUkkaaKsko

        On rauhallista, rakennuksista pidetään huolta :) Koivut työntävät lehtiä niin paljon että riittää....ovat jo iiiisoja puita :))


    • V.

      Mites toi isännöitsijä siinä talonyhtiössä,osaako hoitaa asiansa? Tullut palautetta entisiltä asukkailta että on unohdellut hakea tärkeitä papereita yhteisistä tiloista ja toimittaa niitä eteenpäin, yms pientä juttua. :(

    • V.

      Mutta on siis ollut ilmeisesti vain yhden kerran ongelmia kyseisen isännöitsijän kanssa ,joten en halua siis yleistää.

    • ..

      Kyseisessä taloyhtiössä taitaa asua vaan naapureita joille ei oma elämä tuo tarpeeksi jännitystä vaan pitää puuttua toistenkin asioihin hanakasti.

    • kuudor

      Jos viel oot muuttamassa Leppikseen ja eksyt juottolaan,niin piteleppä ukostas lujasti kiinni,etteivät kiluiset akat vonkaa sitä sulta mukaansa.Nähty tämäkin yritys.

      • jokerista seitsemän

        No mitäs et anna ukolles pillua!


      • Anonyymi
        jokerista seitsemän kirjoitti:

        No mitäs et anna ukolles pillua!

        ukolla ei seiso niin vaikea antaaa.


    • Anonyymi

      Leppäkaarre, no way, ennemmin vaikka Nilsiään.

    • Anonyymi

      Sijainti kohtuulähellä järvenrantaa, Siilinjärven Saaristokaupunki, mikä potentiaali kun ne pellot saisi asuinkäyttöön, upeita järvenrantataloja kuin Kuopiossa Savolanniemessä :)

      • Anonyymi

        Paska haisee ja balalaikka soi. Tämä siili on ankea paikka eikä voi todellakaan verrata Kuopion alueisiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe