Hei.
Olen töiden takia muuttamassa Tuusulaan. Olen sanut todella tarpeekseni siitä että täällä Espoon Suvelassa somalit metelöi naapurissa joka yö, ja irakilaiset huutaa ja möykkää aivan järjettömästi yläkerrassa myöskin öisin.
Kumpikaan perhe ei ilmeisesti käy töissä kun kaamea melu alkaa aina n. klo 22 ja loppuu vasta aamulla. Nukkuvat vissiin päivisin kun päivällä/illalla on hiljaista. Näitä ei edes voi häätää koska monikulttuuri on niin ihanaa.
Juuri tätä haluaisin välttää tulevaisuudessa (olisi mukava nukkuakin yöllä), ja ajattelin kysyä onko Tuusulassa jotain aluetta johon EI kannata muuttaa, toisin sanoen aluetta missä on runsaasti somaleja tai irakilaisia.
Tiedosta Kiitollinen Töissä Käyvä Henkilö
Onko Tuusulassa somaleita tai irakilaisia ?
14
812
Vastaukset
- kauhusta kaxnelosena
Tilanne Tuusulassa on menossa pikkuhiljaa samaan suuntaan. Muutamia on jo näkynyt.
Odottelemme pelonsekaisin tuntein varsinaista ryöppyä. - kokemusta löytyy
Toivottavasti ei satu tuusulalainen syrjäytynyt sinun naapuriksesi. Kyllä kantasuomalaisetkin osaavat metelöidä.
- nofly
...tai vapaalla oleva lentotoimihlö, joka kuluttaa ah niin runsasta vapaa-aikaansa nauttimalla verovapaita tuliaisiaan?!
- Petuniina
Olen asunut Tuusulassa 10 vuotta enkä ole montaa mamua nähnyt. Siispä tervetuloa!
- sdsdfsf
No pari mustaa miestä olen nähnyt tuusulassa, olivat kai eksyneet tai jotain. Tuusulassa ei ole vuokra-asuntoja lusmuille, siitä johtuu ettei ongelmaihmisiä(edes suomalaisia juopppoja tms) oikei näy.
- idiootit..
Hahaahh, jopas vitsikkäällä päällä olit! :D Tarkoitan siis Tuusulan juopottomuutta, hahahaha en saa tälle naurulle loppua! Siellä ei muuta olekaan kuin huonosti kasvatettuja kakaroita ja juoppoja!!!
Niin ja aloittajalle: turkkilaisia asuu, mutta sehän ei sua haittaa kun kysyit vain somaleista ja irakeista ;))) - naurajaaah
idiootit.. kirjoitti:
Hahaahh, jopas vitsikkäällä päällä olit! :D Tarkoitan siis Tuusulan juopottomuutta, hahahaha en saa tälle naurulle loppua! Siellä ei muuta olekaan kuin huonosti kasvatettuja kakaroita ja juoppoja!!!
Niin ja aloittajalle: turkkilaisia asuu, mutta sehän ei sua haittaa kun kysyit vain somaleista ja irakeista ;)))Muolimaa kiertäneenä kyllä tiedän minkälaista on alueella jossa oikeasti on juoppoja tai runsaasti maahanmuuttajia/narkkareita jne.
Tuusula on ihan lintukoto. Missä niitä ns. juoppoja on? Ei paljoa näy, hiljasta on ainakin minun mielestä. Tietenkin jos vertaa johonkin lapin erämaahan ni siihen verrattuna on hirveä ryysis ja aivan hirmuisesti juoppoja, mutta jos vertaa vaikka jo Järvenpäähän ni Järvenpää on kyllä levottomampi kun siellä on enempi kapakoitakin ja paikkoja missä nuoriso voi notkua. - ugh.
naurajaaah kirjoitti:
Muolimaa kiertäneenä kyllä tiedän minkälaista on alueella jossa oikeasti on juoppoja tai runsaasti maahanmuuttajia/narkkareita jne.
Tuusula on ihan lintukoto. Missä niitä ns. juoppoja on? Ei paljoa näy, hiljasta on ainakin minun mielestä. Tietenkin jos vertaa johonkin lapin erämaahan ni siihen verrattuna on hirveä ryysis ja aivan hirmuisesti juoppoja, mutta jos vertaa vaikka jo Järvenpäähän ni Järvenpää on kyllä levottomampi kun siellä on enempi kapakoitakin ja paikkoja missä nuoriso voi notkua.jäke onkin kaupunki, tuusula on kunta. vissi ero!
- hellehattupattu
ugh. kirjoitti:
jäke onkin kaupunki, tuusula on kunta. vissi ero!
Näin on! Tuusulasta suurin osa on peltoa ja metsää.
- Make50
ugh. kirjoitti:
jäke onkin kaupunki, tuusula on kunta. vissi ero!
Ja Järvenpäässä on Kaupunginjohtajakin näitä julkijuoppoja.
- Kunnan johtaja
Tuusulassa on paljon alkoholisoituneita ihmisiä joista iso osa asuu kunnan vuokra-asunnoissa.
- Reaalimaailma.
Ei ole suomessa ensimmäistäkään laaksoa ei kukkulaa, missä edes muutama mökki, etteikö vähintään yksi alkoholisti löydy. Ja jos löytyy yksikin holisti, ei hän viihdy yksin vaan haalii kavereikseen muita juoppoja. Taas on kööri koossa.
- Eino Kello
Reaalimaailma. kirjoitti:
Ei ole suomessa ensimmäistäkään laaksoa ei kukkulaa, missä edes muutama mökki, etteikö vähintään yksi alkoholisti löydy. Ja jos löytyy yksikin holisti, ei hän viihdy yksin vaan haalii kavereikseen muita juoppoja. Taas on kööri koossa.
Törkeää rasismia, Somalit ja muut ovat Suomen onneksi.
- Ei raideyhteyttä
Eipä pahemmin pistä silmään. Muutama mamu pyöriskelee, virolaisia on rasittavan paljon, mutta niinhän niitä on nykyään joka paikassa. Mitään keskittymää en ole havainnut.
Kolme vuotta sitten tehtiin siis sama temppu Vantaalta kaupungin vuokra-asuntojen vierestä, ei saisi mikään mahti muuttamaan takaisin sinne tai edes Vantaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227