Olikohan Hitler vain islamin aivopesämä uhri, jonka islamilaiset pakottivat tai Hitler aivopestiin väärillä ajatuksilla tappamaan juutalaiset?
Niinhän meitäkin nyt yritetään aivopestä hyväksymään islam, vaikka sen opit selkeästi kertoo pyhän kirjan totuutta islamista jonka pyhä tarkoitus on hävittää muut maat ja kansat. En minä siltikään tahdo hävittää islamia, mutta sen ei tarvi olla täällä koska se tuo meille vielä tätäkin kamalammat riidat kohta.
Eli siis Hitler toteutti islamin haavetta hävittää juutalaiset. Nyt ymmärrän mitä se eräs ukkeli jutteli, kun silloin en käsittänyt, miten nämä liittyvät toisiinsa. Arabit siis ovat saaneet käskyn allhilta tuhota juutalaiset. Ja sen käskyn allahi antoi mohhammadille ja se on niidne tehtävä ja kuten arabiliitto on jossain sanonut ettei lepää ennekö Israel on hävitetty, ja koska USA on Israelin puolella, niin siksi arabit iski WTC. Ja siksi arabit, islamit, palestiinalaiset, talebanit, kaikki samaa jengiä, tahtoo hävittää länsimaalaiset, jotta pääsee hävittämään juutalaiset. Siis Aatuhan oli vain aivopetsy reppana!
TAI.... olisiko joku toinenkin teoria : miksi Hitler oli niin helposti aivopestävissä tuhoamaan juutalaiset ?
Hä hää ympyrä on täynnä!
Sen saman syyn takia miksi Stubbi tahtoo hävittää suomalaiset!!
Tätähän kysyin jo ulkopolitiikkaa palstalla eikä sielläkään kukaan edes uskaltanut yrittää arvata?
Nooh, tuleeko täällä arvauksia??
Miksi Hitler tahtoi hävittää juutalaiset ?
Miksi Stubbi tahtoo hävittää suomalaiset?
Miettikää, sillä olisihan Hitler ihan hyvin voinut sanoa: ”emmä nyt niin hullu ole että tappaisin juutalaisia.” Miksi Hitler söi oikeen imi islamistien idean koukkuineen päivineen?
Nooh lisävihjeenä sanon että se on heelpoo!
Miksi kysyn? Siksi että haluan kuulla onko kukaan muu kuullut tuota samaa teoriaa, siis minä en sitä ole keksinyt mutta mietin vaan olisiko Stubbilla sama syy vihata suomalaisia?
Eli mikä on se sanomaton syy miksi Hitler tahtoi hävittää juutalaiset?
Sanokaa jo, olen odottanut sitä liian kauan. Jos minä olen sen kuullut / lukenut niin joku muu on sen myös kirjoittanut jonnekin. En ole ainoa.
Miksei tästä puhuta yhtään kun se on niin selviö!
Oliko Hitler reppana, rasisti vai molempia?
39
322
Vastaukset
- OmShantiShivaShakti
Vai oliko Hitler kenties...
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100410111315/liberapedia/images/5/57/Gay_hitler.jpg- fghggggggggggggggg
Vedin käteen tuolle kuvalle niin raivokkaasti että pippelistä alkoi tulemaan verta sperman mukana, lenteli verispermaa sitten ympäri lattiaa, näppäimistöä ja näyttöä.
- EN anna pusua
fghggggggggggggggg kirjoitti:
Vedin käteen tuolle kuvalle niin raivokkaasti että pippelistä alkoi tulemaan verta sperman mukana, lenteli verispermaa sitten ympäri lattiaa, näppäimistöä ja näyttöä.
pojalla on pip-peli.
miehellä on kik-keli.
tosi miehillä on kyr-pä.
Ja sinulla on siis pippeli.
Onko se hyvin pesty?
Ja silitetty?
Mutta tiedätkö mikä on mippeli?
Sellainen on kehuskelijalla, eli mitään tekemätön pippeli.
- 11
Hitlerin tapauksessa täytyy muistaa, kuten niin monen muunkin historian tapauksessa että historia on aina voittajien kirjoittamaa oman asemansa oikeuttamiseksi ja ylistämiseksi.
Todellista totuutta Hitleristä emme saa tietää koskaan.” Todellista totuutta Hitleristä emme saa tietää koskaan.”
mutta jotain kait voimme arvailla, vai? Ja kuka meistä tietää mikä on tänäänkään totta?
Minusta tuntuu että suuriosa mitä meille on opetettu historiasta ym on potaskaa, enkä tarkoita K2CO3- 13
fenno.maani kirjoitti:
” Todellista totuutta Hitleristä emme saa tietää koskaan.”
mutta jotain kait voimme arvailla, vai? Ja kuka meistä tietää mikä on tänäänkään totta?
Minusta tuntuu että suuriosa mitä meille on opetettu historiasta ym on potaskaa, enkä tarkoita K2CO3Niinpä, voittajien kirjoittamaa omaa etua tavoittelevaa propagandaa, sitä on kirjoitettu historia pullollaan.
- :|:
13 kirjoitti:
Niinpä, voittajien kirjoittamaa omaa etua tavoittelevaa propagandaa, sitä on kirjoitettu historia pullollaan.
onhan olemassa näitä ns historiantutkijoita.
Tuosta tulikin mieleen, kun kävin pikkupoikana rippikoulun. Siellä ensin raamatusta luettiin joku pätkä ja sen jälkeen sitä sitten tulkittiin ja selitettiin ryhmätyönä. Vähän niinkuin täällä Moverin kirjoituksia.
arvatkaa nyt jotain miksi judet kelpasi Hitskulle tapettaviksi?
Mieti vaikka omalle kohdallesi ... jos sulle ehdoteltaisiin jotain sellaista miksi suostuisit ?
Entä najis kafir onko edes sulla munaa arvata?fenno.maani kirjoitti:
arvatkaa nyt jotain miksi judet kelpasi Hitskulle tapettaviksi?
Mieti vaikka omalle kohdallesi ... jos sulle ehdoteltaisiin jotain sellaista miksi suostuisit ?
Entä najis kafir onko edes sulla munaa arvata?Raha, pakkolunastetun omaisuuden muodossa. Hylätty-paperi taideopistosta jota johtivat juutalaiset.
sama.se kirjoitti:
Raha, pakkolunastetun omaisuuden muodossa. Hylätty-paperi taideopistosta jota johtivat juutalaiset.
Aah joku edes uskalsi yrittää, kiitos jo helpotti. Ainakin sulta löytyy munaa.
Ja ihan hyviä arvauksia. Sori mun vastukset tulee viivellä kun mun s-posti on häirintä-listalla, eli en saa "on vastattu postia..."
Sehän nyt on sanomattakin selvää ettei Aatu sitä judein hävitystä keksiny huvikseen (, eikä yksin) vaan syitä on oltava monia ja kun mainitsit niin pölähti ittellekii mieleen noi taideopinto jutut, joo nekin auttoi asiassa, mutta on vielä yksi ylitse muiden syy. Ootsä mies? Vain mies voi sen arvata miettimällä, jos ei ole lukenut samaa kuin minä! Mieti mieti kyllä sä sen keksit!! Kun tahtoisin tietää jutellaanko siitä lukemastani syystä juuri ollenkaan? Se kun tuntuu olevan vähän niin kuin miesten ongelma. Vai halutaanko se ignoorata hävettävänä, mumielestä se vaan olisi loogisempi syy kuin mikään järki-syy.
Kerran oli joku tyyppi ihan tutkijalta vaikutti ja luin sen tutkielmia pitkät litaniat, mutta se juttu ja tyyppi hävis. Olis ollu kiva jutella sen miehen kaa enempi. Ei senkään tutkimuksissa puhuttu tästä minun etsimästäni syystä yhtään mitään. –tahdon tietää!
Hei c´moon
En tiedä onko Hitlerin tekoja vääristelty or not, mutta kuten kaikkeen : on vain valittava kumpaa puolta uskoo.
Hitlerissä onkin paljon mietittävää.
Ajattelen vaihtoehtona että Hitler oli sätkynukke ja joku muu pakotti Hitlerin ”ottamaan vastuun” jonkun muun keksimistä ideoista. Eli saattaa olla että joku toinen tyyppi oli homman aivot, josta Hitler otti mielellään tai pakotettuna ”kaiken vastuun” kuten trendikkäästi nykyjään sanotaan.
Juutalaisten tappamisiin uskon, mutta kuka oli THE aivot ?
Eihän TaRjAkaan päätä mitään vaan joku hänen takanaan.
Noi kaikki presidentit ovat sätkynukkeja / mallinukkeja / poppet-in-the-string, jotka tottelee jotain suurempaa.
Vai uskotteko että tuollainen hihittäjä-nainen, kuin TaRjA on, päättäisi jotain? ( no kenties käsveskan värin)
Mutta edelleen ettekö ole kuulleet sitä ”ihan Oikeeta” syytä miksi Hitlerille sopi juutalaisten hävitys, joka uusien todisteiden valossa näyttääkin olevan vain arabien keksimä juttu.
Se miksi arabit otti Hitlerin sätkynukekseen, en ole ennen edes ajatellut, eli en tiedä edes arvausta,
mutta sitä olen miettinyt miksi Hitlerille sopi arabien ehdottama juutalaisten hävittäminen.
Hei c´moon miettikää nyt itsekin, jos sinä olet niin mahtavan Saksan ylipäällikkö niin miksi tahtoisit tappaa / tapattaa jonkun tietyn kansanosan?
Jos minut valittaisiin uudeksi tarjaksi Suomeen, ja joku tulisi ehdottaa minulle sievästi että jos pantais noi nallet ja liliukset päiviltä, niin miksi ihmeessä suostuisin siihen? Eihän se olisi missään nimessä viisasta.- :|:
ei ihminen/ihmiset ole miksikään muuttuneet. Samaa tapahtuu jatkuvasti ja tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin. Suomi ei ole mikään poikkeus. Ei ole ollut, eikä tule olemaan. Ihmiset tappaa toisiaan mitä ihmeellisimmistä syistä.
Ihmisiä on kuitenkin aika saatanasti liikaa tällä planeetalla. Luonnonvoimat taas tietää jokainen. Ei niille ihminen mahda mitään. Hauskinta tässä kaikessa on se, että luonnonvoimilla (vastoin uskonnollisia uskomuksia) ei ole mitään älykästä logiikkaa tai ns inhimillisyyttä. Ihminen on osa luontoa ja vie sitä osaltaan johonkin, mutta se on mitätöntä sen rinnalla mitä luontoäiti tekee. Ihmisten pitäisikin tajuta elää luonnon ehdoilla, jos on olevinaan ns viisas ihminen. Viisasta ihmistä ei vain vielä ole, joka tulisi toimeen tässä sille rajatussa universumissaan. En kyllä ole yhtään epäuskoinen, että näin ei tulisi vielä joskus käymään.
http://www.youtube.com/watch?v=lFQ8RlxDX7Y
.Sun kaa ei voi jutella, vaikka luin 3 kertaa, en osaa mitään sanoa. Sä kirjoitat paljot muttet sano mitään, miksi?
Paitsi kiitos videosta katsoin sen jo 2x ja talletin niin voin katsoo myöhemmin uudestaan. Jaa niin videoo katsoessa tuli mieleen kumpi sinä olet ja kumpi minä olen?
Minä haluisin olla se kissa.- 5
sinne.f kirjoitti:
Sun kaa ei voi jutella, vaikka luin 3 kertaa, en osaa mitään sanoa. Sä kirjoitat paljot muttet sano mitään, miksi?
Paitsi kiitos videosta katsoin sen jo 2x ja talletin niin voin katsoo myöhemmin uudestaan. Jaa niin videoo katsoessa tuli mieleen kumpi sinä olet ja kumpi minä olen?
Minä haluisin olla se kissa.Et ilmeisesti osaa tulkita lukemaasi, minusta tuosa oli paljonkin totta.
sinne.f kirjoitti:
Sun kaa ei voi jutella, vaikka luin 3 kertaa, en osaa mitään sanoa. Sä kirjoitat paljot muttet sano mitään, miksi?
Minä haluisin olla se kissa.delffiinistä tuntuu kivalta kun karvaturri hankaa naamaansa sen huuliin.
Oo sinä vaan se kissa ja hankaa mirriäs mun huuliin.
Ei taida olla paljoo karvoja noilla deffiineillä. Sitä se vaan on. Katista paljas nahka tuntu hyvältä ja vesielukasta karva taas oli ihmeitten ihme. - :|:
5 kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa tulkita lukemaasi, minusta tuosa oli paljonkin totta.
mikä siinä totta oli?
:|: kirjoitti:
delffiinistä tuntuu kivalta kun karvaturri hankaa naamaansa sen huuliin.
Ei taida olla paljoo karvoja noilla deffiineillä. Sitä se vaan on. Katista paljas nahka tuntu hyvältä ja vesielukasta karva taas oli ihmeitten ihme.ei!
onko tolla Hathawaylläki kumitissit? - :|:
ei!
onko tolla Hathawaylläki kumitissit?katselen juuri elokuvaa töllöstä:
http://www.google.fi/search?q=anne hathaway&hl=fi&client=firefox-a&hs=bJK&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MBZlTumwO8iA-wb5_-CfCg&ved=0CCMQsAQ&biw=1280&bih=643
. - :|:
katselen juuri elokuvaa töllöstä:
http://www.google.fi/search?q=anne hathaway&hl=fi&client=firefox-a&hs=bJK&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MBZlTumwO8iA-wb5_-CfCg&ved=0CCMQsAQ&biw=1280&bih=643
.http://photodunia24.blogspot.com/2011/05/hot-actress-anne-hathaway.html
delffiinistä tuntuu kivalta kun karvaturri hankaa naamaansa sen huuliin.
Ei taida olla paljoo karvoja noilla deffiineillä. Sitä se vaan on. Katista paljas nahka tuntu hyvältä ja vesielukasta karva taas oli ihmeitten ihme.Kissalle tuo delfiini varmaan maistuu kalalle!
Oletko sillin ystävä'?
Ei jumalaut lopeta toi, sä sekotat minutkin5 kirjoitti:
Et ilmeisesti osaa tulkita lukemaasi, minusta tuosa oli paljonkin totta.
5= 5.9.2011 21:22 : "Et ilmeisesti osaa tulkita lukemaasi, minusta tuosa oli paljonkin totta. "
Onko minulla IKINÄ toivoa siitä että SINÄ oppisit ymmärtämään lukemaasi, enhän puhunut mitään totuudesta, vaan asia on niin pläkki-selvää etten KYKENE kommentoimaan sanaakaan mihinkään. öööö
- toweri abdullah.
hitler oli muslimi. sen pitaisi aaliokin tietaa..
- no eihän ollut
mutta koska muslimien demonisointi on nykyään joidenkin ääliöiden trendi, niin mikäpä olisi sopivampaa kuin keksaista yhteyksiä muslimien ja Hitlerin välille
- ei niitä yhteyksiä
todellakaan tarvitse keksiä. Hitlerillä oli jopa oma muslimiarmeijansa.
Ei me varsinaisesti muslimeja demonisoida vaan islam ja se kirja ja se uskonto ja se tyyli ja se aivopesu. Just se aivopesu millä sinutkin on aivopesty uskomaan että islam on ihana ja söpö uskonto, niin rakastava ja hellä kuin äidin syli.
Enkä nyt tarkoita musu-äidin syliä, siinä irtoo klitoriskin, vaan suomalaisäidin syli.13th Waffen Mountain Division of the SS Handschar,
SS-Standartenführer Haroun al-Rashid Bey, näin pari esimerkkiä mainitakseni.
Ai niin, mikäs ja kukas olikaan Alija Izetbegovicilla.
- najis kafir
The connections between the Nazis and Islam. The grand Mufti and Muslim
http://www.youtube.com/watch?v=RaB1pa-Ykcc
Suurmufti teki Hitlerille selväksi, että hänen mielestään juutalaiset kuuluvat maailmanlaajuiseen salaliittoon ja että mufti tukee juutalaisten täydellistä hävittämistä.
Nykypäivänä muslimit jatkavat siitä mihin Hitler jäi.
http://www.youtube.com/watch?v=7Gzyeo1Z1I4&feature=related
Kun ajatellaan tulevaisuutta, epäilettekö hetkeäkään, etteivätkö yli miljardi muslimia pysty kamalampiin tekoihin, mihin Hitlerin natsi-Saksa ei olisi milloinkaan kyennyt.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/09/ruotsi_panostaa_juutalaisvahemmistonsa_turvallisuuteen_2847565.html
Muhammad kertoili ilkeitä satuja juutalaisista ja kaikki mitä Muhammad sanoi, muslimit uskovat edelleen ja pitävät tarinoita totena ja pyhinä. Yksi keskeinen teema, joka haditheissa yhä uudelleen esiintyy, on lopunaikojen taistelu, joka käydään muslimien ja juutalaisten kesken. Muhammad kertoi, että juutalaiset muodostavat saatanan armeijan, jonka muslimit Jeesuksen johdolla hävittävät maanpäältä. Sitä ennen Jeesus hävittää kristinuskon, tappaa "siat" ja lakkauttaa ei-muslimien suojelun.
Tällaisia tämä meidän rauhanuskontomme hautoo meitä vastaan ja odottelee siihen saakka, kunnes sen rivit ovat vahvistuneet riittävästi, jolloin vastarinta on mahdollisimman pientä. Hyvin tuntuu menevän, vai mitä mover ja mutta ja humanis1 ja rautaako?
Montako islamin puolustajaa (=hyödyllistä idioottia) tällä palstalla loppujen lopuksi on? Käsi pystyyn. Osama bin Laden ei saanut ihmeitä aikaa Hitleriin verrattuna. Eikä Breivik. Juutalaisia on niin vähän, että "lopunaikojen taistelu" juutalaisten ja muslimien välillä kuulostaa huonolta teinifantasialta.
Kaikki me olemme Aabrahamin lapsia, juutalaiset, kristityt ja muslimit. Yhteisten piirteiden näkeminen on tärkeämpää kuin erojen korostaminen. Jotkut puhuvat kuin muslimit olisivat toiselta planeetalta.- hirteen vaaristeijat
kaikki olemme aabrahamin lapsia?
-tunne poika raamattusi!;
1 mooses 21,10-12 -paina tama mieleesi!
5 mooses 15,12
hebr 11,18
room 9,7
1 mooses 17,7-21 hirteen vaaristeijat kirjoitti:
kaikki olemme aabrahamin lapsia?
-tunne poika raamattusi!;
1 mooses 21,10-12 -paina tama mieleesi!
5 mooses 15,12
hebr 11,18
room 9,7
1 mooses 17,7-21Enpä nyt jaksa kaivaa sitä esille, joten kerro poika ihan omin sanoin, mikä pointti noissa jakeissa oli ja liittyikö se jotenkin siihen mitä kirjoitin.
>> humanist15.9.2011 22:20
- salarassisti .
tassa toinen hitler...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/martti-ahtisaari-pyysi-rasisteja-nostamaan-katensa-mtv3n-juhlagaalassa/art-1288411456577.html
..toisinajaTTELIJAT KESKITYSLEIREIHIN!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811